lapsellinen käytös

Pimppi..

Tyttöjen ikä ihmetyttää. Tähän asti luulin heidän olevan n. 14-vee, ulkoisen habituksen ja käytöksen takia. Esim. "Maria, Maria" ohjelmassa käyttäytyivät todella lapsellisesti, ainakin se blondi. Tsekkasin iät, enkä voi vieläkään uskoa että ovat lähestymässä kolmeakymmentä.

Toinen seikka ihmetyttää. Tytöt eivät mielellään tituleeraa itseään tyttö-duoksi, vaan viisihenkiseksi bändiksi, mutta miksi kaikenmaailman kissanristiäisissä on vain nämä kaksi tyttöä?

Tiedän, että nämä ovat ulkomusiikillisia seikkoja. Mutta näitä ajatuksia bändi on herättänyt. Musiikkiin en ota kantaa.

12

5344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo1

Kuule hyvä vaan että ainakin joillain on voimaa vastustaa aikuisten paskanjäykkää vakavaa arkea. Kannattas sunkin vähän löysätä pipoa, et arvaakkaan miten paljon elämä helpottuu.

• .....

Lapsellinen innokkuus ja hulluttelu on eri asia kuin käytöstavaton tökeröinti.

• ^^^^^^

Paulaa pitäisin hyvinkin älykkäänä, ei tarvitse kuin lukea hänen tekstejään.
      Teepäs itse perässä.

Ja nimenomaan, jos ihminen hulluttelee, ei se tee hänestä lapsellista. Huono käytös tekee.

Jos ei tuota ymmärrä tai tajua, ei taida itse olla kovinkaan fiksu.

• ..........

Älykkyys on PMMP:n tytöistä kaukana. Mutta mitä voi olettaakaan entisiltä Popstars kilpailuun osallistujilta? Sanoitukset ovat ehkä omaperäisiä joiden ensisijainen tarkoitus on parodisoida ja provosoida. Olen toki huonompiakin lauluntekijöitä tavannut, mutta älykäs on väärä sana niitä tekstejä kuvaamaan.

Paula nimenomaan käyttäytyi tökerösti Maria Veitolan vieraana, ja siinä kirjaohjelmassakin antoi aika tyhmän kuvan itsestään.

• miten..
        .......... kirjoitti:

Älykkyys on PMMP:n tytöistä kaukana. Mutta mitä voi olettaakaan entisiltä Popstars kilpailuun osallistujilta? Sanoitukset ovat ehkä omaperäisiä joiden ensisijainen tarkoitus on parodisoida ja provosoida. Olen toki huonompiakin lauluntekijöitä tavannut, mutta älykäs on väärä sana niitä tekstejä kuvaamaan.

Paula nimenomaan käyttäytyi tökerösti Maria Veitolan vieraana, ja siinä kirjaohjelmassakin antoi aika tyhmän kuvan itsestään.

käyttäytyivät ohjelmassa, mutta myönnä pois, että kyllähän se jotain älyn tapaista vaatii, että osaa laittaa ajatukset paperille ja saa ne maallamaan sävelmän kanssa myös.

Ja jos käytös nyt ei ollut aivan sitä luokkaa mitä odotit, eiköhän virheitä satu kaikille, kuka nyt täydellisesti itsensä hallitsee, varsinkin sanansa.

Ehkä sinunkin kannattaisi alkaa kirjoittaa ihan paperille, huomaan, että kirjoitat hyvin..

• jeejee

Älykkäät yleensä käyttäytyvät miten haluavat, piittaamatta siitä mitä kaikenmaailman kikkarat heistä ajattelevat.

Paula ja Mira ovat bändin aivot ja laulajina keulakuvat, eikä joka ohjelmaan mahdu mitään viittä vierasta. Ei tule sinulle tietenkään mieleen pohtia tällaisia käytännön asioita ennen kuin kysyt.

Ja tuossa vähän lisää sitä sinun kauhistelemaa käytöstä:
      http://www.youtube.com/watch?v=O7Clr8-OzM8

• teitä teinejä

Mites esim. Rollarit mahtuvat studioon vieraiks kun niitä on enemmän kun kaks? Äly hoi teinit. Sairasta palvoa jotain PMMP:tä jonain yli-ihmisinä. Ja eri mieltä ei näköjään saa ollakaan.

• älykästä

Huh, mitä bimboja!

• mminä

Tytöt ovat aloittaneet uransa aivottomalla ja provosoivalla bimboilulla. Nyt kun asema suomi rock scenessä on vakiintunut, voikin sitten ruveta esittämään "älykästä" ja "syvällistä". Älykästäkö sitten jonkun mielestä, mun mielestä kylmän laskelmoitua. Mira jää kohta äitiyslomalle ja veikkaan että pmmp jää sellaiseksi parin levyn ihmeeksi, jota ei kukaan muista enää kymmenen vuoden kuluttua. Lastenlevyn meinaavat tehdä seuraavaksi. Kukahan senkin ostaa? Tuskin ainakaan ne, jotka muistavat tyttöjen alkuaikojen pervoilut.

Ja älkää unohtako mistä nämä tytöt ovat tulleet julkisuuteen. He ovat osallistuneet Popstars-ohjelmaan! Eli ovat halunneet julkkiksiksi hinnalla millä hyvänsä.

• diidu
        mminä kirjoitti:

Tytöt ovat aloittaneet uransa aivottomalla ja provosoivalla bimboilulla. Nyt kun asema suomi rock scenessä on vakiintunut, voikin sitten ruveta esittämään "älykästä" ja "syvällistä". Älykästäkö sitten jonkun mielestä, mun mielestä kylmän laskelmoitua. Mira jää kohta äitiyslomalle ja veikkaan että pmmp jää sellaiseksi parin levyn ihmeeksi, jota ei kukaan muista enää kymmenen vuoden kuluttua. Lastenlevyn meinaavat tehdä seuraavaksi. Kukahan senkin ostaa? Tuskin ainakaan ne, jotka muistavat tyttöjen alkuaikojen pervoilut.

Ja älkää unohtako mistä nämä tytöt ovat tulleet julkisuuteen. He ovat osallistuneet Popstars-ohjelmaan! Eli ovat halunneet julkkiksiksi hinnalla millä hyvänsä.

Ja edelleen se PMMP:n ihka ensimmäinen levy sisältää muitakin biisejä, kun Rusketusraidat. Kuulkaas enot on hyvin samanlainen levy, mitä kaksi myöhempääkin, sielläkin käsitellään vaikeita asioita! Tyttöjen tyyli on ollut hyvin samanlainen alusta saakka: Isin Pikku Tyttö meuhkaa toisten nenille hyppivistä lellipennuista, jotka eivät huomioi muita kuin itseään. Niina on osoitettu naista kuin paitaa vaihtavalle miehelle, ja Ikuinen leikkikin on hyvin "syvällinen" ja "dramaattinen", vaikka sekin on tätä vanhaa tuotantoa, eikä tehty sen jälkeen, kun päästiin "suomirock sceneen". Sitä paitsi, mitä järkeä tyttöjen olisi alkaa keskittymään musiikkinsa sitten, kun arvostettu asema on jo hankittu? Eikö vakaa asema nimenomaan tarkoita sitä, että olisi mahdollisuus päästää vähän enemmän paskaa ilmoille, kun jengi tykkäisi kuitenkin? En näe mitään loogista tuossa "perustelussasi".

Koska Oo siellä jossain mun, Päiväkoti ja Kesäkaverit eivät taivu mielestäni millään tavalla tulkittuna "provosoinniksi", epäilen, että tarkoitat tällä provosoinnilla kappaletta Joku raja? On harmillista sinun sielunelämäsi kannalta, jos tulkitset kappaleen ohjeeksi "tapa, jos sinua lyödään". Omaan tulkintaasi sinulla on toki täysi oikeus. Vähän enemmän lyriikaa tutkiskeltuasi voisit kuitenkin huomata, että biisi on kertomus hyvin ikävästä tilanteesta. Nostetaan kertomuksen avulla ikävä tilanne esille, eikä väin promosoida ja olla "femakkoja" jotka haluaa tappaa miehet.

Mitä tulee popstarsiin, jossa PMMP:n tytöt saivat tietää toisensa, muistuttaisin, että se oli Suomessa ensimmäinen lajiaan. Edes yhtään Idolsia ei ollut pyörinyt suomalaisessa tv:ssä. Tyttöjen tietämys ohjelmasta oli luultavasti samaa luokkaa, kuin muidenkin tuolloin: johonkin kisaan etsittiin musikaalisia ja esiintymistaitoisia nuoria naisia, jotka pääsisivät työskentelemään alan ammattilaisten kanssa. Ensimmäiseen popstarssiin osallistui lahjakkaita ihmisiä, koska he eivät tienneet, millaista kuraa "alan ammattilaiset" heille tekisivät. Popstars 2 oli jo asia erikseen, sillon ohjelmaan hakivat ne, jotka halusivat laulaa ks. kuraa. Vertaa vaikka Jenni Vartiaista ja Tea Hiillostetta. Ihmisten edessä vai Tytöt tykkää?

En itsekään koe Paulaa ja Miraa mitenkään täydellisinä, vaikka yhtyeen fani olenkin. Minua ärsyttää joskus esim. se, että Paula tuntuu aliarvostavan toimittajan ammattia, vaikka ahkerasti haastatteluita antaakin. He ovat ihmisiä, joilla on ne "molemmat puolet", kuten kaikilla muillakin. Heistä ei tarvitse pitää. On silti vähän tyhmää väittää, että heidän musiikkinsa on kuraa sillä perusteella, että he eivät ole pysyneet täysin samanlaisina vuodesta 2003 lähtien...

• Anonyymi
        mminä kirjoitti:

Nyt 12 vuotta myöhemmin on hyvä tulla nauramaan tälle kommentille. Haahahahahaa. Vaikka pmmp lopetti jo vuosia sitten, ei ollut mikään parin levyn ihme ja Paula ja Mira jatkavat molemmat musiikintekoa hyvinkin menestyksekkäästi.

• Anonyymi
        diidu kirjoitti:

Ja edelleen se PMMP:n ihka ensimmäinen levy sisältää muitakin biisejä, kun Rusketusraidat. Kuulkaas enot on hyvin samanlainen levy, mitä kaksi myöhempääkin, sielläkin käsitellään vaikeita asioita! Tyttöjen tyyli on ollut hyvin samanlainen alusta saakka: Isin Pikku Tyttö meuhkaa toisten nenille hyppivistä lellipennuista, jotka eivät huomioi muita kuin itseään. Niina on osoitettu naista kuin paitaa vaihtavalle miehelle, ja Ikuinen leikkikin on hyvin "syvällinen" ja "dramaattinen", vaikka sekin on tätä vanhaa tuotantoa, eikä tehty sen jälkeen, kun päästiin "suomirock sceneen". Sitä paitsi, mitä järkeä tyttöjen olisi alkaa keskittymään musiikkinsa sitten, kun arvostettu asema on jo hankittu? Eikö vakaa asema nimenomaan tarkoita sitä, että olisi mahdollisuus päästää vähän enemmän paskaa ilmoille, kun jengi tykkäisi kuitenkin? En näe mitään loogista tuossa "perustelussasi".

Koska Oo siellä jossain mun, Päiväkoti ja Kesäkaverit eivät taivu mielestäni millään tavalla tulkittuna "provosoinniksi", epäilen, että tarkoitat tällä provosoinnilla kappaletta Joku raja? On harmillista sinun sielunelämäsi kannalta, jos tulkitset kappaleen ohjeeksi "tapa, jos sinua lyödään". Omaan tulkintaasi sinulla on toki täysi oikeus. Vähän enemmän lyriikaa tutkiskeltuasi voisit kuitenkin huomata, että biisi on kertomus hyvin ikävästä tilanteesta. Nostetaan kertomuksen avulla ikävä tilanne esille, eikä väin promosoida ja olla "femakkoja" jotka haluaa tappaa miehet.

Mitä tulee popstarsiin, jossa PMMP:n tytöt saivat tietää toisensa, muistuttaisin, että se oli Suomessa ensimmäinen lajiaan. Edes yhtään Idolsia ei ollut pyörinyt suomalaisessa tv:ssä. Tyttöjen tietämys ohjelmasta oli luultavasti samaa luokkaa, kuin muidenkin tuolloin: johonkin kisaan etsittiin musikaalisia ja esiintymistaitoisia nuoria naisia, jotka pääsisivät työskentelemään alan ammattilaisten kanssa. Ensimmäiseen popstarssiin osallistui lahjakkaita ihmisiä, koska he eivät tienneet, millaista kuraa "alan ammattilaiset" heille tekisivät. Popstars 2 oli jo asia erikseen, sillon ohjelmaan hakivat ne, jotka halusivat laulaa ks. kuraa. Vertaa vaikka Jenni Vartiaista ja Tea Hiillostetta. Ihmisten edessä vai Tytöt tykkää?

En itsekään koe Paulaa ja Miraa mitenkään täydellisinä, vaikka yhtyeen fani olenkin. Minua ärsyttää joskus esim. se, että Paula tuntuu aliarvostavan toimittajan ammattia, vaikka ahkerasti haastatteluita antaakin. He ovat ihmisiä, joilla on ne "molemmat puolet", kuten kaikilla muillakin. Heistä ei tarvitse pitää. On silti vähän tyhmää väittää, että heidän musiikkinsa on kuraa sillä perusteella, että he eivät ole pysyneet täysin samanlaisina vuodesta 2003 lähtien...

"Niina on osoitettu naista kuin paitaa vaihtavalle miehelle" ihan pelkistä naisista siinä on kyse :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe