Lentojen myöhästely

El Toro

Malagaan menossa ja Finskin lennothan on aina tunnetusti myöhässä. Saisikohan mitenkään Espanjan päässä tietoa lentojen mahdollisista lykkäyksistä. Tyyliin teksti-tv, nettiosoite jne.
Ei tarvitsisi lentokentällä mököttää useampaa tuntia...

8

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei minusta

      mitä tarkoitat tuolla että ovat aina myöhässä. Pitää sinun silti olla kentällä valminna vaikka olisi 1,5 tuntia lähtö myöhässä. Et voi mennä viime tipassa sillä yleensä 1 tunti ennen lähtöä pitää tehdä selvitys olipa lento aikataulussa tai ei.

    • annaleena
    • pax1

      En ole nyt ihan varma juuri Málagan osalta, mutta finskin lähtöselvityksen tekee Espanjassa Iberia, ja se ei taas suostu tekemään (lomalennoille) lähtöselvitystä muuhun kuin sovittuun aikaan, olipa lennon myöhästyminen jo ennakkoon tiedossa tai ei. Joten suosittelen kyllä sinne lentokentälle menemistä ihan oikeeseen aikaan. Ja finskin lennot on kyllä harvemmin ja vähemmän myöhässä kuin muiden lentoyhtiöiden.

      • Ripa

        Ihmettelenpä suuresti jos muka Finnair on aina myöhässä.Taitaapa vaan olla niin,että olet matkustanut todella vähän ja myöhästynyt sen ainoan kerran.Finnair kun sattuu olemaan yksi täsmällisimmistä yhtiöistä.Olen itse lentokentällä töissä ja satun tietämään,että Finnair myöhästelee prosentuaalisesti erittäin vähän.Joten tervemenoa muille yhtiöille jos haluat tosiaan myöhästellä.Myös itsetutkiskelu saattaa joskus auttaa.


      • pax1
        Ripa kirjoitti:

        Ihmettelenpä suuresti jos muka Finnair on aina myöhässä.Taitaapa vaan olla niin,että olet matkustanut todella vähän ja myöhästynyt sen ainoan kerran.Finnair kun sattuu olemaan yksi täsmällisimmistä yhtiöistä.Olen itse lentokentällä töissä ja satun tietämään,että Finnair myöhästelee prosentuaalisesti erittäin vähän.Joten tervemenoa muille yhtiöille jos haluat tosiaan myöhästellä.Myös itsetutkiskelu saattaa joskus auttaa.

        öh, olikohan viestisi tarkoitettu ketjun aloittaneelle? itse mielestäni olin juuri sitä mieltä, että finski ei myöhästele niin paljon kuin muut :) ja on muutenkin erittäin hyvä lentoyhtiö, ja se joka muuta väittää, ei luultavasti ole tosiaan matkustanut muilla yhtiöillä juuri ollenkaan.


      • Ripa
        pax1 kirjoitti:

        öh, olikohan viestisi tarkoitettu ketjun aloittaneelle? itse mielestäni olin juuri sitä mieltä, että finski ei myöhästele niin paljon kuin muut :) ja on muutenkin erittäin hyvä lentoyhtiö, ja se joka muuta väittää, ei luultavasti ole tosiaan matkustanut muilla yhtiöillä juuri ollenkaan.

        Viesti oli nimenomaan ketjun aloittajalle.Haluan vielä korostaa etten ole Finnairin palveluksessa vaikka kentällä olenkin hommissa.Näinollen huomioni myöhästymisistä ja Finnairin täsmällisyydestä on puolueeton.


      • spanair
        Ripa kirjoitti:

        Ihmettelenpä suuresti jos muka Finnair on aina myöhässä.Taitaapa vaan olla niin,että olet matkustanut todella vähän ja myöhästynyt sen ainoan kerran.Finnair kun sattuu olemaan yksi täsmällisimmistä yhtiöistä.Olen itse lentokentällä töissä ja satun tietämään,että Finnair myöhästelee prosentuaalisesti erittäin vähän.Joten tervemenoa muille yhtiöille jos haluat tosiaan myöhästellä.Myös itsetutkiskelu saattaa joskus auttaa.

        Spanair antaa laatutakuun siitä että pysyy ajassa. Heillä jo 15 min myöhästyminen on paljon. Siitä saat setelin jolla saat 25% alennusta heidän kotimaan lennoilla! Finskillä menisi näitä seteleitä paljon!
        Hyvää matkaa lämpimään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe