Hakkasin kiusaajani pahasti

Hiriviä

Minua on kiusattu jo 3. luokalta lähtien, kun vaihdoin koulua. Siellä on siitä lähtien ollut aina sama jengi, johon kuuluu sellaisia juopottelevia ja polttavia tyyppejä. Minä, kun en ole sellainen massateini, en juo, en polta, pyrin syömään terveellisesti ja liikun paljon ja nostelen painojakin. Kun en ole samanlainen, olen kiusauksen kohteena. Nyt siis olen 9lk ja tässä koulun päättymispäivänä todistusten jälkeen kiusaajajengi tuli taas luokseni ja sylki todistukseni ja minun päälleni. Sen jälkeen otin nyrkin ja mottasin mustan silmän eräälle ärsyttäjälle, sen jälkeen muut ottivat käsistäni kiinni ja löivät ja potkivat, mutta onnistuin jotenkin pääsemään irti ja löin ja potkin toisiakin. Lopulta jengi lähti pois, teinkö oikein?

75

7563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasadsadsad

      teit

      • nyt olet kusessa!

        jätkällä on munaa!
        PS. ne ettii missä asut ja hakkaa sut joku päivä kostoksi tosta.


      • minä vaan
        nyt olet kusessa! kirjoitti:

        jätkällä on munaa!
        PS. ne ettii missä asut ja hakkaa sut joku päivä kostoksi tosta.

        Ja saavat syytteen pahoinpitelystä.


      • fdffdf
        minä vaan kirjoitti:

        Ja saavat syytteen pahoinpitelystä.

        itsepuolustushan tuo vaan oli. hyvähyvä.


      • jut34aref
        fdffdf kirjoitti:

        itsepuolustushan tuo vaan oli. hyvähyvä.

        Juuri näin. Tuliko oikein verta niistä paskoista?


      • mölökeröroe0ti9
        jut34aref kirjoitti:

        Juuri näin. Tuliko oikein verta niistä paskoista?

        Teit tasan oikein. Itsepuolustus on sallittua. Jos ne on sua kiusannu jo kuus vuotta ni on ihan sallittua hakata ne henkihieveriin jos ne kerran on tollasia helvetin mulkkupaviaaneja. Se on oikein perkele että niihin vähän sattuu kun tollasia tekee. Ja jos ne jotain alkaa lätisee ni sano että pitääkö paiskoo uudestaan.


    • Onneksi olkoon

      Kannattaisi vielä usuttaa poliisit niiden perään, sillä voisit saada korvauksia haastamalla ne oikeuteen. Itse en aikanaan tajunut tehdä niin mutta toivon että muut uhrit haastaisivat kiusaajansa ja nämä joutuisivat maksamaan. Kusipäitä on maailmassa liikaa, kaikki koulukiusaajat pitäisi laittaa 20 vuodeksi vankilaan jossa näitä kidutettaisiin joka päivä. Olisi niin saamarin oikein nähdä mulkkujen anovan armoa...

      Terv.

      Entinen kiusattu

    • jikkee

      VÄKIVALTA LOPETTA VITTUILUN!

    • ahhahaahha

      Ei vittu repesin tolle "Fantasiaa" kommentille ;D
      Tais tää Hiriviä kyl ottaa turpaa oikee olantakaa kun vahvemmat anto isän kädestä.

      • möööö

        Jos olet tosissasi, teit TÄYSIN oikein, älä ainakaan anteeksi ala pyytelemään tai katumaan yhtään mitään. Niinhän se on, että väkivalta on monessa tilanteessa se ainoa ratkaisukeino, kokemusta on.

        Ja sitten itse asiaan, joka on, että tuo kirjoituksesi haiskahtaa varsin paljon jonkin ylipainoisen nörtin päiväunelle. EI pahalla.


    • fantasioi

      Jos joskus tulet pois sieltä fantasia maailmastasi ja hyppäät takaisin todellisuuteen. Kiusaajat kiusaavat porukassa ja ei siinä kuule todellisuudessa yksi tyypi mahda mitään jos kymmenen on vastassa.

      • Anonyymi

        Ase käteen ja kaikki 10 matalaksi


    • tehny

      olisit menny sanoon opettajalle tai sit olisit sanonu niille et vois hankkia oman elämän... tai jotai vastaavaa..

      • jos teki

        Todellakin noin!!!! Opettajat ja yhteiskunta ei välitä kiusatuista paskaakaan joten on kiusatun itsensä tehtävä rangaista kiusaajaansa, yhteiskuntaa ja jollain tavalla koululaitosta!


      • tapa ites saatana

        mitä vittua sä tommosta paskaa kirjotat, saatana


      • Anonyymi

        siis luuletsä vakavissas et sitä opee kiinnostaa tai se ylipäänsä asialle tarpeeksi voisi tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis luuletsä vakavissas et sitä opee kiinnostaa tai se ylipäänsä asialle tarpeeksi voisi tehdä

        ja lisäys: jos sä niille päätäs alat aukoon ni ei se muuta mitää paitsi ehkä pahentaa tilannett


    • Purdelo

      Pakko tollasia kusipäitä on vähän kurmottaa. Minuakin on kiusattu ala-asteelta asti, mutta nyt 9.lk joku entinen kiusaaja, (vaihoin syksyllä koulua, ei olla nähty koko kouluvuotena,) tää tuli siihen taas aukoo päätään, mie sanoin sille että parasta olis olla hiljaa, no se siihen sitte okmo ja mitäköhän vittua sieki nyt pystyisit tekee ku et oo ennenkään mitään tehny, (no vuosi takana, salilla käytyä ja tollasta muuta mukavaa,) on mulla ollu "lihaksia" ennenkin mutta en oo uskaltanu käyttää, nii nyt tällä kertaa asiat oli toisin mie kävelin sen tyypin luokse, tää oli huitasees mutta ei kerenny ku oli jo maassa selältee vasen silmä mustana, (Tarkennusta tapahtumaan, olin kävellyt siihen luokse ottanu toisella kädellä rivelistä kiinni ja toisella tirvaisin turpaa ja heitin sen jätkän vaa maahan), mut ei minua kyl siel uudes koulussa kiusattu, että minua kiusattiin 1-8.lk, mutta nyt en oo kuullu kenestäkään kiusaajasta yhtään mitään, ja sitte yks tyyppi tuli pyyteelee anteeks ku oli kohdellu minua sillee. (varmaan kuullu mitä tein sille yhelle kiusaajalle) Ja oon mie tossa parille muullekkin kyl antanu selkää oikee urakalla. Että jos et halua että sinua kiusataan, tee sille loppu. Jos sie jonkuu "jengin" "johto hahmolle" annat köniin, nii yleensä se loppu porukkakin lopettaa sen uhoamisen. Vähä pitkää tekstiä ja sekavaa, mutta ymmärrän tilanteesi, että oikein olit tehny. Jatka samaan malliin jos sinua kiusataan.

      • tääkin

        olla junkun ylipainoisen kiusatun tai sitten jonkun ruipelo rillipään joka öinen uni... :)


      • Purdelo
        tääkin kirjoitti:

        olla junkun ylipainoisen kiusatun tai sitten jonkun ruipelo rillipään joka öinen uni... :)

        Tarkoititko minua vai tätä...Mie en nimittäin ollut joittenkin ylipainoisten kiusattavana vaan sen ajan "koviksien" mutta taas tästä kun on aikaa jo niin ite olin "pehmo" nii en uskaltanut laittaa vastaa, mut nyt on asiat eri tavalla. Ja ei välttämättä jos joku on kiusattuna niin ole ylipainoisten kiusattavana vaan ihan "kovienkin" tyyppien. Että ei kaikkien tarvi sen takia vikistä omiaan.


      • ihan vaan,
        Purdelo kirjoitti:

        Tarkoititko minua vai tätä...Mie en nimittäin ollut joittenkin ylipainoisten kiusattavana vaan sen ajan "koviksien" mutta taas tästä kun on aikaa jo niin ite olin "pehmo" nii en uskaltanut laittaa vastaa, mut nyt on asiat eri tavalla. Ja ei välttämättä jos joku on kiusattuna niin ole ylipainoisten kiusattavana vaan ihan "kovienkin" tyyppien. Että ei kaikkien tarvi sen takia vikistä omiaan.

        että kiusattu on ylipainoinen ja kiusaajista en puhunu mitään... But it´s same for me.


      • vastaus...
        ihan vaan, kirjoitti:

        että kiusattu on ylipainoinen ja kiusaajista en puhunu mitään... But it´s same for me.

        Kiusaaja on arvoton typerä pelkuri josta ei ole yhteiskunnalle mitään hyötyä. Kiusattu on älykäs ja mukava ihminen josta voisi olla yhteiskunnalle paljonkin hyötyä ilman kiusaamista mitä tämä kiusattu on joutunut kiusaajein taholta kokemaan.


      • tämän
        vastaus... kirjoitti:

        Kiusaaja on arvoton typerä pelkuri josta ei ole yhteiskunnalle mitään hyötyä. Kiusattu on älykäs ja mukava ihminen josta voisi olla yhteiskunnalle paljonkin hyötyä ilman kiusaamista mitä tämä kiusattu on joutunut kiusaajein taholta kokemaan.

        joka päivä ennen koulua? No se varmasti ainakin vähän parantaa oloa? No kukin tavallaan... :)


      • kurmotus.

        Hauska sana toi "kurmottaa"...onks se savoo?:)


      • Purdelo
        kurmotus. kirjoitti:

        Hauska sana toi "kurmottaa"...onks se savoo?:)

        Ei mun tietääkseni, ite asun täällä kymenlaaksossa...enkä oo savossa liikuskellu että sana olis sieltä tullu mun mukaan.


      • mmmrrmmr

        Vittu mikä elämän tarina XD varmaa ite sait turpaas :D ja kovistelet netis että vedit niit XD


      • Anonyymi
        kurmotus. kirjoitti:

        Hauska sana toi "kurmottaa"...onks se savoo?:)

        Kurmoottaa on eteläpohjanmaan murretta. Mukava murresana.


    • zaaauuu

      joka miehen oikeus on puolustaa itseään nii kauan kunnes toinen on maassa.

    • ei ymmärrä..

      Eikö sinulla ole ketään sellaista aikuista jolle voisit puhua ja pyytää apua, sillä tälle kiusaajajengille pitäisi yrittää puhua ja estää tälläistä käytöstä, sinun pitäisi päästä eroon heistä, löytää toinen kaveripiiri.
      Teet ihan oikein kun uskallat olla erilainen nuori.

      • Anonyymi

        vaihtoehdot on:
        1. Yritä löytää joku joka oikeesti tekis asialle jotai eikä vaan sano sitä samaa vanhaa: no selvitetään asia ja kyllä sen eteen on tehty paljon ja niin edelleen(epätodennäköisin vaihtoehto)
        2. Vedä niit turpaa tai jotain vastaavaa(varmaa se vaikein toteuttaa, varsinki jos on semmone jengi joka aina yhessä, ja ei välttämättä ees lopeta joten en sanois et kannattaa)
        3. Vaiha kouluu, hyvä vaihtoehto sinänsä mut pitäis uudet kaverit löytää yms.


    • kylkyl

      Itseppähän kiusaajat turpaansa kerjäsivätkin..Tsemii sulle ja pidä vastaisuudeskin lippu korkeella! =)

    • qwerty45

      Jaa-a, kuulostaa rölliltä. Mutta jos tämä on totta, niin hyvä. Nostele vain painoja ja ota vaikka nyrkkeily tai jotain. Koulu kun vaihtuu, niin ei uskalla tulla poijjaat enää kiusiin.

    • määkin haluisin

      :O itteenikin on kiusattu 3 luokasta asti ja vähän sama juttu en juo enkä polta mut en uskalla hakata/yrittää hakata kousaaajiani koska mulla asia on niin päin että ne käy salilla yks nostaa penkistä 85 kg ite en oo koskaa ees ollu salilla enkä siis voi voittaa niitä voimalla enkä osaa taistelulajeja en voi siis voittaa mut onneks on jo vika luokka menos :D

    • Suomisuomalaisille

      Kuten herra halla-aho sanoi: "Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino"

    • ex kiusattu

      muo ei oo kiusattu kun kerran yksi poika neljännellä luokalla kiusasi minua töni ja nimitteli löikin välillä (mutta ei kovaa) sitten yksi päivä hän heitti minua kivellä ja se osui suoraan takaraivoon vertakin tuli vähäsen ja sattui niin vit*sti makasin vähän aikaa maassa ja se poika tuli minun luokseni ja otti mutaa maasta ja koitti tunkea sitä minun naamaani kunnes tajusin että NYT JUM*LA*TA RIITTI !!! löin sitä poikaa naamaan johonkin posken lähelle ja sitten pari kertaa nenään poika vuosi verta ja koitti käydä päälleni muutta kamppasin sen kiipeily telineen viereen otin sitä päästä kiinni ja löin sen pään NIIN kovaan kuin jaksoin kiipeilytelineeseen ja siitä tuli kauhea show siltä pojalta oli murtunut nenä ja tullut muitakin kasvo vaurioita ja opettajat eivät uskoneet minua joten jouduin erityis luokkaan ja jouduimme vanhempien kanssa korvaamaan jotakin pojalle (hävettää viäläkin) TEINKÖ OIKEIN ?

      • henrik727

        tupos


      • Dälleinäin

        Sä oot sama kuka o kirjottanu ton onko okeutettu teko palstan. Eikö hävetä ku aloit itse vielä kiusaamaan?


      • Anonyymi

        no ite sanoisin et oikein, varsinki jos on kiusattu jotai 6 vuotta tms.


    • 2214578

      Ihan kunnolla vaan kyytiä kiusaajille jos on pokkaa.

    • henrik727

      käy vaikka irrottaa niitten venttiilit polkupyöristä niin loppuu kiusaaminen.

      • henrik727

        oulua kiinnostaa vain yksittäiset remontit maankaivuinene ei ne jotka tärkeitä ois kaivaa hiekkaa ja multaa.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        oulua kiinnostaa vain yksittäiset remontit maankaivuinene ei ne jotka tärkeitä ois kaivaa hiekkaa ja multaa.

        haluan mun täydellisent veriarvot tanskasta ja tuhottavan tiedot.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        haluan mun täydellisent veriarvot tanskasta ja tuhottavan tiedot.

        armeija aikaan otetut verikokeet haluu ne tuhottavaksi.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        armeija aikaan otetut verikokeet haluu ne tuhottavaksi.

        haluu tuhoittavaksi ne tanskalaiset veriarvot kun on ne joo nähny ne.,


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        haluu tuhoittavaksi ne tanskalaiset veriarvot kun on ne joo nähny ne.,

        lääkefirma


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        lääkefirma

        poltan vaikka koko rakennulsen jos niitä veri arvoja ala kuulua.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        poltan vaikka koko rakennulsen jos niitä veri arvoja ala kuulua.

        saat tanskalainen lähettää ne oulun yliopistolliseen sairaalaan.
        oulun pohjoissuomen sairaala myös


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        saat tanskalainen lähettää ne oulun yliopistolliseen sairaalaan.
        oulun pohjoissuomen sairaala myös

        armeija köyttää venäjää ja tanskaa sotavoimineen myymällä aseita vieraisiin maihin.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        armeija köyttää venäjää ja tanskaa sotavoimineen myymällä aseita vieraisiin maihin.

        netissä kolumni suomen myymistä aseista ulkomaille.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        netissä kolumni suomen myymistä aseista ulkomaille.

        rynnäkkökivääreitä afrikkaan ja muita aseita.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        rynnäkkökivääreitä afrikkaan ja muita aseita.

        suomee ei edusta aseitten myynti ulkomaille.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        suomee ei edusta aseitten myynti ulkomaille.

        dorka mene oulun torin rantaan ja kaikki vetää turpaan sua.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        dorka mene oulun torin rantaan ja kaikki vetää turpaan sua.

        puistossa rillit lentää silmälasit


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        puistossa rillit lentää silmälasit

        mauno koivisto onkin lääkäri


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        mauno koivisto onkin lääkäri

        menee nukkumaan ja kattoo klo 9 elokuvanjos hyvä


    • totuussattuutiesitkö

      hahhaha te kiusatut pikku nörtit ootte nii säälittävii mäki aina vedän turpaa tollasii pellei koulun käytävil :D joku vitun yksinäinen nörtti on vaa kirjottanu tällasen lohdukseen siitä et oli saanu 2 tuntii turpaa kunno jätkilt jkotka oli leikannu sen munan irti ja jättäny sen makaamaa sen veressä kusessa ja kyynelissä.

      • VitunKiusaajat

        Tommoset paskat voisi hakata sairaalan osastolle


    • kiusattu!!

      Et tehny väärin muaki on kiusattu ja sillon ku sitä yritettiin selvittää nii minä vannon että jos ope ei ois ollu välissä oisin takonu sen lissun kasvoilta sen helvetin ruman virneen vähintään!!

    • en osaa lyödä

      Muaki kiuasataan aatelin hakata ne pellet. Mun mielestä teit oikein, kun hakkasit ne.

    • Me lapset

      No miten sen nyt sanois kyllähän jos tuo oli itsepuolustusta niin sä voisit vetää ne käräjille ja varmasti voittaisitkin jutun.

      • Asiaan perehtynyt

        Ilman muuta kannattaa tehdä rikosilmoitus jos päälle käydään, jokamiehen oikeus on soittaa vaikka heti poliisit paikalle kun kohtaat väkivaltaa.
        SIIHEN TILANTEESEEN EI KANNATA PELON TAKIA JÄÄDÄ !
        Rikosilmoitusta kehiin vain, niin loppuu näiden vähä älyisten riehuminen kun heille rautalangasta väännetään, mikä on laillista ja mikä ei.

        Harva nuori muistaa että Suomen laki on kaiken ikäisten puolella tässä asiassa, että keheenkään ei saa kohdistaa väkivaltaa joutumatta siitä vastuuseen.
        Väkivalta koulussa on vakava rikos.

        Jos teet rikosilmoituksen, kiusaaja joutuu poliisin puhutteluun ja vastuuseen teoistaan, korvaamaan vahingot joita aiheutti ja jos ei vieläkään paranna tapojaan, hän joutuu seuraavaksi koulukotiin / tarkkailuluokalle, pois normaalista koulusta. Tämä on totuus.

        Ei siis kannata antaa elämänsä mennä pilalle koulukiusaajien takia, vaan soita poliisille ja kerro haluavasi tehdä rikosilmoituksen koulukiusaamisesta tai pyydä jotain luotettavaa aikuista auttamaan rikosilmoituksen teossa.Se nimittäin kannattaa ja kiusaaminen loppuu kun poliisi puuttuu siihen.

        Sen sijaan lain mukaan itsepuolustus on sallittua,eikä siitä tuomita, jos voimakeinoin puolustaa itseään tai lähimmäistään sillä hetkellä kun päälle hyökätään.
        Lain mukaan kannattaa silloin vain varoa ylilyöntejä, eli jos sinua nimitellään et voi lyödä toista tajuttomaksi. Mutta jos sinua ensin lyödään on lupa lyödä heti takaisin.

        Tappeluun mukaan lähtemistä on kuitenkin kääntyä poliisin puoleen, koska jos itsekin löit voi olla vaikea todistaa ettet peräti aloittanut käsirysyä.


      • Asiaan perehtynyt
        Asiaan perehtynyt kirjoitti:

        Ilman muuta kannattaa tehdä rikosilmoitus jos päälle käydään, jokamiehen oikeus on soittaa vaikka heti poliisit paikalle kun kohtaat väkivaltaa.
        SIIHEN TILANTEESEEN EI KANNATA PELON TAKIA JÄÄDÄ !
        Rikosilmoitusta kehiin vain, niin loppuu näiden vähä älyisten riehuminen kun heille rautalangasta väännetään, mikä on laillista ja mikä ei.

        Harva nuori muistaa että Suomen laki on kaiken ikäisten puolella tässä asiassa, että keheenkään ei saa kohdistaa väkivaltaa joutumatta siitä vastuuseen.
        Väkivalta koulussa on vakava rikos.

        Jos teet rikosilmoituksen, kiusaaja joutuu poliisin puhutteluun ja vastuuseen teoistaan, korvaamaan vahingot joita aiheutti ja jos ei vieläkään paranna tapojaan, hän joutuu seuraavaksi koulukotiin / tarkkailuluokalle, pois normaalista koulusta. Tämä on totuus.

        Ei siis kannata antaa elämänsä mennä pilalle koulukiusaajien takia, vaan soita poliisille ja kerro haluavasi tehdä rikosilmoituksen koulukiusaamisesta tai pyydä jotain luotettavaa aikuista auttamaan rikosilmoituksen teossa.Se nimittäin kannattaa ja kiusaaminen loppuu kun poliisi puuttuu siihen.

        Sen sijaan lain mukaan itsepuolustus on sallittua,eikä siitä tuomita, jos voimakeinoin puolustaa itseään tai lähimmäistään sillä hetkellä kun päälle hyökätään.
        Lain mukaan kannattaa silloin vain varoa ylilyöntejä, eli jos sinua nimitellään et voi lyödä toista tajuttomaksi. Mutta jos sinua ensin lyödään on lupa lyödä heti takaisin.

        Tappeluun mukaan lähtemistä on kuitenkin kääntyä poliisin puoleen, koska jos itsekin löit voi olla vaikea todistaa ettet peräti aloittanut käsirysyä.

        Tuli irjoitusvirhe viimeiseen lauseeseen - siis tarkoitin että on PAREMPI tehdä rikosilmoitus, kuin lähteä mukaan tappeluun.


      • vcxvxcvcx
        Asiaan perehtynyt kirjoitti:

        Ilman muuta kannattaa tehdä rikosilmoitus jos päälle käydään, jokamiehen oikeus on soittaa vaikka heti poliisit paikalle kun kohtaat väkivaltaa.
        SIIHEN TILANTEESEEN EI KANNATA PELON TAKIA JÄÄDÄ !
        Rikosilmoitusta kehiin vain, niin loppuu näiden vähä älyisten riehuminen kun heille rautalangasta väännetään, mikä on laillista ja mikä ei.

        Harva nuori muistaa että Suomen laki on kaiken ikäisten puolella tässä asiassa, että keheenkään ei saa kohdistaa väkivaltaa joutumatta siitä vastuuseen.
        Väkivalta koulussa on vakava rikos.

        Jos teet rikosilmoituksen, kiusaaja joutuu poliisin puhutteluun ja vastuuseen teoistaan, korvaamaan vahingot joita aiheutti ja jos ei vieläkään paranna tapojaan, hän joutuu seuraavaksi koulukotiin / tarkkailuluokalle, pois normaalista koulusta. Tämä on totuus.

        Ei siis kannata antaa elämänsä mennä pilalle koulukiusaajien takia, vaan soita poliisille ja kerro haluavasi tehdä rikosilmoituksen koulukiusaamisesta tai pyydä jotain luotettavaa aikuista auttamaan rikosilmoituksen teossa.Se nimittäin kannattaa ja kiusaaminen loppuu kun poliisi puuttuu siihen.

        Sen sijaan lain mukaan itsepuolustus on sallittua,eikä siitä tuomita, jos voimakeinoin puolustaa itseään tai lähimmäistään sillä hetkellä kun päälle hyökätään.
        Lain mukaan kannattaa silloin vain varoa ylilyöntejä, eli jos sinua nimitellään et voi lyödä toista tajuttomaksi. Mutta jos sinua ensin lyödään on lupa lyödä heti takaisin.

        Tappeluun mukaan lähtemistä on kuitenkin kääntyä poliisin puoleen, koska jos itsekin löit voi olla vaikea todistaa ettet peräti aloittanut käsirysyä.

        Ei ole lupaa lyödä takaisin. On lupa pyrkiä pois tilanteesta, mutta tarpeeton lyöminen on rangaistavaa.


    • <('')

      En nyt tiiä teitkö oikein,mut itteään saa aina puolustaa:)

    • Fabbo

      Sulla voi kuule poika häkki heilahtaa jos jatkat samaa rataa.

    • mikko jonnela

      ite löin kiusaajaani jollaki kepillä takaraivoo sit se lähti karkuu :DD

    • VitunKiusaajat

      Olisit löynyt sitä takaraivoon niin täysillä Ja potkinu munille saatana 20 kertaa niin saatana on kovat kivut sillä että joutuu teho-osastolle. Tekisi mieli itekki tehdä noin.

    • tirvasinsitäturpaan

      samaa oli mulla meil on koulun jäljee mopo kurssi misä saa korjata ja tehä tämmäst ni jätin mun oman siihe pihaa ja ku se mun on vähä erilainen ni ne ysit halus niin tutkia sitä omin luvin ja sit siä oli se pienin joka meni moottoria raiskaamaan siin vaihees meni hermo sanoin sille et nouse ylös ja katos tänne ja motasin sitä just silmän alapuol oikee olan takaa tyyppi lähti johonki poruaa ja meni kaveriporukkansa kans johonki. ja ne tyypit kaikki raiskas sitä mun mopoo. en viekä tiä et onks se kunnosa täysin. mielestäni tein oikein. ja ne muut oli ysejä ja mä oon seiska.

    • Per-Åke_Gynäs

      Väkivalta ei ole ratkaisu millekkään.

      • Mene rölli jo vittuun, tämä on 2007 viesti.


    • Anonyymi

      Hyvin tehty! Olisit ottanut pesismailan ja piessyt sillä kiusaajasi sairaalakuntoon. Olisit myös voinut polttomerkitä hänen otsaansa sanan "loser" niin hän joutuisi häpeämään loppuikänsä

    • Anonyymi

      Hyvin tehty. Oikein ja kunnollista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe