en ny tiä miksi tuota vois sanoa mutta laitoin tänne sen...tuossa video http://www.youtube.com/watch?v=_BPkR-r2Lns siinä on 1.5l sunnyn kone paino tuolla jutulla on n90kg ymsyms...
käykää myös totajusa.dork.at
3pyöräinen sunny
4
1184
Vastaukset
- RTT
peli. olen rakentanut noita muutaman saabin koneella. hyökkää ihan v...ti. saab 9ooi konella en ole tosin 3 pyöräisenä rakentanut, vaan enemmän mikroauto tyyppisenä hakkaa mennen tullen 10tuumaiset renkaiset mönkijät missä vaan
15 tuumaisilla kumeilla. nytkin on pari halllissa.
toisen voisin myydä, toisen jätän "leluksi". hinta
on 1000e, jos sillä ei kiinnosta jätän sen itselle.
voin sanoa keula pestyssä lähtee. - mutta tappovehe
Näyttää mielenkiintoiselta tavalta päästä hengestään.
Koska taitoa näyttää olevan niin panosta myös turvallisuuteen: kunnon penkki, 4-pistevyöt ja turvakaaret.
Onnea rakenteluun.- jooja
2 pyörää eteen on rakenteilla jo penkki on ihan jees mutta vyöt täytyy vielä hommata ja kaaria vois alkaa rakenteleen
totajusa.dork.at tuonne sitten lisää videoita härvelistä - RTT
jooja kirjoitti:
2 pyörää eteen on rakenteilla jo penkki on ihan jees mutta vyöt täytyy vielä hommata ja kaaria vois alkaa rakenteleen
totajusa.dork.at tuonne sitten lisää videoita härvelistäilmanmuuta. itse aloin rakentaan kahdella SAAB:n
koneella. sikäli helppoa kun autoja saa lähes ilmaiseksi. eli kaksi automaattia. mulla on peltoa, aikaa ja metsää missä mönkiä. laitan heti cityyn
videot kun peli valmis. ilmoitan heti täällä kun ko.
laite valmis. viikko/10pvä. sit näätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865