siitä kuinka onnekas olenkaan ollut, kun minulla on ollut rinnallani mies, jonka jälkien siivoaminen ärsyttää ja joka jättää tyhjiä paketteja jääkaappiin ja jolla on muitakin ärsyttäviä tapoja. Nyt kun hän on sairaalassa, olen huomannut kuinka onnekas olenkaan ollut kun olen hänet aikoinani löytänyt. Kun hän palaa kotiin varmaan viikon päästä, mahtaako ihan heti alkaa kaikki vanhat tavat ärsyttämään. Ehkä. Mutta tajuan kuitenkin että siinä se rakas kölli taas on. Yhtä tai kahta sormea vajaampana mutta monin verroin rakkaampana. Outoa kun näin piti tähänkin herätä.
oivallus
7
679
Vastaukset
- kun sen oikein
oivaltaa,ja jos lentaa siivin valkein niinkuin joutsen.
elamanasenteesi on oikein hyva,joskus vasta vaikeuksien jalkeen osaa arvostaa niita tavallisia hyvia paivia.blessings lannenhunttari Oma rakkaani kolkattiin/ryöstettiin Neukuissa työmatkalla (alihankkijana) ja olin viikon pimennossa kohtalostaan.
Onneksi paikallisella toimeksiantajalla oli vaikutusvaltaa ja mies saatiin vihdoin (kamala byrokratia) Suomeen leikkaukseen, josta toipui ennalleen.
Itse meinasin kuolla reilun vuoden kuluttua lääkeaineyliherkkyyteen - elvytys pelasti.
Tapahtumat hitsasivat meidät entistä lujemmin yhteen - itsestäänselvyyksiä emme voisi ikinä olla toisillemme...
Ikävä asia voi joskus olla lopulta hyväkin...
Onnea Teille!- Pirre*
menetyshän ne kaksi sormea, jos sait niiden sijalle loput miehestäsi, - onnea teille ja paranemista miehellesi.
- hildurvonhopsis
Toivotan sydämestäni onnea elämäänne kaikkiin vuosiin ja toivotan että rakkautenne senkun lisääntyy ja syvenee vuosien mittaan. Sinulla todellakin on onnea kun olet löytänyt elämäsi Suuren Rakkauden. Paljon on jäljellä vielä ja onneksi ei mennyt koko käsi. Voimia miehesi toipumiseen ja onnellista kesää teille koko perhekunnalle !
Hildur - aj.
yleensä kumpi jaksaa ja osaa, tekee,
tekemättömistä töistä mietitään,
kumman hommia olisi,
voitaisiinko elää niin, että sellaisia töitä tulisi. - Rocellii
iiiihana ilmaus !!!
rakas kölli ..
kölli rakas
rakas köllini
köllikkäni mun
oothan sinä mun
teethän hänelle...köllillesi tervetulo runon- tai laulun ???- a.mazon
Kömmi kölliseni kylkeeni köllöttämään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802