Kortisonitabletit aiheuttavat vatsavaivoja

Miten kortisonitablettien syöminen onnistuu vatsahaavapotilailla ja muilla herkkävatsaisilla?
Itselleni kortisoni on välttämätöntä, mutta tablettien syömisestä tulee valtavat vatsakivut.
Hienonnan tabletin kaurapuuroon. Suojalääkityskään ei auta. Olen umpikujassa!
1732
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Olen jättänyt viljat ja nopeat hiilarit pois. Oikeaa rasvaa lisää. (Joskus syön juuresta hapatettua leipää). Vatsavaivat ovat hävinneet. Toiminut siis minulla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


:((( kirjoitti:

Miten kortisonitablettien syöminen onnistuu vatsahaavapotilailla ja muilla herkkävatsaisilla?
Itselleni kortisoni on välttämätöntä, mutta tablettien syömisestä tulee valtavat vatsakivut.
Hienonnan tabletin kaurapuuroon. Suojalääkityskään ei auta. Olen umpikujassa!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu