Onko kellään kokemusta miten irroitetaan vanha tiivistemassa tai Sikaflex lasikuidun pinnasta helpoiten ja siististi vahingoittamatta gelcoat:ia? Eli onko mitään hyvää keinoa, metallilasta jättää jäljet takuuvarmasti jos menee siiklaamiseksi...
Sikafleksin poisto lasikuidusta
5
3652
Vastaukset
- tontsa.
eli saa biltemasta ja hyvin varustetuista autotarvikeliikkeistä.
itte irrotan tällä auton maalipinnan päältä koriste teippejä/tarroja eikä maali/lakkapinta mene miksikään kunhan pitää kierrokset kurissa porakoneessa.
vallan mainio laite myös sika/polyuretaanimassojen poistoon.
http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/20_001iso.jpg
löytyy bilteman sivuilta nimellä KORISTENAUHAN IRROTIN Tuotenro
20001- rikkomatta pintaa
Pitänee mennä ostamaan kyseinen irrotin ja kokeilla.
- laikka on
Mitä ainetta tuo laikka on. Jotain pehmeääkö. Pitääkö käyttää jotain liuotinta.
Ei ole mahdollisuutta mennä katsomaan mutta kiinnostaa. - tontsa.
laikka on kirjoitti:
Mitä ainetta tuo laikka on. Jotain pehmeääkö. Pitääkö käyttää jotain liuotinta.
Ei ole mahdollisuutta mennä katsomaan mutta kiinnostaa.eikä missään tapauksessa mitään liottimia saa käyttää koska liimat sulattaa sitä kiekkoa sitten mössöks. se on vähän niinkuin pyyhekumia...hiukka kovempaa.
- rikkomatta pintaa
On vähän hidasta hommaa, jos irroitusta on vähän niin OK. Ainakin jos sikaflexillä on tiivistetty suuremmalta alalalta (leveä ja pituuttakin riittävästi) ja pohjat on tehty ilmeisesti hyvin = "sikalujaa" kiinni, ei meinaa irrota ja porakoneen lisäksi alkaa lämmetä käyttäjäkin...
Ajattelin kokeilla vielä irroitusainetta, hoksasin että sellaistakin on tarjolla. Ja sitten muovilastalla kaapia mömmön pois. Onko kellään kokemusta tästä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243