Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten Härkää lähestytään?

Levoton kiilto

Olen erittäin kiinnostunut eräästä härkä miehestä, mutta en ole varma mikä olisi paras keino lähestyä häntä. Häntä ei tahdo edes nähdä missään. Hän vaikuttaa olevan skeptinen ja varuillaan uusista ihmisistä. Tietysti voisin odottaa hänen lähestymistään loputtomiin. Hän kuuntelee ystäviensä mielipiteitä ja en ole ollenkaan varma pitävätkö he minusta. Vaikeata siinä mielessä, että se on sellainen suljettu piiri. Ei olla kunnolla päästy keskustelemaan vielä. Toivottomalta tuntuu. Ja hänelle ei niin vaan mennä laukomaan ihastustaan, ei välttämättä uskoisi tai jotain.
Onko siis mitään mitä voin tehdä?

6

3113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cauris

      Itse olen kyllä sitä mieltä, että härkä ei ole se, joka alotteita tekee kovinkaan helposti. Siinä mielessä pallo on sinulla aika pitkälti. Suosittelisin ilmaisemaan kiinnostuksesi hienovaraisesti pehmeän naisellisesti häntä lähestyen, hakeudu juttelemaan niitä näitä ja kokeile onko hän mukana. Härät ovat varovaisia, mutta voivat antaa kylmemmän vaikutelman ensisilmäyksellä. Toisaalta ovat myös hieman ujoja. Härän kiinnostuksen saat heräämään sillä, että olet oma itsesi ja osoitat olevasi kiinnostunut. Anna hänelle vaikka puhelinnumerosi kun olette jutelleet. Kyllä härkä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Muuta neuvoa en oikein kuvauksesi perusteella osaa antaa.

    • härkään retkahtanut

      Härkän kanssa pitää olla rehellinen, hienotunteinen, itsevarma ja ennenkaikkea..oma itsesi ja sinulla pitää olla omia juttuja..ole lady.huolehdi ulkonäöstäsi... jos härkä on sinusta ,kiinnostunut niin hän tekee kyllä aloitteen. Älä missään tapauksessa ehdota itse mitään...ole kaveripohjalla..kyllä härkä näyttää suunnan tarvittaessa. älä näytä innokkuuttasi se vie mielenkiinnon... äläkä vain mene kyseleen koska nähtäis tai että nähdäänkö.. härkä on niin mies että haluaa itse valloittaa..mutta pitkäjänteisyyttä ja itse hillintää tarvitset.... hiljaa hyvää tulee tämän miehen kanssa jos on tullakseen....onnea härän valloitukseen...

      • rapunainen*

        Mä itse valloitin Hänet just noilla keinoilla ja aviossa ollaan oltu jo 8 vuotta, rapu olen.


      • katriinakakkonen
        rapunainen* kirjoitti:

        Mä itse valloitin Hänet just noilla keinoilla ja aviossa ollaan oltu jo 8 vuotta, rapu olen.

        Laitappa lisää vinkkejä. Olen siis härkä-nainen ja kiinnostuksen kohteen rapumies.


    • pläää

      En usko että härkää kovinkaa helposti voi lähestyy.. Ovat niin itsepäisiä ja ärsyttäviä.Tarvii kunnon otteen ja pitää pystyä pitämään härkää sarvista jos haluaa suhteen tomivan..

      • Kiinni sai!!!

        Minun neuvoni on ainaski että et yritä olla tyrkyllä,kyllähän härkä.mies panon hoitaa mutta jos haluat todella kunnollisen pysyvän suhteen härkään,parempi olla enemmän torjuvalla kannalla ja kuitenkin niin sanotusti"lady like"Kun härkä tosissaan kiinnostuu toisesta osapuolesta,niin kyllä hän tekee kaikkensa että pääsee lähelle tutustumaan,minä eka kerral ainaski toivotin hänet helvatun kuuseen ja pois mun läheltä,kun tuppas tuleen iholle yleisellä paikalla"raflassa"mutoli sitkee sissi,nyt avioliittoa kokonaista puoli vuotta,ja yhdes oloo 3v.Että ei kyl helppo kaveri,mutta aina hauskaakin olla pittää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe