ooh.. ollaan 30v ja risat ja oltu 1,5v yhdessä. viime aikoina on seksin saanti hidastunut, 1-2 viikon välein irtoo (prkl). oon kyselly ja yritelly, mut aluks on aika nihkeetä mut kun pääsee vauhtiin ni sitten saanki kyytiä, mut ällöttää aina olla se kinuuja. oon alkanu jo riiteleekki asiasta ku oon nii turhautunu ja tyydytän itteni melkee joka ilta (salaa). seisoo sillä kyllä hyvin, kun vaan vähänki kähmin, siellä päässä ei ole vikaa, mut sitte se ettei tahdokkaan.
oon kyselly et oonko se mä jota se ei tahdo ja haluuks et jätän sen rauhaan ym, mutta ei oo niissä syy... ei vaan huvita. ja kysyin et haluuko että hommataan jotain himon-tuoja-apua ni haluaa. ja tässä nyt kysyn että mikä vois olla tämmönen yläpäähän toimiva roppi? ei tahdota kolmatta pyörää enkä ainakaa vielä oo vieraisiin menossa tai ukkoo vaihtamassa. muuten meillä menee ihan normaalisti. paitsi kohta tää aihe pääsee kunnolla valloilleen ja sitten ei oo kivaa.
mies ei halua, mikä avuksi
vaihtoonko?
1
1594
Vastaukset
- sexpon sivuilla
siellä on neuvoja, miten herätellä taas halut henkiin. Vaatii kurinalaisuutta ja paneutumista, mutta olen saanut lukea ihmisten sieltä oikeasti saaneen apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793