Kohtaloako?

naski

Mitä mieltä olette tästä. olen härkä-nainen, seurustelin vuoden kala-miehen kanssa, meni tieten poikki, ku miestä alkoi tulevaisuus pelottaa. Huvikseni nyt pari vkoa sitten ajattelin vastata yhden miehen seuranhakuilmoitukseen, koska kait nyt nuorella naisella saa olla elämääkin...se mies soitti munille ja voitteko kuvitella, se oli mun ex-mies. Vähänkö naurettiin. Mutta oliko se kohtaloa, mikä todennäköisyys on että sama henkilö napsahtaa haaviin? En tiiä, pitäs varmaan päästää mies pois mun mielestä. Kalat taitavat olla sitoutumiskammoisia, oisko jollaki tietoa?

3

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala itsekin

      Kalat EIVÄT ole sitoutumiskammoisia,vaan vapaudenkaipuisia.Tahtoo suomenkielellä sanoa:anna kalan uiskennella tahtoessaan muihin sfääreihin ja uneksua aina hetken omissa maailmoissaan,enkä tarkoita,että kalat haluaisivat vieraisiin IHMISIIN,vaan vieraisiin ulottuvuuksiin ajatuksen tasolla.Siis säännöllisin väliajoin hetket yksin omien tunteiden ja ajatusten parissa ilman nalkutusta ja kimputusta siitä,että mikset huomaa,mikset kuuntele,mikset puhu,ne on kalalle voima,joka saa jaksamaan ankeaakin arkea.Päästä kala rauhaan ja ota lämpimästi vastaan,kun erakkohetki on vietetty,niin saat uskollisen ja rakastavan puoliskon itsellesi.

    • höpön pöpön pöö. Pitää ymmärtää että kalat on taiteilija luonne. Ei kaikki pelkää sitoutumista, saati perheen perustamista, mutta ei saa kahlita silloin lähtee lipettiin.

      Sanoo KalatNainen

    • ehkä?

      Hauska sattuma. Kohtaloa? Miksi ei. Muttei se välttämättä tarkoita että olisitte yhteen luodut, ehkei aikanne ole vielä. Jospa vuosien päästä teille sattuukin samalla tavalla? Anna miehen mennä jos hän niin haluaa. Kalaa ei saisikaan sitoa kuten kaksi edeltäjääni tässä onkin jo ilmaissut. Ja vanhako tämä Kalat herra on? Löytyy paljon nuoria miehiä jotka eivät ole valmiita asettumaan, asia muuttunee kun ovat kolmekymppisiä.

      Toivon että tienne suunnat selkenevät molemmille. Kaikkea hyvää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe