leijona ja kalat

LeijonanainenVaan

Miten sopii yhteen tuli ja vesimerkit?
Tai juuri leijona ja kalat?
lähinnä mahdollisuus romanssiin,vai voiko syntyä pysyvä rakkaus?

12

3020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koviakokenutkala

      * Hakkaa päätään seinään *

      • LeijonanainenVaan

        Tämäkö on ainoa lopputulos..?
        kalojen ja leijonan suhteelle??ei kellään yhtään hyviä kokemuksia?? tai selvennystä, että miksi ei toimi..


      • koviakokenutkala
        LeijonanainenVaan kirjoitti:

        Tämäkö on ainoa lopputulos..?
        kalojen ja leijonan suhteelle??ei kellään yhtään hyviä kokemuksia?? tai selvennystä, että miksi ei toimi..

        Kyllä tuossa noita hyviä kokemuksia näyttää olevan, mutta omat huonot kokemukseni asiaan liittyen estävät minua ymmärtämästä niitä.

        Kalat vaativat huomiota paljon niinkuin leijonatkin ja jos sitä ei tule riittävästi molemmilta osapuolilta, ei ole mitään toivoa. Ja se huomiointi todellakin vaatii kärsivällisyyttä! Olimme molemmat minä sekä leijona myös hyvin itsekkäitä, halusimme molemmat saada enemmän huomiota kuin antaa. Siispä molemmat vain odottelimme toisiltamme huomiota, eikä sitä tullut toiselle, ennen kuin itse oli saanut sitä. Joten se loppui lyhyeen.

        Kaikki ovat kuitenkin yksilöitä. Kaikki kalat ja leijonat eivät ole niin huomionkipeitä ja itsekkäitä kuin me.


    • jatta

      OLen seurustellu jo 9-vuotta leijonamiehen kans...leijonamies on kiltti...ja siks sopii hyvin kalanaiselle kun kala on horoskoopin mukaan kiltti.

    • Leijona&Kalat

      Itse olen leijona nainen ja seurustelen kalat miehen kanssa.
      Täytyy todeta että ainakin tämä tietty kalat mies sopii erittäin hyvin minulle.
      Ainakaan suhteesta ei puutu kipinöitä - mistään osasta... Itse leijonana tarvitsen miehen joka on henkisesti vahvempi kuin minä ja jota en voi käskeä ja komentaa mieleni mukaan - koko ajan. Suhteessa pitää olla henkistä vastusta jotta se pysyy mielenkiintoisena. Ja tässä sitä riittää.

    • Ei ei ei ja vielä kerran ei. Erittäin harvinaista että leijona ja kalat sopisi toisillensa. Kokemusta on 6 vuoden ajalta ja voin sanoa kadun tekojani. Olen ite kalat nainen

      • mie..

        Ei pidä paikkansa, minulla on just päinvastoin!!!


    • Hanskuli

      Minä olen kalat ja mieheni leijona. Yhteistä taivalta tuli juuri täyteen 30 vuotta. Ensi vuonna juhlitaan hopeahääpäivää. Aika sopuisasti meillä on mennyt, koska annan huomionkipeän leijonani karjahdella kaikessa rauhassa. Huomiota saan sitten muualta, leijonani on hieman egoisti. Myös isani ja äitini ovat kala ja leijona pari - avioliitto jatkuu vieläkin. Nyt se leijona sitten hoitelee dementoitunutta kalanaistaan. Ja erään työkaverini avioliitto on jatkunut jo 30 vuotta... Joten ei koskaan, ikinä ja hakkaat päätäsi seinään on hieman kovia sanoja kyselijälle.

    • jellonaaaN

      mulla on menny tosi hyvin mun kalani kanssa :) aina on jännää ja tulista. mun käsityksen mukaan kalat mies (mulla kyllä vielä poika ;)) on herkkä ja tunteellinen.. leijona tulinen ja tunteellinen.. sopii yhteen.! ;) riippuu toki leijonasta ja kalasta.. kalat pojuni ei ainakaan suutu kun saan niitä tyhmiä raivonpuuskia ja on välillä todellakin liiankin ymmärtäväinen minua kohtaan :D jos molemmat joustaa niin mikäs siinä ;P meillä on niin että minä olen paljon maailmaa nähnyt kova leijona tyttö (ainakin mun kultani mielestä ;)) ja poitsuni kiltti naapurin poika... ja siksi teenkin aina pojuni hulluksi ;D jos molemmat jaksaa tarpeeksi toisiaan immarrella ja on luonteeltaan avoimia yms niin sillon luulisi toimivan..

    • täyteläinen?

      Sain olla noin ½ vuotta nuoren kalamiehen naarasleijonana. Nautin täysin siemauksin ja tiedän, että olin 'hyvä' myös hänelle. Koen, että kalamies ahdisti minut 'nurkkaan'. Olisin halunnut nauttia enkä heti sitoutua kuin kalamies. On ihanaa kokea välittämistä, mutta vanhempana tarvitsin myös omaa tilaa ja aikaa...

      Liekö leijona haluaa itse pyytää ja kala puolestaan joutuu koukkuun?

    • leijona-67

      olen 39v-leijona nainen ja miesystäväni on 37-vuotias kala. parisuhteemme on kiihkeä ja antoisa. kala-mies on itsevarma sängyssä, puheissaan ja käytöksessään. pidän äärettömästi hänen varmoista otteistaan (joskus aika rajujakin)varsinkin sängyssä. hän on puhelias, puhuu tunteistaan ja huomioi minua. hän on tavallinen duunari, mutta omaa sivistystä paljon. minä leijona nainen olen kiihkeä, tunteva ja itsenäinen. suhteemme toimii loistavasti,olen siihen tyytväinen.

    • sallak

      joo ite olen miettinyt samoja asioita,minä olen laijona ja mies on kalat.ollaan vasta n.2viikkoa tapailtu/seurusteltu,hyvin on ainakin tähän asti mennyt asiat tarkotan että kaikki asiat sujuu mutkitta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      12
      997
    Aihe