Oinaan seksuaalisuus

neito-oikku

Koetteko muutkin oinas naiset olevanne todella seksuaalisia? Luin eräästä horoskoopista että oinaat ovat seksuaalisesti vapaita luonnonlapsia vailla suurempia estoja. Pitää mun kohalla tismalleen paikkansa!
Muutenkin sytyn tosi nopeesti, jos mun mies vaikka kävelee kotona vähissä vaatteissa niin se on menoa! Yritän tietty hillitä itseäni että sekin saa tehdä aloitteita :D
Sama on jos mies ehdottaa jotain tai kysyy et voitaisko joskus tehä sitä tai tätä niin oon liekeissä :D Enkä pysty koskaa salata sitä kun näkee kuulemma mun silmistä miten ne alkaa pilkehtimään.
Eli oinaat onko tuttua?

20

5631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin olen...

      ja mitään muuta ei puutu kuin joku ihku ihanuus johon voisi seksuaalisuuttaan "tuhlata",skorpionit kaiketi samoilla linjoilla(siis seksin suhteen kokeilunhaluisia ja innokkaita)..Se on lähdettävä metsästysreissulle,kesällä kun voi vaikka mitä kivaa kehitellä ulkosalla...metsässä,rannalla,kallioilla kukkuloilla jne;)

    • juttuKGHJKG

      sama juttu täälläkin!Oinaat ovat tunnetusti sex hulluja.myös mä pienen ikäni!!!!

    • muttei

      kevytkenkäinen.

      • täällä

        Mun täytyy ainaki tuntea ihan tosissani sitä toista kohtaan että voin laskea seksuaalisuuteni valoilleen :o)
        Poikaystävä on ainakin kehunut siitä että olen niin oraalinen :o) ja aktiivinen siinä. Minkäs sille voi jos rakastaa seksiä!


      • ehkä olettekin
        täällä kirjoitti:

        Mun täytyy ainaki tuntea ihan tosissani sitä toista kohtaan että voin laskea seksuaalisuuteni valoilleen :o)
        Poikaystävä on ainakin kehunut siitä että olen niin oraalinen :o) ja aktiivinen siinä. Minkäs sille voi jos rakastaa seksiä!

        olen kuitenkin kohdannut aika vaisun oikkumiehen...aktiivista,muttei kovin vauhtelevaa.Siihen on jotenki vaikee puuttua kun oikkua ei sais neuvoa..voi voi,mikä lääkkeeksi??? minä olen vaakanainen ja jos vinkkejä olisin kiitollinen :)


      • että voisi
        ehkä olettekin kirjoitti:

        olen kuitenkin kohdannut aika vaisun oikkumiehen...aktiivista,muttei kovin vauhtelevaa.Siihen on jotenki vaikee puuttua kun oikkua ei sais neuvoa..voi voi,mikä lääkkeeksi??? minä olen vaakanainen ja jos vinkkejä olisin kiitollinen :)

        auttaa jos ottaisit itse ohjat käsiisi? Silloin ei tarvitse ees puhua kun näyttää että tätä mä haluun


      • vaaka n
        että voisi kirjoitti:

        auttaa jos ottaisit itse ohjat käsiisi? Silloin ei tarvitse ees puhua kun näyttää että tätä mä haluun

        teen aloitteet noin 9/10.Olen vain huomannut että hänellä on sellaisia seksuaalittomia jaksoja!! mie ku tartten säännöllisesti hää säännöllisen epäsäännöllisesti.Ja se on sitten ehdotonta,ei hän edes minua tyydytä saatikka erooottisesti koske ku hällä tuo ko. vaihe menos.Ku se on ohi kyl taas riittävästI.Mulle vain vaikeita nää hänen jaksonsa.Eihän sitä väkisin,ei kaikki oikkumiehet ole niiin seksuaalisesti aktiivisia,vaikka sitä idylliä kovasti ylläpidetäänkin!!Hän ei vain pysty vastaamaan tarpeisiini,puhuttu on.Helvetin upea uros ja mieltäni kiihoittava,muttakun ei.No muu kyllä sujuukin,hellyys huomiointi koskettelu noin muuten


      • Oikku tämäkin
        vaaka n kirjoitti:

        teen aloitteet noin 9/10.Olen vain huomannut että hänellä on sellaisia seksuaalittomia jaksoja!! mie ku tartten säännöllisesti hää säännöllisen epäsäännöllisesti.Ja se on sitten ehdotonta,ei hän edes minua tyydytä saatikka erooottisesti koske ku hällä tuo ko. vaihe menos.Ku se on ohi kyl taas riittävästI.Mulle vain vaikeita nää hänen jaksonsa.Eihän sitä väkisin,ei kaikki oikkumiehet ole niiin seksuaalisesti aktiivisia,vaikka sitä idylliä kovasti ylläpidetäänkin!!Hän ei vain pysty vastaamaan tarpeisiini,puhuttu on.Helvetin upea uros ja mieltäni kiihoittava,muttakun ei.No muu kyllä sujuukin,hellyys huomiointi koskettelu noin muuten

        et seksuaalisia haluja voi herätellä myös epäsuorasti. Eihän siinä muuta ole kun jos ne halut on mieheltäsi hukassa ne tarvii herättää. Lainaa vaikka kirjastosta joku kirja jos et muuten osaa keksiä miten


      • vaaka n
        Oikku tämäkin kirjoitti:

        et seksuaalisia haluja voi herätellä myös epäsuorasti. Eihän siinä muuta ole kun jos ne halut on mieheltäsi hukassa ne tarvii herättää. Lainaa vaikka kirjastosta joku kirja jos et muuten osaa keksiä miten

        jos nyt kuitenkin oletetaan että tiedän miten haluja herätellään,mut täs tapaukses on vain halut erirytmisiä ja eiköhän kärsivällisyytenikin palkita,heh.En minä vieraita katsele en.Toin vain esille sen että kyllä miesten seksuaalisuuksissa on eroja kuten naistenkin,eikä kaikilla oikuilla ole niitä jatkuvia suuria intohimojakaan,kun sitähän aloittaja kyseli.Tarkoitan lähinnä että horoskoopilla ei taida olla kovinkaan suurta merkitystä seksuaalisuuteen vaan sillä henkilökohtaisella libidolla.Onhan niitäkin ihmisiä jotka valittavat että seksyy riittäs muttei muuta hellyyttä...no sitä minulta ei puutu eikä seksyäkään.Tauot vain ovat joskus pitkät minulle.että näin ,eikä tämä ole tarkoitettu loukkaukseksi ko kooppimerkille.Ja eiköhän se kuitenkin ole oikuille tärkeää kunnioittaa heidän olemassa olevia "oikkujaan",persoonallisuuttaan.Ja jos kirjoitukseni ärsyttää lukijaa niin sehän juuri kertoo että oikkuja ei pidä arvosteleman.... ;))) ja kärsivällisyys palkitaan ;))) ja ymmärtäminen!!!


    • nollasta sataan

      sekunnissa ja aina.
      Mitä vanhemmaksi tulen, sitä ihanampaa ja rikkaampaa on seksielämäni.

      Mielikuvitus ja samanoloinen parteni, voi pojjaat, se on on ..on se sitä itteensä kybällä.

      Tunteet vielä vahvasti mukana, niin ilmiliekit ;)
      Ei hassumpaa olla oinas.
      -Luonnonlapsi-

    • tyypillinen oinas ; )

      Sama täällä myös: Seksuaalisuus on maailman luonnollisin asia, oon tooooosi sinut itteni kans enkä häpeile seksissä mitää ; )

      Nollasta sataan sekunnissa: Tuttua täällä myös.

      Seksiä ilman tunteita: Ei mulle kiitos myöskää. Mielumin sit ihan itteni kans ; P

      Mun eka poikkis tykkääs paljo mm. siitä ku tyydytin itteni hänen katsellessaan. (Ja mä tykkäsin siit et hän katseli ; ) )
      Meil oli toooosi tulista menoo ku hän oli myös leikkisä ja intohimoinen, nykyisen kans on vähän laimeempaa mut kyl se siitä.
      Se on mahtavaa ku voi tehä oinasmaisesti tutkimusmatkoja poikkiksen kehoon ja saada reaktioita aikaa ; )

      • Qen

        Huonon itsetuntoni takia inhoan harrastaa seksiä,koska epäilen että näytän aivan hirvittävältä sitä tehdessä,enkä saa koskaan orgasmia,koska en pysty ajattelemaan muuta kuin että ''kohta nolaan varmasti itseni,voi ei..''
        Enkä ole muutenkaan kovin seksuaalinen-Harvinaistako,en tiedä..


      • ongelmat
        Qen kirjoitti:

        Huonon itsetuntoni takia inhoan harrastaa seksiä,koska epäilen että näytän aivan hirvittävältä sitä tehdessä,enkä saa koskaan orgasmia,koska en pysty ajattelemaan muuta kuin että ''kohta nolaan varmasti itseni,voi ei..''
        Enkä ole muutenkaan kovin seksuaalinen-Harvinaistako,en tiedä..

        ei varmaankaa liity horoskooppimerkkeihi ku enemmän elämän kokemuksee


      • Qen
        ongelmat kirjoitti:

        ei varmaankaa liity horoskooppimerkkeihi ku enemmän elämän kokemuksee

        mutta oinas olen silti.


      • et sitten
        Qen kirjoitti:

        mutta oinas olen silti.

        kovin tyypillinen, oinaan elementti on tuli, tulista on seksuaalisuus johon liittyy myös muut oinasmaiset piirteet


      • OINAS.......
        et sitten kirjoitti:

        kovin tyypillinen, oinaan elementti on tuli, tulista on seksuaalisuus johon liittyy myös muut oinasmaiset piirteet

        ei jää tuleen makoilemaan vaan alkaa lietsoa sitä lisää, tavalla jos toisella ja tilanteeseen sopivalla vahvuudella ja ennenkaikkea sopivuudella ;)

        IKUINEN OPTIMISTI


    • nahkatakkinainen

      Paikkansa mulla oinaksella pitää tuo lievä aggressiivisuus (kovat otteet seksissä) tykkää ottaa ohjat ja nopea toiminta (ei tuntien sessioita). Eikä pahempia estoja, kokeilunhaluinen.

      Mutta kevytkenkäinen en ole. Seksi vaatii oikeaa rakkautta, mutta mulla onkin venus kaloissa ;) Ylipäätään venuksen sijainti määrittää petityylin pitkälle.

    • tutulta!

      Oon seurustellu muutaman oinas naisen kans ja sitähän ne ovat. Voivat näyttää ulos päin ihan herttaisilta ja suloisilta mut se on juur tuo silmien pilke ja se tietty ilkikurinen hymy mikä paljastaa ne. Ja te sit osaatte sen härnäämisen ja leikkimisen! Hyvä esimerkki on ku oinas avovaimoni kans oltiin keittiös ja hän teki pitsaa. Hän loi minuun niitä ilkikurisia ja pilkehtiviä katseita ja kääntyi poispäin tekeäkseen jotain muuta. Sitten hän kiipesi jakkaralle joka oli vieressäni ylttääkseen yläkaappiin ja hän varmasti tajusi että näin vilauksen häneen pitsipöksyistään mekon alta. Hän hymähti minulle nätin hymyn. Koko ajan kun hän kulki ohitseni hän hipaisi minua kriittisistä paikosta hellän ja viattoman oloisesti. Otin hänet halaukseen ja hän painautui ihan kiinni ja keikutteli siinä yms. Sitten hän sanoi että uuni on lämmin ja irroittautui minusta se pilke silmissä ja laittoi pitsaan uuniin ja alkoi siivoomaan keittiätä sellainen tyytyväinen ja leikkisä hymy kasvoillaan kun tiesi että oli saannut mut aivan sekaisin. Se kiusaaminen olis jatkunu varmasti ikuisuuden ellei sille olis tehny jotain. Eihän siinä sit muuta voinnu ku ottaa kunnolla hänestä kiinni ja painaa pöytää vasten ja antaa hänelle mitä halusikin!

      • Edellinen kirj.

        Tota ei tapahdu sitten pelkästään kotona nimittäin myös ja etenkin "ihmisten ilmoilla". Niinkuin eilen kun olimme avovaimon vanhempien luona. Sitä on tapahtunut myös esim kaupassa, kavereitteni luona, kun olen puhelimesa...
        Eli silloin kun hän tietää etten voi tehdä mitään ja joudun kärsimään! Hän saattaa myös kuiskutella mitä sillä hetkellä haluaa. Esim juuri tänään hän teki niin vanhempiensa luona KAHVIPÖYDÄSSÄ. Kukaan tuskin epäili yhtään mitään kun hän kuiskasi herttaisesti jotain. Siinä sai vetää syvään henkeä aika moneen kertaan kun oikeasti hän kuiskasi ihan K-18 lauseen siitä mitä haluaa minun tekevän hänelle! Ja sitten se tyytyväinen ja ilkikurinen hymy kun tietää mitä sai aikaan (ja tietää mitä teen hänelle heti kun olemme kahden)!

        Ettäs muutkin tiedätte mitä niiden oinaiden kanssa täytyy kestää! =)


    • Sss..

      Uskotteko te urpot tosissanne horoskooppeihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe