minä ainakin, se saa oikein kunnolla nauramaan. Ja tuntuu katoavan kaikki turhat ahdistukset ja sanotaanhan, että nauru pidentää ikää. Joten eikun porukalla nauramaan.. silläkin uhalla, että joku pöljä epäilee mielen terveyttä. ..Olemme turhan päiten liian totisia..
Kuka tykkää
25
1573
Vastaukset
- hukkeli
huumorista tykkään, mutta tarvitsen aikaa, jotta ymmärrän, mikä oli hauskaa. Muut lopettavat jo nauramisen siinä vaiheessa kun minä vasta keksin miksi nauraisin.
Esimerkiksi tätä vitsiä kesti kauan käsittää:
- Martta, oliko ompeluseuroissa hauskaa, aviomies kysyi vaimoltaan.
- Ei sitten yhtään. Kaikki olivat paikalla, emmekä me voineet puhua mistään.- toisella
lukemalla :D
Töissäkin on joskus kahvepaussilla hiljaista, jos kaikki on paikalla :) - vastasit?
Jokainen ymmärtää kertakuulemalta tuon ompeluseuravitsin, vanha ja kulunut käytössä.
- Pirre*
ja kovasti pitääkin..
- jartsev
Minulle käy kanssa kaikenlainen huumori. Leikinlaskua ja vitsiäkin pitää kertoa, vaikka joskus pelkään että kaikki ei ymmärrä kun tulee kerrottua joku rohkeatarina;)
- Nööritär
Insinööri on mies, jolla ei ole tarpeeksi iso muna, että hän voisi ryhtyä diplomi-insinööriksi.;)
Kerro rohkea juttu, mutta äkkiä ennenkuin se poistetaan!
- Rocellii
ja minulla olisi hyvä juttukin,,,
mutta en oikein muista, että miten se kerrottiin
mutta se oli jotenkin niin, että oli kaksi rikasta miestä ja keskustelivat siitä, että mitä on tuonpuoleisessa
kummallakin omat näkemyksensä ja siitä tuli sitten intos ja päättivät he lyödä veikkaa ja rahasummastakin päätettiin
sitten toinen heistä kuoli...ja kun jäämistöä selviteltiin löytyi shekki, osoitettuna veikkakumppanille ja viesti mukana: "tule lunastamaan"
:o ? - a.mazon
Joinakin päivinä nauran jopa itselleni :D
Toisinaan ei naurata vaikka ikkunanpesijä saa sydänkohtauksen, kaatuu pääedellä vesisankoon ja hukkuu. ;) - mies_vm56
saa huumoria viljellä, varsinkaan mustaa. Pipoa tiukemmalle vaan.
Määritelmä mustalle huumorille
http://hiki.pedia.ws/wiki/Musta_huumori- heko,
tuo nyt oli sitten taas sitä hikistä pediaa :)).
saa eniten nauramaan. Kauhein on tilanne, jolloin naurattaa ihan kauheasti ja on yksin liikenteessä. Joopa. Sitten sitä nauruaan koittaa tukahduttaa ja se vasta nauruhermoihin käy. Kaksoissiskoni kanssa löydetään kaikesta huumoria kun ollaan yhdessä ja se on mukavaa, vaik ei enää pikkulikkoja ollakaan. Nähdään vaan liian harvoin.
- pidentää ikää
Vai oliko se niin että nauru pidentää ikää. Mielestäni se musta huumori on aivan vertaansa vailla, huumorin laji.
Ollaan liian ykstotisia, itselleen on ainakin vaikea nauraa.
Muille on paljon helpompi, muiden töppäyksille.. - huumoria..
Mielestäni musta huumori on se paras huumorin laji. On usein vaikea muutenkin, nauraa itselle. Huumoria tarvitaan tässä elämässä, kestää paremmin vaikka tätä hellekautta..
- vanhauneksija...
Mustiahan nämä kirjaimet ovat, joita tänne näpytellään...
Täällä voi harjoitella yksinpuhelua tulevaa vanhuutta varten kirjallisesti.- itse itselleenkin voi vastata
(tätä kyllä en vielä ole kokeillutkaan)
Ja huumori ei eilenkään ollut missään mitä tänne kirjoitin vaan tilanteessa missä kirjoitin. Ja se olikin sitten mustaa huumoria se.
Mustaa huumoria esitti poikani toteamalla, että kaikki jotka lukevat juttujani, masentuvat ja tekevät itsemurhan.
Näitä minua hauskuuttavia koomikoita on elämäni muutenkin täynnä: Mieheni puolestaan sanoo, että hän kyllä saa selville, kenen kanssa täällä juttelen enkä voi muuta kuin nauraa koko ajatukselle.
(vanhauneksija) - pojaltasi
itse itselleenkin voi vastata kirjoitti:
(tätä kyllä en vielä ole kokeillutkaan)
Ja huumori ei eilenkään ollut missään mitä tänne kirjoitin vaan tilanteessa missä kirjoitin. Ja se olikin sitten mustaa huumoria se.
Mustaa huumoria esitti poikani toteamalla, että kaikki jotka lukevat juttujani, masentuvat ja tekevät itsemurhan.
Näitä minua hauskuuttavia koomikoita on elämäni muutenkin täynnä: Mieheni puolestaan sanoo, että hän kyllä saa selville, kenen kanssa täällä juttelen enkä voi muuta kuin nauraa koko ajatukselle.
(vanhauneksija)mikä oli näiden lukijoiden varma keino heittää lusikka nurkkaan....ihan vaan varmuuden vuoksi etten enää juttuihisi törmää....... :-)
- vanhauneksija...
pojaltasi kirjoitti:
mikä oli näiden lukijoiden varma keino heittää lusikka nurkkaan....ihan vaan varmuuden vuoksi etten enää juttuihisi törmää....... :-)
Poika hymyilee itsekseen sohvalla maaten ilkikurisen näköisenä eikä kommentoi mitenkään.
- olla peloissaan
vanhauneksija... kirjoitti:
Poika hymyilee itsekseen sohvalla maaten ilkikurisen näköisenä eikä kommentoi mitenkään.
mahdollisista lisäuhreista
olla peloissaan kirjoitti:
mahdollisista lisäuhreista
Kauan sitten kouluaikoina kesätöissä puutarhalla työparini sanoi: "Kaikki mihin sinä kosket, kuolee". Onnekseni lopulta ymmärsin, ettei puutarha-ala ollut minua varten.
- Kutv M
Kuhan hauskaa on.:)
- Pirre*
joutui joskus aikoinaan teholle sydämen rytmihäiriöidetn takia, ja hän sanoi lähtiessämme, että "nahkurin orsilla tavataan"; se oli jo aika mustaa :))
P.s. eli kyllä useita kymmeniä vuosia tuon jälkeen..- vanhempani
väittelivät usein siitä, kumpi kuolee ennemmin.
Äiti voitti. - sentään
vanhempani kirjoitti:
väittelivät usein siitä, kumpi kuolee ennemmin.
Äiti voitti.vetoa asiasta lyöneet?
- isäni nettosi
sentään kirjoitti:
vetoa asiasta lyöneet?
asiasta maallisestikin.
Oli jäänyt aikoinaan ositus tekemättä.
( Ei oltu kirjallisesti jaettu peltivatia ja polkupyörää)
Mutta tyytyi toki vähään. - hoitsukka-l
Aikoinaan tuttuni teki "keikkahommia" vanhainkodeissa ja terveyskeskuksissa. Puhuttiin tietenkin kuolemasta jne. Ketään ei ollut hänen aikanaan siihen mennessä kuollut.
Sitten hän alkoi opiskelemaan tutkintoaan ajantasalla olevaksi,ja valmistui. Sattui sitten niin, että ensimmäisenä iltana uudella tittelillään työskennellessään hänen osastoltaan kuoli viikon aikana kolme-neljä vanhusta.
Arvatkaa saiko valmistujaislahjaksi kuulla: rouva xx, 008-lupa tappaa...tätä sanoisin jo mustaksi huumoriksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943