Onko haluttomuuteen apua jos alkaa vaikka vastentahtoisesti naimaan useammin..Mulla haluja ehkä kerran kuukaudessa tai puolessatoista. Mies ei tee aloitteita, aina saan olla se ehdottaja. Olen kyllä joskus tehnyt aloitteen, vaikkei ole ollut halua, ja yleensä seksi tuntuu pahalta silloin, ei oikein itse intoa olla mukana. Millä saisi itseensä vauhtia, mies kuitenkin haluaisi enemmän?
En myöskään masturboi kuin ehkä kerran kuukaudessa, en saa orgasmia helposti enää. Ihmetyttää tämä, sillä olen seksuaalisesti muuttunut täysin viimeisen vuoden sisällä. Aiemmin masturboin useita kertoja viikossa, ja halusin seksiä vähintään 1-2 kertaa viikossa.
Noloa ja hävettävää, en tunne itseäni enää naiseksi ja ikävä pihdata.
Kyllä haluttomuudesta kärsii myös se haluttomampi osapuoli, seksi on mukavaa jos vaan sitä osaisi haluta..
Mikähän mulla on??
mikä mua
6
2295
Vastaukset
- tullut
siihen tulokseen, että monesti seksi on vain paineitten purkua! (valitettavasti siis, en itse ollenkaan pidä sellaisesta.. seksin kun pitäis olla paljon muutakin)
kun suhde vakiintuu, ja on turvallinen ja vakaa olotila, niin silloin ei ole mitään paineita tai stressiä, mitä pitäisi purkaa... ja eipä sitä silloin ole halujakaan.- ap.
Kiitos vastauksesta..en tiedä paineita on kyllä kuten työstä jne. enkä oikein niihin osaa seksin avulla helpotusta saada. Paremminkin liikunta auttanut stressiin tai joku muu puuha vapaa-aikana.
Ja olet ihan oikeassa, että seksi pitäisi olla rakkauden osoitusta toiselle, rakastelua..kun vaan pystyis/osaisi/innostuisi jotenkin siihen..Ehkä miehille seksi on enemmänkin paineitten purkua?
- ....
olla niin että se haluttomuus johtuu siitä kun mies ei halua niin usein alkaa itelläkin seksi halut hiipua ku ei jaksa aina olla se joka yrittää...
- koht50v
olen noin 6vuotta sitten lopettanut tai itsestään jäänyt suhteet miehiin ja en ole yhtään katkera . olen onnellinen yksinäinen nykyään enkä tunne itseäni huonoksi.
syy voi kyllä olla se että kaikki elämäni suhteet ei ole onnistuneet oikeastan kärsimystä . nyt yksinäisenä olen onnellisempi kuin koskaan elämässä lukuun ottamatta lapsia.
ja olen niin vannoutunt jo että en edes huolisi en usko että semmosta aadonista olisi mulle edes mahdollista tulla .
terr. onnelinen erakko
arvet on syvällä ja pinnassa.
mutta toivon toisille hyviä pari suhteita ihminen on varmaan luotu kaksin elämään lukuun ottamatta meitä poikkeuksia.
- jätä ne heti
pois. Itselläni palasi seksihalut monen vuoden jälkeen takas, enkä enää koskaan syö hormoni pillereita.
- epätoivonen
kyllä alkaa itelläkin jo potuttaa tämä...mietin just viime yönä että annanko juuri miehelleni vain sen takia ku se haluaa mulla ei mitään haluja ja oon kuitenki vasta 23 vuitias 1-lapsen äiti..ennen kyllä oli haluja vaikka muille jakaa :) en haluais itekkään olla mikään "pihtari" eli ajattelin heittää noi pillerit metikkoon ja kattoa uuestaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569