blondi makas naku rannalla alasti sitte kolme muurahaista päätti mennä tutkiin sen eri kehonosia
sitte 1h päästä kaikki murkut palasiva lähtöpaikkaan kertomaan retkistään eka murkku sanoi minä menin sellaseen laaksoon jossa oli kaks terävää vuorta vierekkäin(ne oli kato tissit:) sitte toinen murkku sanoi minä jouduin sellaseen metro tunneliin missä piti kokoajan väistellä ruskeita metroja(oli menny pers aukkoon) sitten viiminen murkku sanoi eihän nuo vielä mitään mun seikkailuun mä ravasin läpi tiheän viidakon kunnes putosin reikään en päässyt reidästä ulos koska sen seinät olivat niin liukkaat mutta juuri kun olin pääsemässä ulos reidän sisään tuli kaljupäinenmies ja sylkäisi päälleni piimää(oli menny pilluun) hhehehhehehhhehehhe
vitsi
loma poika
0
1387
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872