olen aivan palavasti rakastunut härkä mieheen.
voiko meistä tullakin jotain? :)
hän on aivan ihana ja empaattinen.
aivan ihana.
Oinas ja Härkä?
4
1814
Vastaukset
- elma05
...on hyvä kokemus oinas-härkä suhteesta.Tosin olen siinä rajapyykillä (kala-oinas) itse.
Tsemppiä sinulle kantsii yrittää!Terveisin 45:n vuoden kokemuksella saman miehen kanssa. - sarvipäät
Kyllä tanner tömisee ja pölyää! Alku aikoina sarvet kolisi ja kopisi, mutta nyt tunnetaan toisemme.Mulkaisusta tietää mitä mieltä toinen on!Enpä vaihtaisi oinastani toiseen. Rakasta ihan rauhassa ja tsemppiä.
- minde65
Juuu..no mulle oinas on ollu aina kova pala.Oli se sitte mies tai nainen. Nuoruuden poikaystävä oli oinas eikä siitä mitään tullut..oli niin mustis että oksat pois. Ja 2 sarvipäätä yhessä..tarkkana saa olla. Mutta eihän sitä koskaan tiedä (o;§ toivotaan parasta. rakkaus on ihana asia.
- kamala kokemus
Alku hyvä, mutta parin vuoden kuluttua hän oli uskoton joka työmatkalla ja kun huomasin sen ja heitin ulos, yritti särkeä oven ym. ym. Ehkä se oli myös sitä, että minulla (oinasnaisella) oli parempi työ, jota hän ei jaksanut sulattaa. Erottiin ja löysin toisen, jonka ei myöskään pitäisi sopia, nimittäin ravun, ja nyt on taisteltu mukavasti 15 vuotta ja yhteen jäädään, eikä kumpikaan ole uskoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849