Millaisia maisemia Fuengirolassa on? Millaiset ostosmahdollisuudet? Ovatko rannat aina täynnä?
Kertokaa myös kaikkea mahdollista hotelli Stella Mariksesta.
Fuengirola + Hotelli Stella Maris
7
14237
Vastaukset
- matkamies..
Katso muutama keskusteluotsikko alaspäin kohdasta Matkakuvia. Blogissa on kuvia myös
Fuengirolasta.
Olemme olleet Stella Mariksessa parikin kertaa ja tykänneet kovasti. Nyt siellä on kuulemma remontoitu keittiöitä ja kylppäreitä. Hotelli on loistavalla paikalla, ranta tien toisella puolella ja keskustan tuntumassa. Stella Mariksen kaikissa kaksioissa (huoneistohotelli) on osittainen merinäköala.
Kaupunki on siitä kiva, ettei se ole pelkkä turistirysä, vaan siellä on myös paikallista asutusta. Ostosmahdollisuuksiakin on paljon, merkkiliikkeitä ja El Corte Inglesin tavaratalo.
Hinnat näissä ovat kuitenkin aika kovia.
Stella Mariksen kaikissa kaksioissa (huoneistohotelli) on osittainen merinäköala.
Yhteydet lähiympäristöön ovat loistavat. Renfe (metrotyyppinen juna) on nopea kulkuväline Malagan suuntaan.
Suosittelen lomapaikkaa lämpimästi. - mina vaan itse
Paikka on siina mielessa viihtyisa, etta espanjalaiset ystavallisia, eivat tyrkyta tavaraa missaan ja antavat olla rauhassa. Pari viikkoa nyt majailtu taalla ja kaikin puolin rentoa menoa. Itse kaupunki ei ole mikaan siistein mahdollinen, hieman ransistynyt, mutta parin paivan paasta siihen on jo sopeutunut. Koirankakkoihinkin jo on tottunut. Ihmiset eivat pida kiiretta ja autotkin pysahtyvat aina kun on ylittamassa suojatieta. Mukava katsella paikallisten menoa, pukeutumista ja myos sita, miten hyvin pitavat omista lapsistaan huolta. Kannykoihin ei puhuta, se eroaa myos suomalaisesta menosta.
Suomalaiset vakioasukkaat ovat tainneet lahtea kotimaahan viettamaan kesaa, kun ei juuri tormaa niihin. Espanjalaiset eivat halua/osaa puhua englantia, mutta minua se ei hairitse tippaakaan, kylla niiden kanssa toimeen tullaan. Kun osaa tilata maitokahvin espanjaksi ja sanoa kiitos ja hola! niin parjaa hyvin.
Huomiseksi tulossa sadepaiva. Muutoin saat olleet miellyttavat. Kylla tanne pidemmaksikin aikaa jaisi, mutta pakko palata suomeen loppukuusta.. nyyh..- ritul
Olin ensi kertaa Los pacosissa limalla -76, sillin oli tosi siivotonta.
Nyt 10v:n aikana kun olemme joka syksy olleet Fuengirolassa 2vk:sta -2kk:een, on kaupunki koko ajan siistiytynyt ja tosi puhdas, ainakin keskustan alue.
Syy löytyy naiskaupunginjohtajasta, hän on laittanut uskomattoman tehokkaasti asioita kuntoon.Kun olemme kävellen kiertäneet reuna-asuntoalueita (paikallisten) siellä kakat ovat kaduilla, mutta niihinkin on puututtu. Onhan Suomessakin aivan samoja tapoja huomattu, ei voi yksin syyttää Espanjaa,samallalailla näkee kuinka koiria ulkoilutetaan ja kakatellaan mihin sattuu, pussi mukka mukana, se on vain rekvisiitta heti kun jonkun silmä välttyy, kokkare jää siihen, joku harva toteuttaa tuloksen pussiin ja roskiin .
- Loma pilalla
Hotelli oli sinänsä jees, mutta intoa hotelliin pikkaisen rajoittaa se, että huoneesta varastettiin 3 isoa matkalaukkua.
Asuimme 14 kerroksessa ja olimme 2 viikon reissulla. Toiseksi viimeisenä päivänä, kun oli ostokset tehty Malagan ja Gibralttarin välillä, varkaat iskivät ja kaikki lähti. Edes likaisia vatteita ei jätetty.
Viimeinen päivä meni poliisin luona. Onneksi opas järjesti respasta henkilön mukaan. Hotellin johtajaa tai aurinkomatkoja asia ei sen enempää kiinnostanut.
Ovissa on kortti lukot ja tietokoneelta ei näkynyt kenenkään käyneen huoneessa siivoojaa lukuunottamatta koko päivänä kun olimme venematkalla Benalmadenassa.
Olipahan reissu.- Tarkkana kun porkkana
Itse huomasin sellaisen että viereisen huoneen parvekkeen kautta pääsee huoneeseen koska siinä ei ole kummosta kaidetta välissä. Ovea kun työntää niin sen saa auki ulkopuolelta vaikka on lukossa sisäpuolelta,itse ostin meesselin ja laitoin sen lukitus tapin tilalle niin eipäs päässyt sieltä kukaan huoneeseen=) Kannatta olla tarkkana...
- on tähän
aikaan täynnä. Saa olla kuin sillit sillipurkissa rannalla. Jos kylkeä käännät olet jo naapurin pyyhkeellä.
- Danni!
Olen menossa joulukuussa lomalle kyseiseen hotelliin.
Kiinnostas, tietääkö kukaan paikkoja Fuengirolasta tai vaikka Torremolinoksesta, joissa on artistien keikkoja ja konsertteja. Olisi kiva päästä esimerkiksi Fran Perean tai jonkun muun hyvän espanjalaisen laulajan keikalle/konserttiin, jos vaan sattuisi olemaan keikka lomani aikana.
Eli keikkapaikkoja (nettiosoitteineen) kaivataan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232