eli kun laitan pakkivaihteen niin tulee vaan yhtä pitkää piippausta kunnes vaihdan pakilta pois(automaatti). Missä vika?
Parkkitutka
5
6948
Vastaukset
- Tarkastanut
Ettei siellä anturie/vast edessä ole mitään P...kaa.
Jos on niin piippaa varmasti kokoajan kun pakki päällä.- ei johdu siitä
Koska piippaa vaikka olisin pessyt auton eilen,eli ei ole pasxaa anturien edessä..Ikävä juttu kun piippaa koko ajan pakki päällä,pää tulee kipeeksi kohta.
- elektroniikkaroskan
ei johdu siitä kirjoitti:
Koska piippaa vaikka olisin pessyt auton eilen,eli ei ole pasxaa anturien edessä..Ikävä juttu kun piippaa koko ajan pakki päällä,pää tulee kipeeksi kohta.
toimintaa. Onhan se silti hienoa elvistellä kavereille, että minun automaatiautossani on parkkitutka. Ja kuvitella, että arvostelijat ovat kateellisia.
Eikä se pilikään tunnu enää kuin nelituumaiselta...
Uusavuton joutuukin nyt katsomaan peilistä tai kääntämään päätään. - Corollisti taas?
elektroniikkaroskan kirjoitti:
toimintaa. Onhan se silti hienoa elvistellä kavereille, että minun automaatiautossani on parkkitutka. Ja kuvitella, että arvostelijat ovat kateellisia.
Eikä se pilikään tunnu enää kuin nelituumaiselta...
Uusavuton joutuukin nyt katsomaan peilistä tai kääntämään päätään.Kun toisella on hienommat pelit ja vehkeet niin huudellaan naamapunaisena netissä katkeruuttaan vahingoniloisena.
Hanki elämä(tai ole ahkera ja säästä tarpeeksi rahaa siihen hienoon,on se sitten auto tai mikä tahansa mielummin kun käytät saman energian katkeruuteen).
Olisiko asiallisia ehdotuksia(niin se ensimmäinen ehdotus,että olisivatko likaisia,oli kyllä asiallinen)?
- V8 diesel
Parkkitutkan 4:stä anturista on jokin rikki/viallinen.
Testata voit ihan yksinkertaisella tavalla.
Autoon virrat päälle ja peruutusvaihde päälle, sitten koettamaan sormella antureita, se joka ei värise sormeen on rikki tai viallinen.
Värinä on ihan sormin tunnettavissa.
Jos yksikin anturi on rikki sekoittaa koko järjestelmän.
Toivottavasti selviää ihan näin helpolla testillä.
Anturin saa rikki ihan pienellä vaivalla, ei tarvitse kuin esim. painepesurilla laskea vettä anturiin, niin melko varmuudella ottaa nenäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844