Pelaa tiukkaa ja agressiivista!

voittaja000

Tässä hieman strategiaa pelaajille jotka haluavat tulla voittaviksi pelaajiksi:
Itse aloitin 0.25/0.50 NL ja pelasin 500€ pelikassalla. Ekat 22 kättä foldasin ja täydessä pöydässä hintaa tuli 1.50€. Jossain 22 ja 25 käden välissä käteen tuli QQ ja reissasin 2.5€, kolme maksua ja yksi re-raise 3€, muut kippasivat ja minä maksoin. Floppi QQK, toinen tykitti all-in 12€ j suora maksu, vastustajalla KK. Voitto 22.50€. Okei, ohiveto oli pre-flopin jälkeen aikamoinen mutta pelasin QQ oikein.

Jonkin aikaa pelattuani tuolla tasolla jajäädessäni noin 220€ voitolle ajattelin että ompas tämä helppoa ja sirryin 1€/2€ NL. Taas menetin blindeissa 5-6€, ja käteen AK napilla. Kaksi limppasi mukaan, kolmas fold, korotus, fold, ja minun vuoro. Korotin lisää 5€ ja kaikki muut paitsi alkuperäinen korottaja fold. Alkuperäinen korottaja re-raise 8€, minä maksoin. Potti oli 36€. Floppi 3c 6h Js. Vastustaja löi 10€, minä menin suoraan all-in ja samantien fold. Tässä ote siis vain yhdestä monesta voittokädestä.

Olin kuukauden pelin jälkeen 3.4k€ voitolla ja siirryin 5€/10€ NL. Taas meni päälle 30 kättä fold-nappia painellessa ja sitten käteen tuli AA. Kolme limppasi, yksi löi 4Xbb, minä re-reissasin 6Xbb, kaikki foldasivat, alkuperäinen korottaja all-in, maksu. Vastustajalla KK. Minun ässäparini kesti ja myöhemmin yöllä samalta vastustajalta vein 1380€ ohivetämällä hänen ässä värinsä. Minulla oli BB JhTh, hän oli korottanut 3Xbb AhQh, maksoin ja floppi oli 7h 6h 4h. Hän löi satasen, minä all-in 630€ maksu.Turn 9h River 8h. Tyyppi hävisi minulle yön aikana yhtensä 2.6K€. Voittajan on helppo hymyillä, varsinkin jos vetää ohi 99-1 altavastaajana :D.

Olen pelannut nyt puoli vuotta ja olen 42K€ voitolla. Töissä käyn vieläkin, palkkaa tosin sieltä vain 3 600€/kk, kun pokeritili karttuu 8000-9000€/kk. Enkä osaa edes laskea kunnolla outteja pelinluvusta ja bluffaamisesta puhumattakaan. Varsinkin pikkulimiiteissä pelaajat makselevat melkein millä tahansa joten tiukalla ja agressiivisella pelillä jää pakostakin voitolle.

Kyllä minäkin häviän pahimmillaan 3-4K€ päivässä mutta aina noustaan voitolle minula on ollut vain yksi tappiollinen viikko koko "urani" aikana, tällöin jäin 300€ tappiolle. Tavoitteenani on saavuttaa säännölliset 15K€ voitot/kk, jotta voisin jättää lopullisesti paskapalkkaduunini. PS. Tätä kirjoittaessa voitin 678€ potin AQ kun vastustaja all in JT. Se kertoo paljon näistä ns. jenkkipelaajista/ humalatilassa pelaavista.

7

1804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä

      näitä jannuja sikiää

      tais mennä kaikki sen siliän tien sulla

      tai jos tosiaan olet voittanut niin olet ohivetopelle, joka tulee jossain vaiheessa menemään poikki, koska ohivetoihin ei todellakaan voi luottaa

      en minäkään aina tarkkaan outteja laske, mutta täytyy niistä joku käsitys olla, ei voi muuten maksaa vetokäsiä

      taidat itse olla niitä jotka maksaa suoran väliinvedon joka kerta

      pelle!

      • voittaja000

        ja se myös tarkoittaa että en maksa millään suoran väliinvedolla vaikka panostus olisi minimipanos, jos saan checkattua ilmaisen kortin niin sitten... ja vain se että olen voittanut ja tulin siitä kijoittamaan tänne niin ei tee minusta pelleä. Itse taidat olla hävinnyt aika paljon kun noin katkera minulle olet. Ja olenhn minä vetänyt ohi helvetisti, mutta pitäisköhän alkaa luetella niitä ohivetoja millä minut on vedetty ohi. Kyllä se vituttaa jos kädessä JJ vastustajalla AQ floppi JJA Turn A river A. Sinne meni 1.2K€. Tänään pelannut noin 2h ja voitolla 420€.


      • en usko
        voittaja000 kirjoitti:

        ja se myös tarkoittaa että en maksa millään suoran väliinvedolla vaikka panostus olisi minimipanos, jos saan checkattua ilmaisen kortin niin sitten... ja vain se että olen voittanut ja tulin siitä kijoittamaan tänne niin ei tee minusta pelleä. Itse taidat olla hävinnyt aika paljon kun noin katkera minulle olet. Ja olenhn minä vetänyt ohi helvetisti, mutta pitäisköhän alkaa luetella niitä ohivetoja millä minut on vedetty ohi. Kyllä se vituttaa jos kädessä JJ vastustajalla AQ floppi JJA Turn A river A. Sinne meni 1.2K€. Tänään pelannut noin 2h ja voitolla 420€.

        muuten


    • jäkätitjää

      Tuutko rahtareitten pöytään Pukinmäen teboilille joku ilta? Mää otan läppärin mukaan niin katotaan sun tunnuksilla peli-ja rahansiirtohistoriaa?

      • Puksussa

        Siellä on vain Esso.


    • älyhoiäläjätä

      Joo mullekkii kävi likimain samalla tavalla ja sit mie heräsin.

      • mäkin osaan

        aloitin 10e:lla micro limitistä koko ajan kassa kasvoi ja viikon päästä vein jo antoniukselta 25000 vitun luuseri jaksatkin jauhaa paskaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe