Mikä on naisten kokemus?

hmph

Hei,
törmäsin tässä samaan ongelmaan mihinkä kaikki muutkin. Olemme seurustelleen tyttöystäväni kanssa n6 vuotta.
Nyt on ilmassa pientä halottomuutta hänen puoleltaan. Hän on jotenkin vaisu ja ei tee mieli seksiä. Yleensä me harrastamme seksiä tuon tuosta tuosta mutta nyt muutos näkyy. Toki hän harrastaa jos teen selvät aloitteet,mutta jotenkin tunnen että se vain tapahtuu sen takia kun hän ei halua tuottaa pettymystä.
Tietenkin me kaikki olemme yksilöitä ja yhtä selvää vastausta ei varmasti olekkaan ,mutta olisi kiva kuulla naisilta niiden mielipiteitä että mikä niidet on yleensä ajanut tälläiseen tilanteeseen. Itse tässä käytät päivät sen pohtimiseen ja yritän kaikin keinoin pelastaa tilanteen mutta ei mikään muutu.
Ja olemme keskustelleet asiasta mutta ei oikein minkäänlaista selkeää vastausta ole. Sitten sitä jää vain miettimään että onko se näin vai eikö se vain sano koko totuutta.
Joskus taas ajattelen että onko se vaan biologinen juttu kun 6v seurustelee ja harrastaa seksiä niin pakostakin siinä toinen varmaan alkaa mielenkiintoansa siihen menettää vaikka seksi olisi hyvää molemmin puolin.
Hommaa vielä hankaloittaa se että asumme eri paikoissa ja näemme noin joka toinen vkl.

5

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja kaipaisin itsekin

      Hei!

      Kirjoitan sinulle, vaikka itselläni on aivan päinvastainen ongelma. Olen jo yli nelikymppinen nainen ja haluni vain kasvavat, mutta onnettomuudekseni olen törmännyt haluttomaan mieheen...

      Mutta tiedustelit, mikä aiheuttaa haluttomuutta naisilla. Hirvittää kyllä kertoa tämä, mutta aikanaan pitkässä suhteessa haluni omaan mieheeni hävisivät kun rakastuin toiseen. Sitten lisäksi haluja vievät hormoonit, e-pillerit tekivät minut aivan sairaaksi, samoin kerran kriisitilanteessa kokeillut mielialalääkkeet. Tuli vaan mieleeni nämä asiat kun asutte erillään ja tapaatte noin harvoin. Jos oman kanssa elämä on arkista puurtamista, siinä helposti tapaa omaa elämää viettäessään jonkun sielunkumppanin. Toivon tietenkin, ettei asia ole näin kohdallanne. Naisen haluja voi tietenkin vähentää myös stressi, työ- ja rahahuolet sekä ihmissuhdevaikeudet, aivan niin kuin miehenkin haluja. Niin, että tiedätkö oikeasti, mitä tyttöystävällesi kuuluu.

      Kerroit kaikin keinoin yrittäneesi parantaa tilannetta. Minkähänlaisia keinoja olet käyttänyt? Annatko huomiota ja hellyyttä tytöllesi? Kokemuksesta voin kertoa, että naiset tarvitsevat pitkät viritykset, ja ne viritykset on aloitettava jo henkisellä tasolla - paljon ennen kuin edes sormellasi häneen kosket. Tee kotityöt valmiiksi. Juttele mukavia asioita, ehdota jotain kivaa yhteistä tekemistä, josta tyttöystäväsi erityisesti pitää, esim. pieni matka tai konsertti tai mitä hän nyt harrastaakin. Anna kukkia tai joku pieni lahja. Järjestä romanttinen illallinen. Ota hänet syliin ja paijaa kuin pientä lasta, halaa häntä, suutele, päänahan hieronta tuntuu taivaalliselta, samoin jalkapohjien, kuin myös tietysti hartioiden, ja näistä voikin jo pikkuhiljaa edetä strategisiin kohtiin. Älä unohda rintoja! Kysy, mitä hän haluaa ja mikä tuntuu hyvältä. Äläkä siis kiirehdi itse asiaan vaan varaa aikaa ja rutosti!

      Olet tietenkin saattanut nämä kaikki jo tehdä, ja jos olet puhunutkin hänen kanssaan ja kysellyt hänen elämästään, niin vielä voisi kokeilla tietysti vitamiineja ja luontaistuotteita sekä liikuntaa, tai vaikka jotain uutta yhteistä harrastusta, joka piristäisi ja yhdistäisi molempia.

      Olet varmaankin paljon nuorempi, mutta olisiko sinulla mitään ehdotusta, miten saisin omaan mieheeni jotain elämää. Olemme olleet yhdessä vasta pari vuotta, mutta elämä on muuttunut arkiseksi puurtamiseksi. Hän on minua jonkin verran vanhempi, mutta luulin, että viiskymppiset miehet tuolla villinä juoksevat tyttöjen perässä. Kärsin tilanteesta kauheasti kun seksiä on välillä vain kerran kuukaudessa ja silloinkin hän menee suoraan asiaan. Kroppani on ok, esittelin hänelle juuri uusia alusvaatteita, mutta no comments. Tämä on kokonaisvaltainen puutostila, aivan sisuksia pakottaa. Koko naiseuteni menee aivan hukkaan kun ei kukaan huomioi eikä pidä hyvänä.

      Olen yrittänyt myös puhua asiasta, mutta mies sanoo, ettei pysty ajattelemaan muuta kuin tekemättömiä työasioita. Hän sanoo, ettei minussa ole mitään vikaa. Seksin puutteen voisi korvata osittain läheisyydellä, mutta niissä tilanteissa minä olen aina se antava osapuoli ja hän vain ottaa. Teen kaikki kotityöt ja huolehdin miehestäni kuin pienestä lapsesta. Nyt on alkanut tuntumaan siltä, että hän huomaa minut vasta sitten kun poistun paikalta. Pitääkö siis ottaa radikaalit keinot käyttöön?

      Onnea sinulle, toivottavasti tilanteesi paranee!

      • Helpless22

        Moi,
        Hienoa että joku kiinnitti huomiota. Itse huomasin sellaisen muutoksen että seurustelun alussa seksi oli tietenkin tulista ja joka päiväistä.
        Jotenkin pitkässä juoksussa se alkoi omalla kohdalla menettää merkistystään.
        Tavallaan se että saa sen pesän perustettua ja ruokaa joka päivä pöytään muuttuikin prioriteetiksi. Se seksin harrastaminen alkoi tuntua enemmän pakolliselta toimelta.
        Naisista en tiedä mutta miehelle seksi on joka kerta samallaista. Orgasmi tuntuu joka ikinen kerta samalta. Voin vain kuvitella minkälaista se on iäkkäällä miehellä. Naisessa ei ole vikaa ja töissäkin menee hyvin.Se vain että se hetken huuma laskee ja tärkeys muuttuu elattamiseen.
        Tämä on vähän hanakala asija mutta itse huomasin sen hyvin ahdistavaksi jos nainen vaatii ja haluaa seksiä. Yhtäkkiä sitä ajattelis että se on ihanne tilanne kun kerrankin ei itse tarvitse vinkua. Mutta se muuttuukin salaman nopeaa suorituspaineeksi ja jos itsellä ei ole sillä hetkellä suuria haluja niin sitten se muuttuu vieläkin hankalemmaksi. Uskoisin että moni mies haluaa "itse valita" sen hetkensä.
        Toki todella hankalaa se varmasti on jos hän ei tee sitä aloitetta ja on vain kyllästynyt arkeen.
        Tietysti voisit pyytää häntä ostamaan Sinkkiä missä on seleeniä. Se lisää miehellä suunnattomasti hormooni toimintaa. Siitä on paljon artikkeleitakin netissä. Josko se saisi lemmen roihuamaan. Miehen hormoonit vähenevät ikävästi iän myöten ja se voi myös vaikuttaa haluttomuuteen.
        Ymmärrä kyllä oikein hyvin tilanteesi siinäkin mielessä että jostakin joskus luin naisten biologisesta kellosta että viimme hetkellä tai paremmin ehkä vuosina sitä rupeaa olemaan oikeinkin seksihaluinen ja ihan syystä. Miehillä se huippu taas on 20-24 ikävuodessa ja siitä alkaa alamäki.
        Toivottavasti sait vastapalvelukseen jotakin hyödyllistä informaatiota.

        Mutta niin kun sanoin yhteen väliin minuakaan ei huvittanut seksi mutta nyt taas kiinnostaa todella paljon. En tiedä minkä ihmeen takia keho noin mieltä kohtelee. Ehkä se vain on kun sitä ei voi saada niin sitä sitten alkaa haluamaan.


      • oi kiitos
        Helpless22 kirjoitti:

        Moi,
        Hienoa että joku kiinnitti huomiota. Itse huomasin sellaisen muutoksen että seurustelun alussa seksi oli tietenkin tulista ja joka päiväistä.
        Jotenkin pitkässä juoksussa se alkoi omalla kohdalla menettää merkistystään.
        Tavallaan se että saa sen pesän perustettua ja ruokaa joka päivä pöytään muuttuikin prioriteetiksi. Se seksin harrastaminen alkoi tuntua enemmän pakolliselta toimelta.
        Naisista en tiedä mutta miehelle seksi on joka kerta samallaista. Orgasmi tuntuu joka ikinen kerta samalta. Voin vain kuvitella minkälaista se on iäkkäällä miehellä. Naisessa ei ole vikaa ja töissäkin menee hyvin.Se vain että se hetken huuma laskee ja tärkeys muuttuu elattamiseen.
        Tämä on vähän hanakala asija mutta itse huomasin sen hyvin ahdistavaksi jos nainen vaatii ja haluaa seksiä. Yhtäkkiä sitä ajattelis että se on ihanne tilanne kun kerrankin ei itse tarvitse vinkua. Mutta se muuttuukin salaman nopeaa suorituspaineeksi ja jos itsellä ei ole sillä hetkellä suuria haluja niin sitten se muuttuu vieläkin hankalemmaksi. Uskoisin että moni mies haluaa "itse valita" sen hetkensä.
        Toki todella hankalaa se varmasti on jos hän ei tee sitä aloitetta ja on vain kyllästynyt arkeen.
        Tietysti voisit pyytää häntä ostamaan Sinkkiä missä on seleeniä. Se lisää miehellä suunnattomasti hormooni toimintaa. Siitä on paljon artikkeleitakin netissä. Josko se saisi lemmen roihuamaan. Miehen hormoonit vähenevät ikävästi iän myöten ja se voi myös vaikuttaa haluttomuuteen.
        Ymmärrä kyllä oikein hyvin tilanteesi siinäkin mielessä että jostakin joskus luin naisten biologisesta kellosta että viimme hetkellä tai paremmin ehkä vuosina sitä rupeaa olemaan oikeinkin seksihaluinen ja ihan syystä. Miehillä se huippu taas on 20-24 ikävuodessa ja siitä alkaa alamäki.
        Toivottavasti sait vastapalvelukseen jotakin hyödyllistä informaatiota.

        Mutta niin kun sanoin yhteen väliin minuakaan ei huvittanut seksi mutta nyt taas kiinnostaa todella paljon. En tiedä minkä ihmeen takia keho noin mieltä kohtelee. Ehkä se vain on kun sitä ei voi saada niin sitä sitten alkaa haluamaan.

        Oi kiitos, että vastasit.

        Ostan hänelle muitakin vitamiineja niin täytynee kokeilla näitä hivenaineita myös.

        Ja päätin juuri lopettaa vonkaamisen, ettei hänelle tule paineita. Ehkäpä se on vain parempi olla vaikeasti saavutettava. Taidan pistää vielä toisen jalan oven ulkopuolelle, jospa hän minut sitten huomaisi! Se on harmi, että hyvän päälle ymmärtää vasta sitten kun on sen jo menettänyt.

        Oman tyytymättömyyteni yritän tukahduttaa muilla asioilla. Väsytän itseni harrastamalla hyötyliikuntaa ja tekemällä vieläkin enemmän kotitöitä. Huono puoli tässä on se, että mieli on alakuloinen ja itsetunto mennyt. Viikonloppuaamuina kun herää niin ensimmäiseksi alkaa itkettää. Sitten kun yrittää tsempata niin tulee vain vihainen olo. Elämästä on kadonnut ilo eikä mitään hauskaa tunnu syntyvän vaikka kuinka yrittäisi järjestää ja nauttia kaikesta pienestäkin. Mutta semmoista elämä on.

        Oikein hyvää jatkoa sinulle!


      • djmm
        oi kiitos kirjoitti:

        Oi kiitos, että vastasit.

        Ostan hänelle muitakin vitamiineja niin täytynee kokeilla näitä hivenaineita myös.

        Ja päätin juuri lopettaa vonkaamisen, ettei hänelle tule paineita. Ehkäpä se on vain parempi olla vaikeasti saavutettava. Taidan pistää vielä toisen jalan oven ulkopuolelle, jospa hän minut sitten huomaisi! Se on harmi, että hyvän päälle ymmärtää vasta sitten kun on sen jo menettänyt.

        Oman tyytymättömyyteni yritän tukahduttaa muilla asioilla. Väsytän itseni harrastamalla hyötyliikuntaa ja tekemällä vieläkin enemmän kotitöitä. Huono puoli tässä on se, että mieli on alakuloinen ja itsetunto mennyt. Viikonloppuaamuina kun herää niin ensimmäiseksi alkaa itkettää. Sitten kun yrittää tsempata niin tulee vain vihainen olo. Elämästä on kadonnut ilo eikä mitään hauskaa tunnu syntyvän vaikka kuinka yrittäisi järjestää ja nauttia kaikesta pienestäkin. Mutta semmoista elämä on.

        Oikein hyvää jatkoa sinulle!

        Varmista ettei nainen petä, se selittäisi kaiken.


      • HLo

        Suhteenne vaikuttaa ajautuneen tilanteeseen jota monet miehet havittelevat omassa suhteessaan. Oletko koittanut ajoittain keskittyä vain itseesi ja antaa miehesi olla? Sanotaan ettei makeaa mahan täyden. Ehkei miehellesi enää enempää välittämistäsi mahdu.

        Ratkaisuni olisikin siis, että laita miehesi taas kaipaamaan sinua ja hakemaan läheisyyttäsi ja huolenpitoasi. Viilennä hieman tunteitasi ja keskity johonkin mistä miehesi haluaa sinut irti ja takaisin itselleen. Esimerkkejä voisi olla ristikot, käsityöt tai vaikkapa liikunta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe