Mistä löytyy sellaisia?
Missä nainen hoitaa miehen vyödildollaan?
On fantasiani mutta hankala löytää hetero-miestä, joka suostuu tuollaiseen.
vai voiko joku kirjoittaa tänne novellin sellaisen?
Toivoo Angelina
Strap-on eli vyödildo tarinoita?
9
12391
Vastaukset
- Jonttu
Terve! Ota yhteytta minuun niin [email protected]
- Heteromies
Moi,
Tekisi mieleni heittää kysymys toisinpäin eli mistä heteromies löytää naisen joka haluaa käyttää strap-on dildoa partneriinsa? Vastauksia voi myös pistää e-mailiin [email protected] - Kutkakassi
...voin hetkeäkään epäröimättä vastata kysymykseesi mistä löytyy!
Täältä toimistoltani Yrjönkadulta, ja kyseessä on sika sihteerini, jolla on lääkkeet kaikkiin elon huoliin. Olemme jo tänäkin aamuna kaikenlaisten turhien asianajotoimintojen lomassa penetroituneet puolin ja toisin mitä moniaimmin; edes Sinä et voi pahimmissa painajaisissasikaan ounastaa, miten sika sihteerini itseasiassa on.
Eniten hullaannun tilanteesta, jossa sihteerini penetroituu tulostimella perseeseeni, fistaa samalla vittuani ja ottaa kyrpääni suihin 70- asennossa, joka on erittäin vaativa. Kuten huomaat, olen henkilökohtaisesti elimistöltäni erittäin hyvin varustettu.
Mikäli Sinulla on kesätöistä puutetta, niin suostun harkitsemaan tilaannetta jossa olisit palkalistoillani ainakin sihteerini kesäloman ajan; mahdollisesti ja kestokyvystäsi riippuen jopa pitempäänkin. Mutta. Dildossa on oltava erittäin extremet heavy duty- vyöt, jotta rimpuiluni ei sitä hoikalta uumaltasi riuhtaise.
Parhaillaankin sihteerin pää perseessä ja kyynärpää vitussa inehmoiden ja kurapaskaa työntäen,
Kutkakassi.- tiedänpäs
Kerroit aiemmin, että sihteerisi on siionisti, joten kyllä voin helposti kuvitella kuinka sika se on.
- miespalvelija
...tarjolla Sinulle sopiva koekani.
Kustannan leikin välineet, jos haluat?
miespalvelija
[email protected] - arska
Olen itse ollut useasti ex-Valtiattareni raiskattavana ja "nauttinut" suuresti joka hetkestä... Ja jollet muualta löydä ns. vapaaehtoista, niin tarjoudun mielelläni avuksesi...
- Strap-on fani
Baloon kirjoittama:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1500000000000004&conference=709&posting=20500000000018085 - StrapOnnattava
Jos kaipaat StrapOnnattavaa. Multa löytyy välineet ja voit jopa Fistata mua jos haluut!!!
Vastaa paremmin niin keskustellaan ja nautitaan! - Hey
On kyllä mun fantasiani jos haluat tietää.30v. ja terve ja olisin valmis jos itse olet? Ota ihmeessä yhteyttä sitten, se olisi myös eka kerta minulle........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3432735Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1191512Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56957Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15924Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27904Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo148874- 78862
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar204819En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57815