eli mulla on on nuori kauluskaija. jos hommaan sille kaverin niin onko väliä onko se naaras vai koiras? kun en tiedä kumpi itselläni on
kauluskaijasta
6
643
Vastaukset
- voit
DNA testata lintusi! esimerkikisi kaijulit ry järjestää aikaajoin kimppa testauksia www.papukaijat.net
kahta naarasta ei pidä laittaa samaan, eikä koirastakaan vaan heittää naaraan kanssa samaan häkkiin koska jos naaras ei hyväksy koirasta se tappaa sen. kahta koirasta taas voi huoleta pitää samassa häkissä, tietysti pienen tutustumis ajan jälkeen :)
onko lintusi minkä ikäinen, kuinka nuori? koiraille kasvaa 2-3 vuotiaana kaulus kun taas naaraille ei... - minä vaaan
en tiedä linnun ikkää kun on löytö lintu. mutta ilmeisesti aika nuori kokoonsa katsoen
- kuten
muillakin linnuilla, ei ikä kokoa katso. kaulikset ovat noin 8vksesta koko elämänsä saman kokoisia, jotain pientä sulkien lisä kasvua voi tulla noin 3v asti.
onko linnulla alanokka musta vai oranssi vai siltä väliltä? jos musta niin se on aikuinen... siltäväliltä niin se on nuori, oranssi niin se on poikanen... mutta jos sillä on musta alanokka eikä kaulusta löydy se on naaras, mutta jos kaulus löytyy se on koiras. - Undulatus
kuten kirjoitti:
muillakin linnuilla, ei ikä kokoa katso. kaulikset ovat noin 8vksesta koko elämänsä saman kokoisia, jotain pientä sulkien lisä kasvua voi tulla noin 3v asti.
onko linnulla alanokka musta vai oranssi vai siltä väliltä? jos musta niin se on aikuinen... siltäväliltä niin se on nuori, oranssi niin se on poikanen... mutta jos sillä on musta alanokka eikä kaulusta löydy se on naaras, mutta jos kaulus löytyy se on koiras.Kuulostaa vähän siltä että tieto lajiin liittyen on vähän niin ja näin. :/
Hankipa tietoutta ennen lemmikin ottamista.
Tässä näitä:
www.papukaijayhdistys.fi
www.papukaijat.net - kummalle
Undulatus kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä että tieto lajiin liittyen on vähän niin ja näin. :/
Hankipa tietoutta ennen lemmikin ottamista.
Tässä näitä:
www.papukaijayhdistys.fi
www.papukaijat.netviestisi oli suunnattu?
- ------------------
kummalle kirjoitti:
viestisi oli suunnattu?
Lisätietoja kauluskaijoista:
http://www.selanpaa.net/kalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702402Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921568Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1501098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 1331033
- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979