Miten pysyä kaidalla polulla?

Apu

Kaverini vapautui vankilasta eikä halua sinne enää koskaan takaisin. Duunia on vaikea saada, viranomaiset pomputtaa, faija vittuilee ja köyhyys kaidalla polulla on jotain ihan muuta kuin helppo rikollinen raha. Kaveri kävi linnassa päihdekuntoutusta kolme vuotta mutta lipsahdukset ja repsahdukset ovat usein kiusallisen lähellä. Miten välttyä tulevilta linnareissuilta. Kerro!

7

2210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut semmoisen

sanonnan, että rikollisen voi parantaa vain kaksi asiaa:
      1) uskoon tuleminen
      2) topakka akka.

• Sulo.S

Asiassa on vinha perä.
        Minulla on molemmat!

• Apu
        Sulo.S kirjoitti:

Asiassa on vinha perä.
        Minulla on molemmat!

Sulo S., sanoit että sulla on molemmat. Voitko kertoa lisää?

• totta.
        Sulo.S kirjoitti:

Asiassa on vinha perä.
        Minulla on molemmat!

Jos haluaa alistua naiselle ja Jumalalle, niin noilla keinoin voi pysyä kaidalla polulla. Itse arvostan enemmän miestä joka nousee omin voimin kaidalle polulle, mikäli niin tahtoo.

• Sulo.S
        Apu kirjoitti:

Sulo S., sanoit että sulla on molemmat. Voitko kertoa lisää?

Olin taparikollinen ja käytin jotain tiettyä ainetta aina kun vain sain. Aika nuoresta asti teimme sitä sun tätä ja kohta olinkin Keravan nuorisovankilassa. Sen jälkeen tulivat keskusvankilat ja muut.

Uskonasiat eivät minua kiinnostaneet vaan ihan muu. Niinvain alkoikin sitten kiinnostaa ja pyysin esirukousta, ja puolestani rukoiltiin ja julistettiin synnit anteeksi Jeesuksen nimessä.

Olihan minulla tuo mustatukka Rosita, joka on myös uskossa ja yhdessä tässä nyt mennään. On menty jo kohta 25 vuotta vaikka en ole kuin alle 50 vuotta.
        Eteenpäin uskossa on helpompi siltikin mennä kuin liukuta takaisin sinne mistä on päässyt. Tottakai tämä vaatii myös ryhtiä itsestä. Ei kukaan tuo asioita valmiina eteen jos ei itse mitään tee.

Voimia ja jaksamista. Hienoa kun tuet ystävääsi!

• voi välttyä

varmasti, kun ei tee enää lisää rikoksia. Näin yksinkertaista se on. EI sitä kaikkee rahaa tarvitse pistää viinaan ja tupakkaa, ilman niitäkin voi elää jos on rahapula.

• kaksi a:ta?

Apua löytyy kyllä, jos sitä on halukas ottamaan vastaan. Uskotaan, että kolme A:ta; akka, asunto ja auto on avain onneen. Juupa juu, ittensä kanssa on toimeen ihan ensin tultava. Vapautuvien ongelmat tiedostetaan hyvin erilaisissa järjestöissä ym. Löytyy Kris, Vapautuvien tuki, AA, NA jne. Yksin ei tarvitse suota tarpoa. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      121
      1688
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      798
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      731
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      60
      653
    Aihe