Kesä alkaa tuosta päivästä, voiko olla hienompaa aikaa kuin kesä!!!!
6.6 syntyneitä?
17
2464
Vastaukset
- tyttö kaksonen
Niin on hyvä pv tuo 6.6...todellinen kesän alku niinku sanoit :) Hyvää syntymäpäivä meille ! ! !
- hiiiiiiiiii
mää oon syntynyt just sinä päivänä ja oon tyttö.
- Ei HERRA 47
iina1 kirjoitti:
Niin myös minä ja olen jo nainen......
sama päivämäärä ja kun olis vielä toi vuosilukukin 66,niin YES,YES.
Hyvä ME - kesäkuunhelmi
Ei HERRA 47 kirjoitti:
sama päivämäärä ja kun olis vielä toi vuosilukukin 66,niin YES,YES.
Hyvä MESamaa mieltä..6.6.hyvä syntymäpäivä...
38 syntymäpäiväviettoa takana tällä neitosella, eli lisää kutosia syntymäajassa..
- kaksosNainen
kesä alkaa päivää aikasemmin ja kaikki ajat ovat hienoja omalla tavallaan!!
mukavaa tätä aikaa - 06 06 00
että kaksijakoinen mummu 06 06
-on hyviä päiviä
on helliä tunteita
se kuuluu kaksoseen onneksi on vara valita reunasta reunaan
on vaikeita päiviä
on ikävänmakuisia tunteita
näin- olen minäkin
Olen murheellinen
olen syvästi murheellinen
ja päällä kärsivän sydämen
on syvien vesien paino.....
Jouduin eroamaan aikoja sitten ja nyt maksan siitä, kun poikani on aina niin vihainen minulle,,,AINA. aina ja aina.....
- Nimetön
Hei.
Hieno syntymäpäivä.
Kaksonen vain etsii toista puoliskoaan..
Kaksosnainen - vanha p.....ru
ikä on 51 ja syntymäpäivä kesällä. onko siinä mitään hienoa en tiedä, mutta hyvää kesää kaikille kaksosille ja ottakaamame siitä irti kaikki positiivisuus talven varalle. nyt ilmatkin lämpenivät!
- Minä&minä
Itsekin 6.6. syntynyt kaksosnainen
- kaksonenhh
6.6 on hyvä luku =)
- Kesäkuun kaksonen
6.6 ilmoittautuu. Ohops vastasinpas vanhaan keskusteluun mutta eipä se kai haittaa. :)
- susseli
6.6.84 olen minä syntynyt! Niin ja nainen olen :)
- Sanansaattaja
7.6.67, näillä mennään :)
- >=3
Synnyin 3.6 ja mun veli 8.6
Kummallakin huti. - Anonyymi
Olen kyllä syntynyt 6.6
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382457Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek132292Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501445Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 153895
- 56859
- 79835