Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyvä hyvä

tulinhan tämä

Ihmettelinkin jo kun ei ollut palstaa tälle bändille. Mitkäs on porukan lempibiisejä/levyjä? Itelle uppoo lähes kaikki biisit mutta parhaat biisit mielestäni löytyy vanhemmilta levyiltä, paras biisi tällä hetkellä on varmaankin towards dead end, mites muilla?

15

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deadly_nightshade

      Mm.Bed Of Razors,Needled 24/7,You're Better Of Dead,In Your Face ja tietenkin koko Follow The Reaper levy.Se on täynnä mitä parhaimpia kappaleita.

      • Alexi (wildchild) Laiho

        tykkään children of bodomin bodom beach terrorista


    • Metal Lord

      ...kohdalla "parhaista" puhuttaessa ei oikeastaan voi ajatella vain yhtä biisiä (ainakaan minä).

      Bändin tuotanto kun on vaan kokonaisuudessaan niin loistavaa.

      Yksi mielekkäimmistä levyistä on mulle jokin aika sitten ilmestynyt Chaos ridden years-dvd.

      Todella onnistunut tuotos, kuvan- ja äänenlaatu on ihan huippua.
      Tukholman live-keikka ja plussana videoita ja haastatteluja, voiko enempää toivoa?

      Lisää samanlaisia niin hyvä tulee.

    • sukkamangusti

      Kuitenkin mun ehdottama palsta, et repikää siitä...

      Ite pidän erityisesti Are you dead yet?-levystä, koska kaikki kappaleet on aivan mielettömiä.. Edellisillä levyillä on ollu vain muutama kappale josta olen pitäny, joten tämä uusin on tähän mennessä paras... Omistan myös stockholm knockout live-cd:n, erittäin mainio läpyskä.. Aika veikeää kuulla Alexin puhuvan ruotsia! xD
      Suunnitelmissa olis ostaa se dvd-kokoelmasysteemi kunhan sen hinta laskee (päälle 30e kertakatselusta ei oikeen innosta) Mutta jos keksitte jonkun hyvän syyn ostaa sen tuon hintasena nii saa kertoa...

    • Choke

      Kyllähän tuo Bodom uppoaa aika helvetin hyvin. Parhaimpia biisejä en edes jaksa listata, kun kaikki ovat niin mahtavia. Ja tulevan levyn matskukin... Noo ehken kuitenkaan paljasta sen enempää. Eniten ehkä pidän Hate Crew Deathrollista tai Follow The Reaperista noin albumeina. Ei siinä Are You Dead Yet?:issäkään ole mitään vikaa, mut siitä on vaa tullu teinipellejen ihkutuslevy.

      • metallikukko

        samoin deadnight warrior ja downfall.


      • ^^ shakiira^^^
        metallikukko kirjoitti:

        samoin deadnight warrior ja downfall.

        moi, musta toi bändi on paras ja muutenkin se jyrää oon kuullu sen pari biisiä ja nähny ssen musa videonkin ja se on ihan paras :D


    • piisit

      on kyllä varmasti: In Your Face ja Needled 24/7

      • apo84

        tietenkin silent night, bodom night


    • Neiti Nauku

      Tuo on yksi mun lempparibiiseistä.Niitä on kyllä monia!

    • >:-D

      angels don´t kill, needled 24/7

    • hateman

      paras biisi on ehdottomasti she is beautiful:D

    • naaras susi

      no mun lemppari on leaving deat beat.mistä löytyis se biisi et vois jotenki ladata yms...ku löytyy youtubest mut vaa live video....aivan sika hyvä biisi!!!! :-)

    • viruvalge

      musta Downfall tai black widow on kaks parasta biisiä bodomilta! paras albumi o ehdottomasti Hatebreeder!

    • Thunderball

      biiseistä on In The Shadows, Sixpounder, Downfall & You're Better Off Dead, ja paras levy on Hate Crew Deathroll & Something Wild

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe