Vaakamies sängyssä

vesimies nainen rakastunut

Mistä te horoskoopiltanne vaa-at miehet tykkäätte seksiä harrastettaessa? Olisi mukava tietää fantasioita ja tavallista kotihommailu mieltymyksiä. Toivottavasti olet vaaka, joka vastaat, tai muutoin kirjoitat mikä olet oikeasti horoskoopilta. :)

9

4696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm ;)

Lähdetäänkö kokeilemaan ?? :P

• vastaus!

Tuon enempää tyhmä kysymys ei ansaitsekaan.

• vaakamies-

kaikenlaista. Takaapäin tai nainen päällä että voi itse nauttia täysillä. Ja on parasta kun nainen tekee aloitteen niin ei tarvitte itse.

• kun en tiedä....

Siis laiskojako....siihenkinkö....?

• vaakamies-
        kun en tiedä.... kirjoitti:

Siis laiskojako....siihenkinkö....?

tykkään itse nauttia.

• kaksosnaikkonen
        vaakamies- kirjoitti:

tykkään itse nauttia.

Juuri näin,Vaakamies osaa nauttia(selällään !) ja antaa toisen touhuta..
        On toki aktiivinen itsekin, mutta jos toinen on aktiivisempi, vaaka vetää suun nautinnolliseen virneeseen ja nauttii..

• Legolas87
        kaksosnaikkonen kirjoitti:

Juuri näin,Vaakamies osaa nauttia(selällään !) ja antaa toisen touhuta..
        On toki aktiivinen itsekin, mutta jos toinen on aktiivisempi, vaaka vetää suun nautinnolliseen virneeseen ja nauttii..

Täytyypä tähän todeta, että keskustelu kulkee asian ytimessa. Vaakamiehenä voin vain yhtyä edellisiin ja todeta, että selällään ja nautiskellen..ei missään nimessä päällä.

• vesinainen itsekin

Tykkää nauttia selällään maaten ja ei siinä sitten käytännössä olekaan väliä onko se nauttimista tai laiskuutta. Itse olen saannut vaakamuruni kanssa kiihkoa sexiin, kun olen pidännyt sen sopivasti puutteesa. Mutta jos vaakaherra on touhukkaalla päällä niin mielikuvitusta ja tarmoa kyllä riittää.

• nalle40

Vaakamies nauttii ennenkaikkea siintä, kuin huomaa, että kumppani nauttii todella siintä. Yleensä vaakamies on aika "kekseliäs", joten ota rennosti, ja nauti...))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1696
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      270
      1250
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe