Kirjoitelkaapa hyvät ihmiset
-kommentteja
-mielipiteitä
-arvosteluja
muistkaa myös keskustelupalstan säännöt
http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot
saataisiin tästäkin palstasta elävä =)
Apulanta keskustelua
3
713
Vastaukset
- k0ira
No voihan...
Näin hyvä keskustelu laitettu pystyyn eikä kukaan oo sanonu mitään. :/ mutta vaikeeta se on kun ei oo mitään varsinaista aihetta
no mä nyt sitten kysyn että onko joku menossa/tulossa Välipuistoon A-lautaa diggailemaan? mistä päin? mitä laudalla on muuten tapana soittaa keikoilla? eikös Mato, Mitä kuuluu ja uusista KoKa ja VEAM oo aika ylesiä? vai?- mie vuan
Nuo, Armo, Piiskaa, Kaivo ja Klamydian Niina Autio on ollut tämän kesän keikkaseteissä aika usein. Lyvy-yhtiön keskustelufoorumilla on keikkaraportteja ja biisilistoja. Sinne vaan lukemaan!:)
- salzie
Noh, apulanta on yks mun lempi bändeistä, ja itse ainakin kunnioitan tyyppejä suuresti musantekijöinä.
Toni Wirtanen on loistava jätkä, jolla on näkyvät mielipiteet, ja mielestäni on yksi parhaita sanoittajia.. Eivät sävellyksetkään niin pieleenmenneitä ole. (: Rispektiä vaan Tonille siitä.
Kyllä se vaan on niin, että Apulanta on Suomen paras rockbändi, siitä ei pääse yli, ali eikä ympäri.
Omia suosikkejani taitaisivat olla Karman Laina ja Näytelmä.
Karman laina siksi, että se on jotenkin itselleen silmät avaava biisi, ei jää enään kulkemaan silmät kiinni missään hämärissä poppoissa jos vaan yhtään aivoja omistaa. Tai ainakin kyseinen kipale laittaa miettimään mitä tekee.
Näytelmä taas ottaa mielestäni hyvin kantaa mielenterveysongelmiin, jotka Suomessakin ovat varsin yleisiä, ja siihen, että ongelmia ei aina hoideta kunnolla loppuun asti, vaan mm. terapia lopetetaan heti, kun eka hyvä päivä sattuu kohdalle: lääkkeet käteen, ja "se on moro"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875