Apulanta keskustelua

3

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k0ira

No voihan...
      Näin hyvä keskustelu laitettu pystyyn eikä kukaan oo sanonu mitään. :/ mutta vaikeeta se on kun ei oo mitään varsinaista aihetta

no mä nyt sitten kysyn että onko joku menossa/tulossa Välipuistoon A-lautaa diggailemaan? mistä päin? mitä laudalla on muuten tapana soittaa keikoilla? eikös Mato, Mitä kuuluu ja uusista KoKa ja VEAM oo aika ylesiä? vai?

• mie vuan

Nuo, Armo, Piiskaa, Kaivo ja Klamydian Niina Autio on ollut tämän kesän keikkaseteissä aika usein. Lyvy-yhtiön keskustelufoorumilla on keikkaraportteja ja biisilistoja. Sinne vaan lukemaan!:)

• salzie

Noh, apulanta on yks mun lempi bändeistä, ja itse ainakin kunnioitan tyyppejä suuresti musantekijöinä.
      Toni Wirtanen on loistava jätkä, jolla on näkyvät mielipiteet, ja mielestäni on yksi parhaita sanoittajia.. Eivät sävellyksetkään niin pieleenmenneitä ole. (: Rispektiä vaan Tonille siitä.
      Kyllä se vaan on niin, että Apulanta on Suomen paras rockbändi, siitä ei pääse yli, ali eikä ympäri.
      Omia suosikkejani taitaisivat olla Karman Laina ja Näytelmä.
      Karman laina siksi, että se on jotenkin itselleen silmät avaava biisi, ei jää enään kulkemaan silmät kiinni missään hämärissä poppoissa jos vaan yhtään aivoja omistaa. Tai ainakin kyseinen kipale laittaa miettimään mitä tekee.
      Näytelmä taas ottaa mielestäni hyvin kantaa mielenterveysongelmiin, jotka Suomessakin ovat varsin yleisiä, ja siihen, että ongelmia ei aina hoideta kunnolla loppuun asti, vaan mm. terapia lopetetaan heti, kun eka hyvä päivä sattuu kohdalle: lääkkeet käteen, ja "se on moro"..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe