mikä mua

vaivaa??

Onko haluttomuuteen apua jos alkaa vaikka vastentahtoisesti naimaan useammin..Mulla haluja ehkä kerran kuukaudessa tai puolessatoista. Mies ei tee aloitteita, aina saan olla se ehdottaja. Olen kyllä joskus tehnyt aloitteen, vaikkei ole ollut halua, ja yleensä seksi tuntuu pahalta silloin, ei oikein itse intoa olla mukana. Millä saisi itseensä vauhtia, mies kuitenkin haluaisi enemmän?
En myöskään masturboi kuin ehkä kerran kuukaudessa, en saa orgasmia helposti enää. Ihmetyttää tämä, sillä olen seksuaalisesti muuttunut täysin viimeisen vuoden sisällä. Aiemmin masturboin useita kertoja viikossa, ja halusin seksiä vähintään 1-2 kertaa viikossa.
Noloa ja hävettävää, en tunne itseäni enää naiseksi ja ikävä pihdata.
Kyllä haluttomuudesta kärsii myös se haluttomampi osapuoli, seksi on mukavaa jos vaan sitä osaisi haluta..
Mikähän mulla on??

6

2273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tullut

      siihen tulokseen, että monesti seksi on vain paineitten purkua! (valitettavasti siis, en itse ollenkaan pidä sellaisesta.. seksin kun pitäis olla paljon muutakin)
      kun suhde vakiintuu, ja on turvallinen ja vakaa olotila, niin silloin ei ole mitään paineita tai stressiä, mitä pitäisi purkaa... ja eipä sitä silloin ole halujakaan.

      • ap.

        Kiitos vastauksesta..en tiedä paineita on kyllä kuten työstä jne. enkä oikein niihin osaa seksin avulla helpotusta saada. Paremminkin liikunta auttanut stressiin tai joku muu puuha vapaa-aikana.
        Ja olet ihan oikeassa, että seksi pitäisi olla rakkauden osoitusta toiselle, rakastelua..kun vaan pystyis/osaisi/innostuisi jotenkin siihen..Ehkä miehille seksi on enemmänkin paineitten purkua?


    • ....

      olla niin että se haluttomuus johtuu siitä kun mies ei halua niin usein alkaa itelläkin seksi halut hiipua ku ei jaksa aina olla se joka yrittää...

      • koht50v

        olen noin 6vuotta sitten lopettanut tai itsestään jäänyt suhteet miehiin ja en ole yhtään katkera . olen onnellinen yksinäinen nykyään enkä tunne itseäni huonoksi.
        syy voi kyllä olla se että kaikki elämäni suhteet ei ole onnistuneet oikeastan kärsimystä . nyt yksinäisenä olen onnellisempi kuin koskaan elämässä lukuun ottamatta lapsia.
        ja olen niin vannoutunt jo että en edes huolisi en usko että semmosta aadonista olisi mulle edes mahdollista tulla .
        terr. onnelinen erakko
        arvet on syvällä ja pinnassa.
        mutta toivon toisille hyviä pari suhteita ihminen on varmaan luotu kaksin elämään lukuun ottamatta meitä poikkeuksia.


    • jätä ne heti

      pois. Itselläni palasi seksihalut monen vuoden jälkeen takas, enkä enää koskaan syö hormoni pillereita.

    • epätoivonen

      kyllä alkaa itelläkin jo potuttaa tämä...mietin just viime yönä että annanko juuri miehelleni vain sen takia ku se haluaa mulla ei mitään haluja ja oon kuitenki vasta 23 vuitias 1-lapsen äiti..ennen kyllä oli haluja vaikka muille jakaa :) en haluais itekkään olla mikään "pihtari" eli ajattelin heittää noi pillerit metikkoon ja kattoa uuestaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe