Lentojen myöhästely

El Toro

Malagaan menossa ja Finskin lennothan on aina tunnetusti myöhässä. Saisikohan mitenkään Espanjan päässä tietoa lentojen mahdollisista lykkäyksistä. Tyyliin teksti-tv, nettiosoite jne.
Ei tarvitsisi lentokentällä mököttää useampaa tuntia...

8

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei minusta

mitä tarkoitat tuolla että ovat aina myöhässä. Pitää sinun silti olla kentällä valminna vaikka olisi 1,5 tuntia lähtö myöhässä. Et voi mennä viime tipassa sillä yleensä 1 tunti ennen lähtöä pitää tehdä selvitys olipa lento aikataulussa tai ei.

• annaleena
    • pax1

En ole nyt ihan varma juuri Málagan osalta, mutta finskin lähtöselvityksen tekee Espanjassa Iberia, ja se ei taas suostu tekemään (lomalennoille) lähtöselvitystä muuhun kuin sovittuun aikaan, olipa lennon myöhästyminen jo ennakkoon tiedossa tai ei. Joten suosittelen kyllä sinne lentokentälle menemistä ihan oikeeseen aikaan. Ja finskin lennot on kyllä harvemmin ja vähemmän myöhässä kuin muiden lentoyhtiöiden.

• Ripa

Ihmettelenpä suuresti jos muka Finnair on aina myöhässä.Taitaapa vaan olla niin,että olet matkustanut todella vähän ja myöhästynyt sen ainoan kerran.Finnair kun sattuu olemaan yksi täsmällisimmistä yhtiöistä.Olen itse lentokentällä töissä ja satun tietämään,että Finnair myöhästelee prosentuaalisesti erittäin vähän.Joten tervemenoa muille yhtiöille jos haluat tosiaan myöhästellä.Myös itsetutkiskelu saattaa joskus auttaa.

• pax1
        Ripa kirjoitti:

Ihmettelenpä suuresti jos muka Finnair on aina myöhässä.Taitaapa vaan olla niin,että olet matkustanut todella vähän ja myöhästynyt sen ainoan kerran.Finnair kun sattuu olemaan yksi täsmällisimmistä yhtiöistä.Olen itse lentokentällä töissä ja satun tietämään,että Finnair myöhästelee prosentuaalisesti erittäin vähän.Joten tervemenoa muille yhtiöille jos haluat tosiaan myöhästellä.Myös itsetutkiskelu saattaa joskus auttaa.

öh, olikohan viestisi tarkoitettu ketjun aloittaneelle? itse mielestäni olin juuri sitä mieltä, että finski ei myöhästele niin paljon kuin muut :) ja on muutenkin erittäin hyvä lentoyhtiö, ja se joka muuta väittää, ei luultavasti ole tosiaan matkustanut muilla yhtiöillä juuri ollenkaan.

• Ripa
        pax1 kirjoitti:

öh, olikohan viestisi tarkoitettu ketjun aloittaneelle? itse mielestäni olin juuri sitä mieltä, että finski ei myöhästele niin paljon kuin muut :) ja on muutenkin erittäin hyvä lentoyhtiö, ja se joka muuta väittää, ei luultavasti ole tosiaan matkustanut muilla yhtiöillä juuri ollenkaan.

Viesti oli nimenomaan ketjun aloittajalle.Haluan vielä korostaa etten ole Finnairin palveluksessa vaikka kentällä olenkin hommissa.Näinollen huomioni myöhästymisistä ja Finnairin täsmällisyydestä on puolueeton.

• spanair
        Ripa kirjoitti:

Spanair antaa laatutakuun siitä että pysyy ajassa. Heillä jo 15 min myöhästyminen on paljon. Siitä saat setelin jolla saat 25% alennusta heidän kotimaan lennoilla! Finskillä menisi näitä seteleitä paljon!
        Hyvää matkaa lämpimään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      185
      3099
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      53
      2500
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      242
      2314
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      257
      2046
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      38
      1766
    6. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      9
      1712
    7. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      56
      1701
    8. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      67
      1560
    9. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      84
      1520
    10. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      5
      1356
    Aihe