Olipas se mukava käydä leffateatterissa. Hirveesti tosi kauniita naisia, mutta kaikilla miehet vierellään, käsi kädessä ja toistensa olkapäihin nojaillen.
Voitte kuvitella, että sieppas ja syvältä. Phuoh! Olispa se mukavaa jos itelläkin olis joku... ;S...
Syö miestä ;S
4
2022
Vastaukset
- asenne
Nyt olet liikkeellä väärällä asenteella! Saat vierellesi naisen kunhan lopetat itsesi sättimisen. Kun otat asenteen, että sinä olet se jota naiset haluavat niin hetken kuluttua olet leffassa mimmi kainalossa.
- Mies999
Oli se joskus itelläkin vaikeaa. Mutta nyt on ihana nainen.
Vihje naisen saamiseen: jos baareissa jne. ei onnistu, niin yritä treffipalstoja (netissä, city-lehdessä jne.) koska siellä on niitä naisiakin ja eivät ne kaikki ole rumia vaikka lehdessä seuraa hakevatkin.
Sellainen pointti vielä, että on ehkä helpompaa vastata naisten pistämiin treffi-ilmoituksiin kuin pistää oma ilmoitus.- ap..
On on.. et tiedäkkään niitä naisia, mutta menetetty... :( siksi syö.. ujous.
- aikanaan..
Odota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368702Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5371824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701277Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17946Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72754- 46735
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657