Etsin reipasta vaelluskaveria Karhun kierrokselle ajalle 10.-15.6. (lähtöpäivää voi aikaistaakin) alkuperäisen seuralaiseni peruutettua tulonsa työesteen vuoksi. Ei ole väliä, missä päin Suomea asut. Voit olla mies tai nainen, mutta ikätoiveeni on 30-40. Tarkoitus on kulkea reitti alle viikossa yöpyen teltassa ja/tai autiotuvissa, mutta silti luonnosta nauttien.
Jos vähääkään kiinnostaa, ota oitis yhteyttä, niin kerron aiheesta lisää! Asiallisia vastauksia osoitteeseen [email protected].
Vaellusseura - kiire!
5
2060
Vastaukset
- Karhun kiertäjä
Voiko k.o. reittiin mennä noin kauan?
- KarhunKierros
Joku menee helposti kolmessa päivässä, mutta minä meinaan nauttia (riippuen säästä) luonnosta muutenkin. Varaan itse reissuun viikon, sillä matka Kuusamoon kestää itselläni lähes yhden päivän. Eli seuralaiselta odotan samanhenkisyyttä suhteessa vaellustahtiin. Kunto on kohdallaan; siitä ei ole kiinni.
- KarhunKierros
Joudun siirtämään lähtöä ma 25.6. alkavalle viikolle. Löytyisikö nyt vaelluskaveria helpommin?
- Retkimikko
Hei,
Olen lähdössä Karhunkierrokselle 25.6. Helsingistä puolenpäivän aikoihin. Ajelen 5-tietä Kuusamoon Rukalle ja siitä linja-autolla seuraavana aamuna Hautajärvelle.
Tarkoituksenani on kiertää ko reitti n. 5-6 päivässä jotta maisemistakin ehtii nauttimaan.
Mukaani olenkin haalinut kaiken teltasta lähtien.
Jos olet kiinnostunut niin kirjoittele sähköpostiin [email protected] niin kerron lisää.
- Anonyymi
Terve, olisitko kaveria vailla tänä vuonna? Itse tahtoisin mennä Kebnekaise hoodeille, mutta muutkin paikat käy. Ja muutkin voivat olla yhteydessä, vaikka ketju on kyllä vanha... Kiinnostaa max viikon reissu... Kevo ja Halti ei enää (nyt) nappaa...
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1402806Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692473Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351452- 1211182
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131012Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297877