oon äijä vissiin: 189 cm, 102 kg, kalju, harrastan punttisalia, vedän pari koria kaljaa viikonlopussa, pidän akkani hellan ja nyrkin välissä, ja annan kakaroilleni tarvittaessa remmiä jos eivät usko. Vittuilevaa naapuria vedän puhumatta nenään. Käyn pari kertaa vuodessa kaveriporukalla ryyppyreissulla ja naisissa ulkomailla. Syön raavasta lihaa ja makkaraa, en rehuja. Katson tv:stä jenkkitoimintaleffoja enkä hinttibalettia.
Sopisko mulle autoksi uusi Dodge Nitro?
Nitro sopiva
6
2110
Vastaukset
- ollenkaan
Dodge Nitro on täysin väärä auto sinulle. Suosittelen vaikka Audia. Se sopii typerille naisia ja lapsia hakkaaville luusereille. Dodge Nitro on tehty uljaille, rohkeille, naisia ja lapsia kunnioittaville aidoille tosi miehille.
- se näissä
jenkkimaastureissa on, että heti mielikuvaan yhdistyy GAY-kulttuuri alkaen homoikoni Jeepistä.
Se on varmaan se "Butch"-meininki.
-Lisbeth- - se Jeeppi
se näissä kirjoitti:
jenkkimaastureissa on, että heti mielikuvaan yhdistyy GAY-kulttuuri alkaen homoikoni Jeepistä.
Se on varmaan se "Butch"-meininki.
-Lisbeth-toimii lesbonkin ajopelinä, kokeile vaikka.
- LLL
Sevroletin mätisäkki lienee sopiva sinulle.
tuollaista amistuunattua tojotakorollaa..
- sinä.
mikään äijä ole, vaan pelle joka yrittää trollata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422582Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423252268- 322002
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471616Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441396
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116