eli korvaan itseensä sattuu, pistää aika kovaakin välillä mutta koko ajan kipu ei ole jatkuvaa. korva ei kuitenkaan ole arka jos vaikka koskee vanupuikolla sinne.. sitten mulla on koko vasen puoli (siis tulehtuneen korvan puoli) ihan turta ja pistelee välillä tuonne leukaluun alle ja suuhun: kieleen, kitalakeen, kurkunpäähän. ja poskessa tuossa korvan "alapuolella" kipua on jatkuvasti. onko kenelläkään muulla ollut tällaista? kävin lääkärissä ja korva huuhdeltiin ja sain kolmen päivän kuurin, mutta vaikka otin lääkkeen tänään niin ei ole helpottanut. särkylääkekään ei auta.
outo korvatulehdus?
4
844
Vastaukset
- ---
onko todettu että siellä korvassa olis jotai?? onko poistettu viisauden hampaita?? jos ei kipu voi johtua siitä.... tai sitten korvanlähellä olevista rauhasista...
- sanninii
joo tärykalvo ei liiku ja korvakäytävän tulehdus. söin kuurin mut ei auttanut, nyt uudestaan lääkäriin.. ei ole poistettu viisaudenhampaita.
- Haaveilija
sanninii kirjoitti:
joo tärykalvo ei liiku ja korvakäytävän tulehdus. söin kuurin mut ei auttanut, nyt uudestaan lääkäriin.. ei ole poistettu viisaudenhampaita.
Hei täällä yksi samanlaisista oireista kärsinyt.
Minulla oli monta vuotta korva kipua oikealla puolella, Korva oli kipeä,samoin silmä sekä pää samalta puolelta. Kipua oli koko toisella puolella päätä aivan kuin olisi pieni halvaus toisella puolella. Minulla ei myöskään tärykalvo liiku.
Minä hyppäsin lääkärissä myös yksityisellä korva, nenä ja kurkku tauteihin erikostuneella lääkärillä. Kuulon alenemaa oli todettu jo vuonna-83 työterveystarkastuksessa. kuuloa seurattiin ja koko aika se vain huononi. Minä olen melkoisen allerginen ihminen. samalla kun minulla oli korva kipuja minulla oli myös poskiontelotulehduksia. monta vuotta meni antibioottia syöden kunnes omalääkäri sekä erikoislääkäri laittovat yhdessä lähetteen korvapoliklinikalle jonne odotin pääsyä 3vuotta kunnes soitin että pääsenkö ollenkaan. samaan aikaan kun odottelin tietoa ajasta minulla alkoi tulla huimausta ja muutaman kerran tuli niin voimaksa kohtaus että minä oksensin. Kun minä pääsin sinne korvapolille niin siellä tehtyjen kokeiden ja lääkärin kanssa keskustelun perusteella sain menierentaudin diagnoosin.
- kroonikko
Hei, löytyikö apua tai edes diagnoosia? Katselin näitä korvajuttuja ja löysin kirjoituksesi, vaikka olet ollut "potilaana" jo kesällä. Mulla nyt samanlainen vaiva, korva kipeä kurkkuun ja kieleen asti. Suussa ei mukamas mitään vikaa, poskiontelot kuvattu ja allergiatestit tehty, ei löydy syytä tukkoisuuteen ym. vaivaan. Seuraavaks meinaan käydä hammaslääkärillä ja pyytää purentakiskoja. Mutta: löytyikö sulla syy ja hoito? Vastaa jos vielä viitsit, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258