Onko muilla siitepölyallergikoilla sama kokemus kuin meillä; tämä on vaikein kevät mies-/naismuistiin? Itse olen allerginen lähestulkoon kaikelle, joka kukkii ja pölyttää ja tänä keväänä pölyävät kaikki yhtä aikaa, joka lienee se hankaluuden syy?
Olen vuosikausia selvinnyt vain tarvittavilla antihistamiineilla kesällä, mutta tänä keväänä olen syönyt päivittäin huhtikuusta alkaen loratadinea, mutta oireilu sen kuin hullunee. Myös 18-vuotias lapseni oireilee todella rajusti, astmatyyppisin kohtauksin, huolimatta melkoisesta lääkityksestään.
ONKO tämä vaikein kevät 15 vuoteen, muillakin?
Vaikea kevät?
5
718
Vastaukset 5
- mutta...
En muista onko vaikein kevät ikinä, mutta viime vuonna mä en tarvinnut lainkaan allergialääkkeitä, ja nyt olen joutunut käyttämään Xyzalia ja silmätippoja. Tosin silmätipat eivät ole auttaneet mitään, ja en tiedä mitä teen!
- sitten
viimeiseen 15 vuoteen. Lääkkeitä on saanut syödä maaliskuun alusta lähtien. Jouduin lisäämään annostusta toukokuun alussa kun vanha annostus ei enää riittänyt.
Toivotaan että kesä olisi helpompi. :o) - tehnyt saman
huomion kun minäkin. Kaikki kukkii ja haisee yhtäaikaa ja koko ajan. Hermot meinaa mennä, mutta toivotaan, että se kans loppuu yhtäaikaa ja sit odotellaan kun pujo alkaa kukkia. Tulis talvi ja metri lunta (vitsi vitsi)
Hyvää kesää kaikille kuitenkin- se taitaa
olla juu.En kans muista koska viimeks olisin ollut näin tukkoinen.Nytkin tässä kirjoitellessani pärskin näyttöä märäksi:)Kohta menee heemot!
- sniif....
Kyllä tämä todellakin on paljon vaikeampi kuin viime kesä, jolloin mulla ei ollut mitään oireita juurikaan. Nyt hyvä kún saa happea, kun aamulla herää. Olo on tukkoinen ja väsynyt....
Lääkearsenaali on melkoinen, eihän tässä muuten tolpillaan pysy...huh.huh. Todellakin suuri ero viime kesään verrattuna, mistähän mahtaa johtua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 721366
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587