"Asianomainen henkilö häiritsi käyntiämme ensiapuasemalla koko ajan ja heti ensi näkemältä sanoi soittavansa lehtiin. Hän lähetti tänään kirjeen, johon olemme vastanneet seuraavasti:
Kiitos kirjeestänne. Toimme loukkaantuneen potilaan ensiapuun lauantai-iltana ja heti jo asioidessamme ilmoittautumisluukulla te aloititte meille täysin vieraana ihmisenä oudon arvostelun meitä kohtaan. Syytitte etuilusta, suurista tuloista, aseman väärinkäyttämisestä, kerroitte hakevanne kameran ja soittavanne meistä lehdille.Emme voi hyväksyä sitä, että asioidessamme aivan normaalisti terveyskeskuksessa auttaessamme loukkaantunutta ihmistä häiritsitte meitä syytöksillänne koko ajan. Olimme huolissamme ystävämme tilasta ja odotimme, että saamme asioida normaalisti ilman, että täysin vieras ihminen häiritsee meitä perusteettomilla syytöksillään koko ajan.Syytitte toista meistä useita kertoja erittäin loukkaavasti mm. laihuuden takia narkomaaniksi jne. Heitin teille kevyen paperirullan "kielen siivoamiseksi". Jos se loukkasi teitä, niin pyydämme anteeksi. Olemme tottuneet siihen, että poliitikkoja arvostellaan toreilla ja muilla julkisilla paikoilla ja vastaamme myös varsinkin perusteettomiin syytöksiin yhtä kipakasti ja haluamme silloin myös perusteluja syytöksiin. Näin menettelimme myös Lohjalla 4.6.2007. Merikukka Forsius, Matti Vanhanen.
Illan jälkeen hän jätti viestin, jossa toivoo, että voisimme tehdä sopimuksen, tai muuten... Hän on nyt lehteen yhteyttä ottaessaan toiminut niin kuin sanoi toimivansa. Emme tällaiseen julkisuudella kiristämiseen alistu.
Merikukka Forsius ja Matti Vanhanen."
Matin ja Merikukan kirje
97
27956
Vastaukset
- toistenkin elää
omaa yksityiselämäänsä.
Hyvä Merikukka ja Matti.Se oli hyvä veto.Olisi tosiaankin voinut siistiä suunsa sillä paprulla ja lopettaa sen paskanjauhamisen se kansalainen.Eihän se että on julkisuuden henkilö tarkota sitä että häntä kohtaan saa käyttäytyä kuinka vaan.- maalaisliittolaiset
No eivät ne julkisuuden henkilötkään saisi käyttäytyä ihan miten vaan. Wc-paperirulllien heittely ei ole kansanedustajalle sopivaa toimintaa.
- urbanisoituu
maalaisliittolaiset kirjoitti:
No eivät ne julkisuuden henkilötkään saisi käyttäytyä ihan miten vaan. Wc-paperirulllien heittely ei ole kansanedustajalle sopivaa toimintaa.
Edistystä ei estä mikään.
Ennen maalaiset heitteli paskaa talikoilla, nyt ne heittelee paskapaperirullia kansalaisten päälle. - landelta
sillä joka kirjoittaa ikään kuin M.K. Forsiuksella olis jotain tekemistä maalaisliiton kanssa. Maalaisliiton nimi muutettiin Keskustapuolueeksi jo silloin, kun muuta vihreää liikettä ei vielä Suomessa tunnettukaan. M.K. Forsius kuuluu Vihreään liittoon, minkä puolueen jäsenet on tunnetusti aatemaailmaltaan hyvin kaukana keskustasta ja maaseudustakin. Maaniviljelyä heistä tuskin kukaan on harjoittanut/harrastanut muuten kuin kuseskelemalla aamuöisin humalapäissään Mannerheimintien varrella oleviin kukkapenkkeihin.
- on kyllä
landelta kirjoitti:
sillä joka kirjoittaa ikään kuin M.K. Forsiuksella olis jotain tekemistä maalaisliiton kanssa. Maalaisliiton nimi muutettiin Keskustapuolueeksi jo silloin, kun muuta vihreää liikettä ei vielä Suomessa tunnettukaan. M.K. Forsius kuuluu Vihreään liittoon, minkä puolueen jäsenet on tunnetusti aatemaailmaltaan hyvin kaukana keskustasta ja maaseudustakin. Maaniviljelyä heistä tuskin kukaan on harjoittanut/harrastanut muuten kuin kuseskelemalla aamuöisin humalapäissään Mannerheimintien varrella oleviin kukkapenkkeihin.
ollut joku luomuviljelijä ennen.
- kaupungissa kaupungittalaisin
urbanisoituu kirjoitti:
Edistystä ei estä mikään.
Ennen maalaiset heitteli paskaa talikoilla, nyt ne heittelee paskapaperirullia kansalaisten päälle.piä ny pääs kii, kaupungissa on kaupunkilaiset ja maalla maalaiset,turha yrittää syyttää aina heti ensimmäisenä maalaisia kun kaupungissa joku kaupunkilainen tekee typeryyksiä!
- pettynyt valtion johtoon
eikö sieltä olis mitään tymäkämpää löytynyt,millä vaalitappiosta pettynyttä nissan-demaria olis voinut opettaa tavoille...? edes tippatelinettä tai peruskommarin huonosti asentamaa paskapyttyä kun kyseessä kuitenkin oli julkisin varoin pykätty toimitila...ei voi muuta todeta,kuin et jos ihmisen älyllinen kehitys olisi kommentoijien tasolla,jo viron risteily olisi riski,vois pudota pannukakun reunalta....voi aikoja,voi olemattomia tapoja.
- äikkämaikka
kaupungissa kaupungittalaisin kirjoitti:
piä ny pääs kii, kaupungissa on kaupunkilaiset ja maalla maalaiset,turha yrittää syyttää aina heti ensimmäisenä maalaisia kun kaupungissa joku kaupunkilainen tekee typeryyksiä!
"kaupungittalaisittain" ???
Olisiko sittenkin helpompi elää kaupunkilaisittain? - juuh jeeeh
lopettaisit sinäkin sen paskanjauhannan
- ihmettelijä_
sitä jäin vaan miettimään kun Matti kertoi että kaikki solvaukset kohdistuivat häneen, eikä Meri-Kukkaan.
Kirjeessä sanotaan kuitenkin, kirjetta siteeraten : "...laihuuden takia narkomaaniksi jne", niin Mattiako ko. mies haukkui narkomaaniksi?
Ihmettelen vaan, kuka taas puhuu puuta heinää.- EN IHMETTELE
Ihmettelijä, ...Sinun pitääkin ihmetellä...pystyisitkö edes muuhun.
MUTTA kuka pässi kehtaa omalla nimellään lehdessä valittaa rullanheitosta
- Pohjan-Akka
Savonmaan babyface:ssa ON ytyä ja älyä ja MAALAISJÄRKEÄ seuraavaksi pääministeriksi. Eipä tarttis ällöjuttuja lukea monitorista.
Ällöttää jo nämä suomi24:n otsikot. Tarttis vaihtaa kotisivu. Ihmiset ihan venuksesta.
Ällöttää nuo matti vanhasen ämmätkin, eikö ne voisi laittaa suomi24:n boikottiin.
Viina virtaa ja lapset (rahalla) hoitoon.
Olen luullut olevani MODERNI yh-äiti. Mamma mia.- pohjakysymys
Näköjään Sä todella istut koko ajan nenä netissä ja vastailet mitä milloinkin... (nickisi pistä silmään joka ikisessä palstassa jos n kerran kuukaudessa katson niitä teemoja yleisesti) Onko Sulla omaa elämää ollenkaan????? Ja vielä valitat jostain, mitä olsi helppo mennä vaihtamaan...... Täällä ei ole pakko olla. Usko pois. Ihmettelen vaan.
- Pohjan-Akka
pohjakysymys kirjoitti:
Näköjään Sä todella istut koko ajan nenä netissä ja vastailet mitä milloinkin... (nickisi pistä silmään joka ikisessä palstassa jos n kerran kuukaudessa katson niitä teemoja yleisesti) Onko Sulla omaa elämää ollenkaan????? Ja vielä valitat jostain, mitä olsi helppo mennä vaihtamaan...... Täällä ei ole pakko olla. Usko pois. Ihmettelen vaan.
ja tavaksi on tullut katsoa nämä suomi24:n etuotsikot. olen puhelias tornionlaaksolainen...sekö se vituttaa..vai?
Voin toki tehdä kahvilakonkin, niin ei tarttis tulla koneelle.
Toisaalta, eihän kukaan tiedä kuka on joku Pohjan Akka.
heh heh
Älä lue, jos ärsyttää. Olen sen verta fiksu, että kirjoitan AINA kirjautuneena.
Filosofian tohtorihan minä näin siviilissä. Onneksi heitä on monta täällä meillä päin.
Mikäs se sinä olet, ja MIKSI sinä netissä maleksit?
Hyi sinua. - kahvipöytään
Pohjan-Akka kirjoitti:
ja tavaksi on tullut katsoa nämä suomi24:n etuotsikot. olen puhelias tornionlaaksolainen...sekö se vituttaa..vai?
heh heh
Filosofian tohtorihan minä näin siviilissä. Onneksi heitä on monta täällä meillä päin.
Hyi sinua.Olen lukenut joitakin vastauksiasi. Ennemmän vastaukset vaikutat kyllä Vilosohvilta ja juuri kahvilan pöytään sopivilta.
Kyllä tiedettään ,kuka olet: oletko kuullut luonneanalyyseistä? Ja niitä saa helposti ns.viksuista vastauksista, kun nickistä yms.
Sinä se valittit, että pitäiskö vaihtaa kanavaa... Sitä ihmettelin.
Niin kuin sanoin n. kerran kuukaudessa katson otsikot, että mistä ja kenestä ihmiset ylipäätä jaksaavat ola kiinnostuneitä. Tässä on Suomen kansa ja saa hyvän kuvan suomalaisten ajattelutavasta. Opin teidän kultuurista. Itse en ole suomalainen. - Pohjan-Akka
kahvipöytään kirjoitti:
Olen lukenut joitakin vastauksiasi. Ennemmän vastaukset vaikutat kyllä Vilosohvilta ja juuri kahvilan pöytään sopivilta.
Kyllä tiedettään ,kuka olet: oletko kuullut luonneanalyyseistä? Ja niitä saa helposti ns.viksuista vastauksista, kun nickistä yms.
Sinä se valittit, että pitäiskö vaihtaa kanavaa... Sitä ihmettelin.
Niin kuin sanoin n. kerran kuukaudessa katson otsikot, että mistä ja kenestä ihmiset ylipäätä jaksaavat ola kiinnostuneitä. Tässä on Suomen kansa ja saa hyvän kuvan suomalaisten ajattelutavasta. Opin teidän kultuurista. Itse en ole suomalainen....en MIEKÄÄN ole kuin 3/4-osaa suomalainen (ja loputkin on aika villiä porukkaa).
Yritän kirjoittaa niin kumminkin, ettei tule pollarit paikalle. En ole koksaan oikeastaan poliiseihin törmännyt muuten kuin nuorempana iltaelämässä...mutta siitä on jo onneksi aikaa kulunut ja vesi virrannut torniojoessa. Ei minua kukhan kauna jaksais putkassa pittääkhään, tai pitäis olla äänieristetty selli. Jo vain soon näin.
Pohjan Akkaa saa kyllä haukkua, koska kuten sanoin hän on taruhahmo. Se on Suomen Kalevala, epos. kannattaa tutustua.
Se on siellä Vjenäjälläkin popjuljäärji. - ja taruhahmo.
Pohjan-Akka kirjoitti:
...en MIEKÄÄN ole kuin 3/4-osaa suomalainen (ja loputkin on aika villiä porukkaa).
Yritän kirjoittaa niin kumminkin, ettei tule pollarit paikalle. En ole koksaan oikeastaan poliiseihin törmännyt muuten kuin nuorempana iltaelämässä...mutta siitä on jo onneksi aikaa kulunut ja vesi virrannut torniojoessa. Ei minua kukhan kauna jaksais putkassa pittääkhään, tai pitäis olla äänieristetty selli. Jo vain soon näin.
Pohjan Akkaa saa kyllä haukkua, koska kuten sanoin hän on taruhahmo. Se on Suomen Kalevala, epos. kannattaa tutustua.
Se on siellä Vjenäjälläkin popjuljäärji.Olet näköjään siis todella samastunutkin taruhahmoksi. Mnjaa - ei enempää kysymyksiä. Mukavia kahvihetkia.
- Pohjan-Akka
ja taruhahmo. kirjoitti:
Olet näköjään siis todella samastunutkin taruhahmoksi. Mnjaa - ei enempää kysymyksiä. Mukavia kahvihetkia.
pikkasen vilkasin peihlin: siinähän se, Pohjan Akka. Vieläkö päälle pirullinen luonto, mennee täyestä kö väärä raha. pitkävartiset saaphaat olen jo vaihtanu virshuin. täälon kohta 3-kymmentä graania lämpöä. Tullee hiki pinthan. Son parempi ko et kysele pösilöitä. Pyssyy viishaan kirjoissa.
Mulle son jo sama. Tänä suvena tullee 84 täythen. Meilon gaalashit. Voit tulla mukhan. ota muutama shemeikka silmäniloksi fölhjyn.
OK...mie menen. - abckissakävelee
Pohjan-Akka kirjoitti:
heh heh
Hyi sinua.Kirjoittelehan akka vaan, niin että näppäimistö sauhuaa, sun kirjotuksia on ihan mukava lukea :-)
- Vanillaone
Pohjan-Akka kirjoitti:
pikkasen vilkasin peihlin: siinähän se, Pohjan Akka. Vieläkö päälle pirullinen luonto, mennee täyestä kö väärä raha. pitkävartiset saaphaat olen jo vaihtanu virshuin. täälon kohta 3-kymmentä graania lämpöä. Tullee hiki pinthan. Son parempi ko et kysele pösilöitä. Pyssyy viishaan kirjoissa.
Mulle son jo sama. Tänä suvena tullee 84 täythen. Meilon gaalashit. Voit tulla mukhan. ota muutama shemeikka silmäniloksi fölhjyn.
OK...mie menen.sinun turinoita on lueskella ja useimmiten saa hymynkin karehtimaan naamalle, mikä on todella hyvä asia nykypäivänä.
Ja sekin on hyvä asia, että yritetään asiassa pitäytyä, vaikka ilkamoiden kirjoitetaankin. Poliisit tekevät tärkeää työtä, mutta eipä työllistetä heitä tarpeettomilla sutkautuksilla.
Oikein pirteätä kesää sinulle sinne tornionjokilaaksoon. Teilläpäin kuulema puhutaan niin hauskaa ruotsinkieltä, että sitä pitäisi ihan tulla paikanpäälle kuuntelemaan. Ilo pitää ihmisen pirteänä.
- Ei voi olla totta
Missä hirveässä takametsäsuon pimennossa oikein asumme? Eikö alkeellistakaan sivistynyttä käytöstä enää osata?
Kuinka joku voi päästää suustaan jotain solvauksia sellaisia ihmisiä kohtaan, joita ei tunne ollenkaan; vain välitettyjen ja väritettyjen mielipiteiden informoimana? Hävettää olla tallainen suomalainen,
tämä on kuin mikäkin moukkavaltio moukkamaisine kansalaisineen.- Oli moukka
Moukkamaisempaa lienee jokaisen oikeudentajun mukaan se,että tämä idiootti heitti sen rullan.
- evjs
Oli moukka kirjoitti:
Moukkamaisempaa lienee jokaisen oikeudentajun mukaan se,että tämä idiootti heitti sen rullan.
Mielestäni tämä rullanheittäjä on kanssa yksi kaikkein turhimmista kansanedustajista mitä voi täällä Suomessa olla.
Voiskos joku kertoa minulle, että mitä se eukko on aikaan saanut siellä mäessä.
- seikkuKyllä tämmöinen häiri...
Kyllä tämmöinen häirikkö olisi tarvinnut paljon jotain muuta naamalleen kuin paperia siis ........!!!!!!!!!!!!!!
- Aslak, Lapin poika
Täysin höpö juttu tämäkin. Pitäkää arvostetut Eduskunnan jäsenet puolianne, älkää suostuko roskakoreiksi!
- HeikkiHeittäjä
Heitelkää kansanedustajat roskilla köyhempiä kansalaisia, kuten Merikukka verisellä paperirullalla!
- Aslak Lapin poika
HeikkiHeittäjä kirjoitti:
Heitelkää kansanedustajat roskilla köyhempiä kansalaisia, kuten Merikukka verisellä paperirullalla!
Junttien maassa naiskansanaedustajien ja ylipäätään naisimmeisten pitäisi pitää mukanaan kerran käytettyä vessapaperia tolvanoiden varalle...
- Lohjan liiga
ovat taas saaneet siipeensä naapurikylän tytöltä.
Tälläinen tapaus varmaan aiheuttaa vakavia pelkotiloja, etenkin kauniita vaaleaveriköitä kohtaan.
Ehkä yhteys iltapäivälehteen lievensi suunnatonta
tuskaa.Onneksi lääkärit ja leikkaus-salit olivat lähistöllä, jos olisi pahemmin käynyt.
Entäs sitten rangaistus tästä järjettömän tuntuisesta rikoksesta: Sanon vaan, ettei rahalla voi tapausta korvata.
Kyllä ihailen tätä uhria, kun ihan omalla nimellä ja kuvalla esiintyi lehdessä esittäen tarinaansa ja kuinka joutui ihan ilman omaa syytä
hyökkäyksen kohteeksi.
Kiitos iltapäivälehdille, kun tuotte nämä tärkeät asiat tavallisen kansan tietoon lööpeissänne.- Matti vai?
Oliko se WC-paperi vaaleaveristä? Onko tapaukselle muitakin todistajia kuin asianomistajat? Mikä on sivullisten lausunto tapahtumista?
- Nimetön
Matti vai? kirjoitti:
Oliko se WC-paperi vaaleaveristä? Onko tapaukselle muitakin todistajia kuin asianomistajat? Mikä on sivullisten lausunto tapahtumista?
Tommosia puupäita, jotka tuleen häiritseen kansan valitsemia pääministereitä ei pitäis suvaita millään tavalla.
- puolustusvoimat
Osuvasti sanottu tosiaankin.Reipas nainen tuo Merikukka! Kukaan muu ei saa julkkishäiriköintiä kuriin,sen paremmin ulkopuolisten örvelöitten kuin median taholta.
- Sepe27
Mikäs lehti tollasesta uutista julkaisee? Boikottiin vaan!
- Tiitu
Olen samaa mieltä. Kyllä otsikot iltapäivälehdissä ovat useimmiten niin naivia, ettei tiedä itkisikö vai nauraisiko.
- kallesetimys
Sitä minä vain. että kanssaihmiset osaavat olla tosi törkeitä suustaan, hävettää heidän puolestaan. Sitä vaan ihmettelen että ovatko todella alkuperäisen kirjeen tänne palstalle laittaneet henkilöt ihan varmasti myös kirjeen allekirjoittaneet henkilöt? Asiallinen se kirje on, ei siinä mitään, mutta ihan netissä vatvotaan...
- kihokkiikkinen
tuo oli kirjoitti:
Ennen ns. julkisuuden henkilöt vaikenivat viisaasti privaatti juttujensa kommentoimisesta. Tiesivät kaiketi jo silloin että mitä enemmän paskatunkiota tonkii, sen enempi se haisee. Nyt saa ainakin vastapuoli haluamaansa julkisuutta lisää. Jotta lisää vaan netti ja lehtijuttuja:)
- aukoi??
Mitäs rupesi soittamaan suutaan..sitä saa mitä tilaa.
En miekään henk.koht kyseisistä (vanhanen j forsius) poliitikoista niin perusta,mutta ei se oikeuta haukkumaan toista. - vanha veera joka iloitsee r...
Antakaan nyt herrantähden näiden ihmisten olla rauhassa, meillä kaikilla yksityiselämä,kaikenlisäksi ois näyttävä parikin ja miellyttävt ihmiset
- Leenukka66
Julkisuuteen on tullut tietoa, että Forsiuksen ja Vanhasen Lohjan tk:een kuljettama potilas olisi ollut vakavasti loukkaantunut ja vuotanut verta yms. Eikö silloin olisi ollut aihetta tilata paikalle ambulanssi ammattitaitoisen henkilökunnan kera??? Mikäli kyseessä tosiaan on ollut vakavasti loukkaantunut henkilö, varsin huono vaihtoehto oli lähteä häntä kuljettamaan kahden poliitikon voimin yksityis(henkilö??)autolla, missä ei potilaan asentoa edes voida säädellä kuljetuksen aikana. Luonnollisesti, hädän hetkellä päätökset tehdään voimassaolevien olosuhteiden vallitessa ja ilmeisesti läsnäolijat ovat katsoneet parhaaksi toimia näin.
- Teemu Tee
Että ihan verta vuotanut... Jos on haava, joka ommellaan parilla tikillä ei niin ei voi sanoa vakavasti luokkaantuneeksi.
- Leenukka66
Teemu Tee kirjoitti:
Että ihan verta vuotanut... Jos on haava, joka ommellaan parilla tikillä ei niin ei voi sanoa vakavasti luokkaantuneeksi.
juu.. tarkemmin luin tänään nuo päivä- ja
iltapäivälehtien jorinat..... vakavasti loukkaantunut onkin pahasti loukkaantunut.
Anyway, tapauskohtaisesti on tilanne ratkaistu.
Kokemuksesta tiedän että päähän tulleesta haavasta verta saattaa vuotaa varsin runsaasti.
Tikkien lukumäärästä tms minulla ei ole tietoa, koska itse en ollut paikan päällä!!!
Mutta pääasia on se, että henkilö pääsi hoitoon ja sai asiallista palvelua, vaikka saattajat sitten nokkapokkaan joutuivatkin.
- Kivikko
Tietääkö kukaan mikä tyyppi siellä terveyskeskuksessa oli häiriköimässä? Missä asuu ja millainen tyyppi hän on?
- Lätkää
Viaton pieni pulmunen oli sanonut Matille ja Meri-kukalle että Kärpät voitti mestaruuden ja tästä Meri-kukka kimpaantui.
Tämä iltapäivä lehtiä rahastanut paikallinen nero kärsii kai nyt henkistä pahoinvointia kun sai WC-paperirullasta. Ehkä käynti päätohtorilla auttaa. Niin että lätkästä kiisteltiin, eikö tullut muuta mieleen. Tyhjästä on paha nyhjästä.
- Totuus esiin
Kuka oli loukkaantunut nainen, tapeltiinko Matista ?
- selvänäkijä
eräs espoolainen kirjailija,joka on liftannut
kyytiin ja ei muistanut laittaa turvavyötä kiinni.
- Äly hoi älä jätä
Taas on tehty uutinen todella tärkeästä jutusta. Haluaisin nähdä sen älykön, joka oikein vielä lehtiin ilmoitti saaneensa osuman Merikukan heittämästä vessapaperista. Kyllä siinä äly loistaa tosi kauas... Ja iltapäivälehdet näyttävät käyvän kaupaksi sitä paremmin mitä lapsellisempia juttuja saavat aikaan. Miettikää nyt hyvät ihmiset millaisia lehtiä haluatte lukea ja mihin rahanne laittaa.
- olen jo
pidemmän aikaa jättänyt iltapäivälehdet telineisiin!
- VesaK.
Toivottavasti sai rullasta takaisin!
- vähän vetisemmällä rullalla
Joo, miks se Hessu ei älynny ottaa rullaa ja menny vessaan ja ois kusassu sen päälle ja pannu sen tulemaan M.K.F.:lle takaisin... Tai ois nyt laittanut vähän paperia sinne kartonginkoloon, sitten ripuloinut sinne ja paperia päälle nimeksi ja sitten palauttanut arvon kasvatustieteen maisterille... ja sanonut, että kiitos avusta, sehän tuli juuri tarpeeseen... heh.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706056192391_uu.shtml
- KpKpKpkPKp
Kyllä näitä kusipäitä ja perseaukisia pummeja löytyy näköjään Suomestakin! En nyt tarkoita Forsiusta tai Vanhasta! Häpeäisi aikuinen mies!
- -HelvetinVasara-
Voi hyvät hyssykät kun taas kirjotellaan hevonpaskaa,naurattaa tämä touhu!
- heebo123
on tämän vuosituhannen Pekka Puupää ja Justiina. Toivottavasti Merikotka.....KUKKA ei suutu.
- PeevelinEemeli
On se vaikiaa. Siis niillä ihmisillä kun EIVÄT ole eduskunnassa eikä ole muutakaan tekemistä kun yrittää hyötyä toisten kustannuksella, tarkoitan sitä keräyspaperia mikä yleensä ensimmäisenä tietää julkkisten tulot ja menot ja tulot....
Tuollaisille idiooteille terveisiä: get a life!!!
Ei se eduskunnan porukka itsenikään suosikkeja ole, mutta tuollainen on kertakaikkiaan typerää. - Anteeksi?
Niin,pyysikö Forssius anteeksi tältä henkilöltä?
merikukan olis täytynyt vetää turpaan,-silloin kun jotain autetaan sairaalassa ei vittuilua kaivata.
- heebo123
vaan Merikotka.........KUKKA olisi mätkinyt sitä sairaalaan tuotuakin?
- jep jep
Näin tuleekin menetellä, hyvä Merikukka! tuot ryhtiä Matinkin toimintaan. Hyvä pari, erittäin hyvä pari.
- Ilman lupaa
Eikös se tämä sama ihmisten päälle heittäjä ollut eduskunnasta poissa ilman lupaa ja ilmoittamatta. Onneksi puhemies Niinistö on nyt tarttunut asiaan ja järjestykseen ja tutkita nämä edustajien kaikki matkat.
Kyse oli merikukalla myös työmoraalista ja vastuuntunnosta työtä ja työpaikkaa kohti. Liekö sama moraalikäsitys ollut sitten tuossa päälle heitossa - mene ja tiedä! Pääministerin arvovalta varmasti kärsii noista lööpeistä ja muustakin.
Onko Niinistö enään ainoa joka saa jotain kuria ja järjestystä aikaan valtiovallan edustajien sekä politiikkojen töissä ja edesottamuksissa. Kekkosta tarvittaisiin vielä ja ryhtiä ylipäätään.
- jo päässä
Taitaapi alkaa kukkasella nousta kusi hattuun kun on päässyt ihan pääministerin kanssa läheisempää tuttavuutta hieromaan,no tuohan oli kyllä odotettavissakin,eiköhän nuo ole ihan tavallisia suomalaisia paskahousuja kuten me muutkin,kohdeltakoon heitä myös aivan tavallisina suomalaisina,vai saavatko taivaspaikan automaattisesti nuo edustajat
- koko touhu
aivan sama mitä poliitikot tekee yksityisajalla, mutta mitä työajallaan, se kiinnostais! Itsekin aktiivikepulaisen kodin kasvatti mietin jo äänestänkö lainkaan seuraavissa vaaleissa. Oikeistohan on jo niskan päällä ja tämä on menoa meille köyhille!
- hullupussi
eduskuntatalon vessoista vessapaperirullat loppua kun istunnoissa alkaa paperirullia lentää! Täytyy pistää lisäpudjettiin määrärahaa edustajien kypärähankintoja varten.
- variskukkula
On ihmiset tekemistä vaille kun täällä jauhavat typerääkin typerää kanssakäymistä.
Aikuiset ihmiset.
On ilo hukasa. - hullupussi
variskukkula kirjoitti:
On ihmiset tekemistä vaille kun täällä jauhavat typerääkin typerää kanssakäymistä.
Aikuiset ihmiset.
On ilo hukasa.olethan sinäkin täällä! BUAHAHAHAAAAA!!!! Ps.Määrittele käpy.
- alkaa jo näyttää
matti-pojan kannalta vanhoilta suomi-filmien farsseilta (vrt. suomisen olli): "vanhasen matti rakastuu", "vanhasen matin naishuolet". minkähän jakson seuraavaksi näemme? =D
- elox
Voisikohan pääministerin ja merikukan laittaa kiertoon!
- turpiin vaan
Ällöttää miehet jotka käyttäytyvät kuin pienet lapset.Onneksi "meikäläisen" saa lataista turpiin kun tulee joku vittuilee.Sääliksi käy sinua Matti kun joudut jokaista "paskahousua" kumartelemaan.
- arvoa
ei sovi aliarvioida!
- joku
mistäs johtuu tällänen *käytös* tavalliset ihmiset ei osaa käyttäytyy mikään ei silti oikeiuta hittelee *rullia * mutta kuten niina monasti Suomalaiset ovat vielä takapajusia sääli
- järkyttynyt
eikö ketään häiritse, että paperirulla oli verinen! Minusta on uskomatonta että kukaan puhumattakaan kansanedustajasta pääministerin avustuksella heittää verisellä (tai muun eritteen tahrimalla) rullalla tai paperilla ja vieläpä terveyskeskuksessa jotakin tahallisesti! SE on turvallisuusriski.
- jossain
että rulla oli veressä? Kai siitä rullasta on otettu irti paperia, jota on käytetty veren pyyhkimiseen. Ei kai sinunkaan wc-paperitelineessäsi oleva rulla ole likainen, vaikka olet ottanut siitä paperia pyyhkiäksesi ahterisi...
- yhä järkyttynyt
jossain kirjoitti:
että rulla oli veressä? Kai siitä rullasta on otettu irti paperia, jota on käytetty veren pyyhkimiseen. Ei kai sinunkaan wc-paperitelineessäsi oleva rulla ole likainen, vaikka olet ottanut siitä paperia pyyhkiäksesi ahterisi...
Iltalehti 6.6
"Merikukka Forsius heitti lauantaiyönä terveyskeskuksessa miestä verisellä vessapaperirullalla päähän." - AskoA
Asiatonta ja vastuutonta käytöstä.
- kansanedustajalta
AskoA kirjoitti:
Jokin aika sitten eräässä Vihtiläisessä ravintelissa Forssius pussaili täysin vierasta miestä. Mies ei tuntenut Forssiusta vaan kaverit jälkeen päin valaisivat kuka pussailija oli. Erikoista käytöstä kansanedustajalta.
- ja hei
AskoA kirjoitti:
hei sulle vaan tyhjäpää
- Hävettää
yhä järkyttynyt kirjoitti:
Iltalehti 6.6
"Merikukka Forsius heitti lauantaiyönä terveyskeskuksessa miestä verisellä vessapaperirullalla päähän."enemmänkin tuollaiset kyttääjä juoruämmät kuin te, te tarvitsisitte jotain muuta päähän kuin paperirullan...
- tarttis olla
vessapaperi näyttää auttavan kukkasta tilanteessa kuin tilanteessa. jotain käytöstapoja täytyy kansanedustajalla/pääministerin tyttöystävällä sentään olla jottei mene heittämään wc-paperia kansalaisia kohti. voisko joku kuvitella, että joku pahantuulinen menee äänekkäästi kritisoimaan vaikka Halosta ja Arajärvi heitää sitten wc-paperilla ja rouva pressa haukkuu viellä lehdissä perään: hyvä veto, hyvä veto!
- rimanalitus
Moukkamaista käytöstä.
Onko ollut jo puhuttelussa? Onko pyytänyt jo anteeksi?
- Tuula
Oliko se Meri-Kukka ollut juovuksissa?
- jysäys..
teidän tirkistelyjen kanssa...kyttäile sinä vain sieltä ikkunan verhojen raosta naapureita.
- VÄÄRIN
OISKO SITTENKIN PITÄNYT MINISTERI JA KANSANEDUSTAJA TAHOLLA HALLITA JA HILLITÄ KÄYTTÄYMISENSÄ.OLIHAN KYSEESSÄ SAIRAALA,MISSÄ MONET LIIKAA ALKOHOLIA NAUTTINEET KÄYTTÄYTYVÄT AGRESSIIVISESTI.TUSKIN KETÄÄN OLISI KIINNOSTANUT KOKO JUTTU ELLEI JOKU HEITTÄNYT VESSAPAPERIA JULKISUUTTA EHKÄ TAHALLAAN HAKIEN.JA MUKANA OLLEITTEN TÄYSIN HYVÄKSYEN TÄLLÄISEN VESSAPAPERI HEITON.
- Suusiivo
Merikukkahan vain halusi auttaa miestä suun siivoamisessa ja lahjoitti jalosti rullallisen vessapaperia siihen tarkoitukseen. Olisi siinä ollut kiitos paikallaan.
- pidä toimia
Suusiivo kirjoitti:
Merikukkahan vain halusi auttaa miestä suun siivoamisessa ja lahjoitti jalosti rullallisen vessapaperia siihen tarkoitukseen. Olisi siinä ollut kiitos paikallaan.
Tämähän on vessapaperirullan väärinkäyttöä ja tuhlailua eli eikö merikukka ajattele ollenkaan ilmastomuutosta tai metsien tuhlailua
- hyvin pyyhkii
pidä toimia kirjoitti:
Tämähän on vessapaperirullan väärinkäyttöä ja tuhlailua eli eikö merikukka ajattele ollenkaan ilmastomuutosta tai metsien tuhlailua
Jospa Meri-Kukka pyyhkii sammaleilla ja muilla luonnontuotteilla.
- Lambia vaan
Pata kattilaa soimaa, likainen kylki kummallakin.Onneksi ei kuitenkaan ollut kovat piipussa vaan pehmyt-Lambia.
- akka
näkyy joka paikassa. On se kumma kun ei kahden vapaan aikuisen ihmisen anneta olla rauhassa. Jatkuvasti herhiläiset kannoilla ja aiheuttamassa hankaluuksia. Tuollaisen ihmisen joka ei millään muotoa ota tilannetta huomioon, eli tunnetut ihmiset ovat saattamassa vertavuotavaa ihmistä terveysasemalle hoitoon, täytyy olla erittäin itsekeskeinen ja suppeakatsantoinen. Että kehtaakin halventaa auttajia tuohon malliin. Olihan tilanne jo muutenkin hermostuttava ja kriittinen , pitääkö siihen vielä mennä suutansa soittamaan ja loukkaamaan ihmisiä vain siksi että on nämä telkkarissa nähnyt ? Jo on aikoihin eletty haaskalinnut jokapaikassa paikalla.
- Seaflower
Ei voi muuta kuin ihmetellä taas kerran tänne kirjoittelevien ihmisten fantastisen korkeaa älykkyyden tasoa. Suomi fiksujen ihmisten sivistynyt maa, mitä häh?
- Tai ei
Seaflower kirjoitti:
Ei voi muuta kuin ihmetellä taas kerran tänne kirjoittelevien ihmisten fantastisen korkeaa älykkyyden tasoa. Suomi fiksujen ihmisten sivistynyt maa, mitä häh?
Jestas.Sulla on argumenttina tämä "sä oot ihan tyhmä"-veto.Joo,se toimi varmaan ala-asteella.Miten olis "sä oot ihan homo"..? Yhtä perusteltua?
- ami19
Olemme tottuneet siihen, että poliitikkoja arvostellaan
- 0-3
M ja M ovat kaukana todellisuudesta.Kuopion torilla 1973 sanoin torimyyjälle että hänen luutansa ovat arvottomia ja että hajosivat tunnissa!Sanoin sen monta kertaa koska huomasin hänen välinpitämättömän otteen minusta.Jatkoin melkein viisitoista (15) minuuttia toitottamista asiasta.Huomasin myös että asiakkaat kiinnittivät enemmän ja enemmän huomiota myös minuun.Torimyyjä sanoi kutsuvansa poliisin paikalle jos en siisti kieltäni!Poliisin tullessa paikalle torikauppias sanoi poliisille että olin ottanut ryyppyjä paikalla ja että häiritsen hänen myyntiä.Poliisi otti minusta kiinni ja vei minut taksijonoon odottamaan taxia jota en ollut tilannut.Sanoinkin konstaapelille että olen vaihtamassa luutaa enkä ole taksiin menossa koska asun tässä lähellä Suokadulla.Halusin myös verikokeeseen koska en ollut ottanut alkoholia puoleenvuoteen.Tunsin niskassani perusteettomat syytökset!Kauppias sai oikeutta mutta minä petetty EN!Perkele!
- Lennon
Lontoolaisessa huutokaupassa vuosia sitten kaupattiin vessapaperirulla jolla John Lennon(sopii parhaiten hänelle)oli heittänyt studioteknikkoa päähän Abbey Roadilla. En muista paljonko rullasta maksettiin vaan sen täytyi olla merkittävä summa, sillä olihan itse Lennon koskettanut sitä. Eli kysyn vaan että eikö Forsiuksen heittämä rulla voitaisi kaupata jossain "pelastakaa nyt edes ilmasto" tyylisessä huutokaupassa? Pelastakaa nyt edes se rulla sillä se haisee rahalle.
- Iltiststo
Eikös sitä väitetty veriseksi?
- väitetty
Iltiststo kirjoitti:
Eikös sitä väitetty veriseksi?
pikkusen kehiin järkeä ja mielikuvitus häkkiin, jooko :) Mee lukee iltasatua, se on paljon mielenkiintoisempi.
- kirsi helena
aivan oikein olette asioineet ja on käsittämätöntä että jotkut ihmiset voivat olla törkeitä teitä kohtaan. on vissin heillä ongelmia itsensä kanssa. toivon teille matti ja merikukka (ihana nimi) oikein ihania hetkiä yhdessä ja aurinkoista kesää. nauttikaa toistenne läheisyydestä ja elämästä! terv kirsi
- Katriina ek
Ei kenenkään tarvitse alistua solvausten ja asiattomien, henkilökohtaisuuksiin menevien ilkeilyjen kohteeksi.
Jos Merikukan "käämi paloi", niin mielestäni ihmeempi olisi ollut, jos ei olisi palanut.
Kaikkea hyvää Teille molemmille!- ole siitä
Eihän ole kyse siitä,että paloiko pinna,vaan siitä miten aikuinen ihminen käsittelee suuttumustaan.JÄRKEVÄ,SELVÄPÄINEN aikuinen ei toimi näin.
Oliskohan ollut lärveissä tuo eukkonen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067