kuulu tänne mutta onko mahdollista että 3 tunnin altistuminen lasipölylle aiheuttaisi haittaaa keuhkoille? pääseekö lasipöly keuhkoihin asti? Altistumisen jälkeen tullut verta nenästä niistämisen yhteydessä.
Tervehdys tämä
7
1035
Vastaukset
- voi aiheuttaa ongelmiasiksi suojainten käyttö on AINA tärkeää. Lasipöly on tosi hienojakoista, joten kyllähän se ongelmia voi aiheuttaa. Tosin varmasti nenäsi on suodattanut siitä osan ja siksi tuo veri. 
 Kannattaa kysellä joskus lääkäriltä tarkemman kuvauksen kera mitä voi aiheuttaa ja jos hän arvelee tarpeelliseksi jatkotutkimukset niin sitten etenet sen mukaisesti.- sain kesätyöpaikas-sani tehtäväksi tyhjentää lasipulloroskiksia jätelavalle ja siellä oli helvetinmoinen pöly leijailemassa. Hengityssuojainta en saanut kun sellaista ei työtiloista löytynyt. Tässä alkaa tulla vainoharhaiseksi vähitellen kun olen juuri toipumassa rankasta homealtistuksesta. Juuri kun olen omasta mielestäni tervehtynyt ja kuukausia jatkunut kuume alkaa laskea niin tulee jo uutta paskaa keuhkoihin. Tämä alkaa pikkuhiljaa masentaa kun en tiedä omien keuhkojeni tilaa. Kärsin todennäköisesti homepölykeuhkosta jo valmiiksi ja nyt tuli vielä kiva pikku lisäannos lasipölyä joka ei varmaan ainakaan edistä toipumista. 
- homepesiäsain kesätyöpaikas- kirjoitti:sani tehtäväksi tyhjentää lasipulloroskiksia jätelavalle ja siellä oli helvetinmoinen pöly leijailemassa. Hengityssuojainta en saanut kun sellaista ei työtiloista löytynyt. Tässä alkaa tulla vainoharhaiseksi vähitellen kun olen juuri toipumassa rankasta homealtistuksesta. Juuri kun olen omasta mielestäni tervehtynyt ja kuukausia jatkunut kuume alkaa laskea niin tulee jo uutta paskaa keuhkoihin. Tämä alkaa pikkuhiljaa masentaa kun en tiedä omien keuhkojeni tilaa. Kärsin todennäköisesti homepölykeuhkosta jo valmiiksi ja nyt tuli vielä kiva pikku lisäannos lasipölyä joka ei varmaan ainakaan edistä toipumista. Osta vaikka itse hengityssuojain, jos työnantajasi ei hommaa. Tällöin saat hankittua sellaisen, joka suojaa homeiltakin. Tyhjät pullot on välillä oikeita homepesiä, kotona huuhdon kaikki pullot vedellä, vaikka vien tyhjät pullot kauppaan viikoittain. Noissa isoissa roskiksissa voi olla vuosikausia ihmisten varastoissa lojuneita hillopurkkeja jne., eli homettakin tod näk löytyy. 
- taas etteihomepesiä kirjoitti:Osta vaikka itse hengityssuojain, jos työnantajasi ei hommaa. Tällöin saat hankittua sellaisen, joka suojaa homeiltakin. Tyhjät pullot on välillä oikeita homepesiä, kotona huuhdon kaikki pullot vedellä, vaikka vien tyhjät pullot kauppaan viikoittain. Noissa isoissa roskiksissa voi olla vuosikausia ihmisten varastoissa lojuneita hillopurkkeja jne., eli homettakin tod näk löytyy. hillohome ole kosteusvauriohometta. Ei niistä homepölykeuhkoja saa. 
- lasipölytaas ettei kirjoitti:hillohome ole kosteusvauriohometta. Ei niistä homepölykeuhkoja saa. olla muuten haitallista? Olen hypokondrikko eli olen liian tarkka terveyshaitoista yms. eli voinko saada esim. lasipölykeuhkon? altistuksen jälkeen on ollut mm. yskää ja hengenahdistusta ja kurkkukipua. 
- meteoriitti,,,lasipöly kirjoitti:olla muuten haitallista? Olen hypokondrikko eli olen liian tarkka terveyshaitoista yms. eli voinko saada esim. lasipölykeuhkon? altistuksen jälkeen on ollut mm. yskää ja hengenahdistusta ja kurkkukipua. jos asiaa noin miettii! Ja tietysti työpaikkojen tulee suojata työntekijät kunnolla. Ei ole mitään leikkiä työsuojelu, joten kunnon suojaimet käyttöön tai työ jätetään tekemättä! 

- AnonyymiTyönantaja on kaikissa tapauksissa velvollinen suojaamaan työntekijänsä. Hengityssuojaimet, vaatteet, H-luokan imurit… 
 H-luokan pölynpoisto kohteisiin, joissa syöpävaarallisia aineita: kvartsi- ja metallipölyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738114
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263236
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833