Olen

tuntenut

yhden kaksomiehen seitsemän vuotta ja huomaan muuttuneeni ihmisenä kovasti. Musta on tullut yhtä teräväkielinen ja kyyninen kuin se. Täysin surutta valehtelen sille päin naamaa, koska se on tehnyt samaa mulle.
Iloinen velikulta mutta luonteeltaan heikko ja pelokas, liittyy lapsuuteen, olen ymmärtänyt.

Muiden ihmisten kanssa olen samanlainen kuin ennenkin, valehtelu ei todellakaan ole mulle luonteenomaista.

Onko nyt niin että seura tekee kaltaisekseen.

nim.Paha mieli

5

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,

      Kyllä seura tekee kaltaisekseen.Sanotaanhan että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      Kaksonen on perusluonteeltaan epäluotettava, ei sille mahda mitään. Ei kaksonen välttämätä tahallaan valehtele mutta hän tykkää mennä sieltä mistä aita on matalin ja mistä pääsee helpommalla.

      • kultsi,,,,

        kovin hyviä käsityksiä kaksosesta ole. seurustelin yhden kaksosmiehen kanssa vuoden verran ja vaikka tavallaan oli iloinen velikulta, siinä oli myös jotain kumman falskia.
        Se halus kaveerata jokaisen vastaantulevan kanssa , suurin piirtein, se halusi olla pidetty jätkä, mutta kun oltiin kahden se kiukutteli, oli vaativainen ja usein aika loukkaavakin puheissaan. muistot siitä ovat aika ristiriitaisia, en ole kuullut eron jälkeen enkä tahtoiskaan.


      • rehellinen kaksonen

        No jopas jotakin, kun itse kaksosnaisena olen oikea rehellisyyden perikuva. Joka todellakin vihaa epärehellisyyttä ja teennäisyyttä. Ei pelkkä aurinkomerkki riitä analysoimaan henkilöä. Siihen vaikuttavat myös muut syntymähetkellä vaikuttavat merkit ja paljolti myös kiinalainen horoskooppi.


      • kaksonen 1960
        rehellinen kaksonen kirjoitti:

        No jopas jotakin, kun itse kaksosnaisena olen oikea rehellisyyden perikuva. Joka todellakin vihaa epärehellisyyttä ja teennäisyyttä. Ei pelkkä aurinkomerkki riitä analysoimaan henkilöä. Siihen vaikuttavat myös muut syntymähetkellä vaikuttavat merkit ja paljolti myös kiinalainen horoskooppi.

        minä olen perirehellinen ja en seurallinen kaksonen ja pidän enemmän eläimistä kuin ihmisistä.


      • kaksosnainen
        rehellinen kaksonen kirjoitti:

        No jopas jotakin, kun itse kaksosnaisena olen oikea rehellisyyden perikuva. Joka todellakin vihaa epärehellisyyttä ja teennäisyyttä. Ei pelkkä aurinkomerkki riitä analysoimaan henkilöä. Siihen vaikuttavat myös muut syntymähetkellä vaikuttavat merkit ja paljolti myös kiinalainen horoskooppi.

        minäkin olen ja vihaan teennäisyyttä, mutta enpä välttämättä itse edes huomaa jos asia muuttuu muuksi välillä, ne jotka ei ymmärrä kaksosia voi pitää niitä epärehellisinä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe