Onko kukaan hankkinut kodinkoneita Tallinnasta e-kodinkoneet.com:n kautta? Vertasin heidän hintojaan Suomen hintoihin ja ovat selvästi halvemmat ja kuljetuskin vain 30 €/lasti. Tosin, kun vertasin esim. AEG:n laitteiden mallimerkintöjä [tyyppinumeroita), niin eivät olleet aivan samoja kuin Suomessa myytävät.Tuskinpa AEG valmistaa Viroon vieräväksi erilaisia tuotteita verrattuna Suomeen tuotaviin. Odottelen kommentteja ja kokemuksia.
Kodinkoneet Tallinnasta
8
10124
Vastaukset
- tietää
Ja onkohan jollakin kokemuksia SCHLOSSER nimisestä merkistä? Mulle ihan uppo-outo, mutta tuolla e-kodinkoneet sivuilla oli tämän merkkisiä liesituulettimia ja ainakin ulkonäön puolesta voisin sellaista harkita keittiööni.. :) Anyone?
- M.D.
Tilasimme Schlosserin liesikuvun ja Samsungin viinikaapin e-kodinkoneilta. Liesikupu on hinnaltaan karkeasti puolet vastaavista Suomessa myytävistä (lasi/teräs). Laite on ollut nyt vuoden käytössä eikä ainuttakaan negatiivista kommenttia. Myös puhdistus on kohtuullisen helppoa. Tehoa riittää. Laitteessa on elektroniset kytkimet ja ajastus. Viimeistelyn laadussa ei myöskään ole huomautettavaa. Toimituksen kanssa oli aluksi pieniä ongelmia, mutta niistä selvittiin ja koneet tulivat kotiovelle sovitussa ajassa.
- Schlosser
M.D. kirjoitti:
Tilasimme Schlosserin liesikuvun ja Samsungin viinikaapin e-kodinkoneilta. Liesikupu on hinnaltaan karkeasti puolet vastaavista Suomessa myytävistä (lasi/teräs). Laite on ollut nyt vuoden käytössä eikä ainuttakaan negatiivista kommenttia. Myös puhdistus on kohtuullisen helppoa. Tehoa riittää. Laitteessa on elektroniset kytkimet ja ajastus. Viimeistelyn laadussa ei myöskään ole huomautettavaa. Toimituksen kanssa oli aluksi pieniä ongelmia, mutta niistä selvittiin ja koneet tulivat kotiovelle sovitussa ajassa.
Meitä kiinnostais SCHLOSSER 3388A/60X-malli. Sattuisko teillä olemaan sama / samantyyppinen?
Millaisia toimenpiteitä puhdistaminen aiheuttaa?
Kiitos näistä jo etukäteen! - M.D.
Schlosser kirjoitti:
Meitä kiinnostais SCHLOSSER 3388A/60X-malli. Sattuisko teillä olemaan sama / samantyyppinen?
Kiitos näistä jo etukäteen!Kyseessä on sama malli, mutta lasin yläpuolella oleva putki on näköjään muuttunut nelikulmaisesta pyöreäksi. Itse lasi ja sen alla oleva tuuletinosa näyttävät edelleen identtisiltä.
Lasi estää hyvin rasvan nousun sen yläpuolelle. Puhdistukseksi riittää siis lähinnä rasvasuodattimen pesu (irroitettava, pesu 1-2 kk:n välein) ja lasin pyyhintä kevyestä rasvasta alapuolelta ja pölystä päällipuolelta. Rosterinen ylös menevä putki on vaikea saada siistiksi/tasaväriseksi jos sitä lähtee pyyhkimään, mutta eipä se ainakaan meillä ole likaantunutkaan.
Ei tästä laitteesta ole oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa. Ehkä siinä saisi olla vielä ykkösasentoa hitaampi asento. Jonkin verran melua on jo ykkösasennolla nimittäin. Tehoa riittää kyllä hyvin ja todella harvoin tarvitsee kolmosasentoa käyttää - kakkostakin tosi harvoin. Teho ja melu on helppo verrata eri valmistajien ilmoittamista arvoista. - Mies 47
Schlosser kirjoitti:
Kiitos näistä jo etukäteen!On 1,5 vuotta vanha Schlosser liesituuletin ja jo nyt menee vaihtoon. Takuu ei korvaa. Rasvasuodattimet eivät ole tiiviit ja rasva ajautuu puhaltimiin. Moottorit eivät suojattuja ja kylpevät imurin imemässä rasvassa. Puhaltimet eivät pestävissä ja rasvan ajauduttua puhaltimiin ainoa vaihtoehto ostaa uusi, koska rasva on jo tuhonnut moottorit. Arvaa ostanko sellaisen, jossa puhdistettavat puhaltimet ja tiivis rasvanerotin?
- ssa
Kyllä noissa komponenteissa on aika paljon eroa ja siitä myös hinta erot johtuu. Kannattaa myös tarkistaa vaikka e-luxilta nuo takuu asiat jos ostaa ulkomailta koneet
- hienoa hilata
vaikka esim. jääkaappi takuukorjaukseen vetten yli, tännehän eivät takuulla korjaamaan tule, kirjaimellisesti.
- -Lari-
hienoa hilata kirjoitti:
vaikka esim. jääkaappi takuukorjaukseen vetten yli, tännehän eivät takuulla korjaamaan tule, kirjaimellisesti.
Ei takuuasioissa tarvitse ketään korjaamaan odottaa. Tuote on ostettu uutena ja toimivana ja tilalle on saatava aina uusi toimiva. Muutoin kuluttajasuoja-asiamiekkonen saa soiton. Älkää suostuko niihin korjaus juttuihin vaan uusi kone ja äkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223