Rinnoista..

rinnaton

Tiedättekö onko mitään keinoa saada rintoja luonnollisesti suuremmaksi? jotain hormonivalmisteita tai jotain..?

Oon 19v. ja mulla ei oo minkäänlaisia rintoja! En tunne olevani nainen..

57

8995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen silmin  

      Voit olla nainen siinä kuin kuka tahansa, ei ole naiseus rinnoissa. Sitäpaitsi on miehiä, kuten minä, joka pidän juuri hyvin pienirintaisista naisista. Rohkaisen sinua olemaan oma itsesi ja uskomaan itseesi, uskomaan että kelpaat ja saat terveen itsetunnon.

      • muistakaa

        Seksikkyys on jotakin Sisältä Tulevaa Viestintää, vaikea sanoa mutta jostain sisältä se huokuu.Aikuiset naiset varmaan tietää, mutta nuoret, uskokaa, te olette niiiin seksikkäitä miesten mielestä että...huh


    • rinnat

      ovat yleensä pienet, tietysti on poikkeuksia.
      Pienet rinnat ovat kauniit ja suhteessa vartaloon.
      Ei ole mitään syytä hävetä, jos sä oot huomannut että huippumallit esim. ovat ihan rinnattomia ja hyvin menee. Ei naisen mitta ole isot rinnat, ei todellakaan. Nykyään on näitä topattuja liivejä joita voi käyttää pukeutuessa jos haluaa että on muotoja (esim.jossain juhlissa tai kesämekossa)Nykyään naiset näyttävät rintavilta, mutta totuus on että useat käyttävät toppauksia ja vielä useammat miehet arvostavat luonnollisuutta.

    • nainen 24.v

      Täällä on eräs jolla on sama ongelma mutta toisinpäin!Eli mulla on isot rinnat, enkä ole yhtään ylpeä niistä.Näin kesällä on mukava pistää toppi päälle ja muutenkin pukeutua nätisti, mutta mua hävettää kulkea omien rintojeni kanssa!Välillä ei tekisi mieli mennä edes ovesta ulos kun tuntuu että kaikkien katse osuu rintoihin.Ei se tunnu mukavalta.
      Eiköhän tehdä vaihtari, että ota sä mun rinnoista puolet niin voidaan molemmat olla tyytyväisiä ;)

      • ongelma...

        Ei tunnu löytyvän liivejä, jotka peittää nännit... ne pistaa kaikkien ohkasten paitojen läpi, joten käytän paksukankaisia paitoja. Pyörräilessäkin hävettää kun rinnat vaan hölskyy :) Ole ilonen pienistä. Muutenkin isot rinnat tekee helposti lihavan näköiseksi.


      • isorintainen

        Hävettää mennä juoksemaan, kun tissit hölskyvät ja sitten äijät tuijottavat rintoihin. Siksi en juuri juoksemista harrastakaan.

        Joskus eräs pienirintainen ystäväni sanoi empaattisesti:"Sun on varmaan aika vaikea ostaa vaatteita, kun sinulla on isot rinnat". Se oli kiva, että hän sanoi niin, koska minun on todella vaikea ostaa istuvia puseroita. (DD-kuppikoko)


      • Alfa Uros

        Joo on se vissiin kamalaa kun miehet katsoo sinua ja pitää sinua hemaisevan näköisenä. Sinun tarvii varmaan vetään säkit rintoihin niin ketää ei katso niitä :D


      • Alfa Uros
        isorintainen kirjoitti:

        Hävettää mennä juoksemaan, kun tissit hölskyvät ja sitten äijät tuijottavat rintoihin. Siksi en juuri juoksemista harrastakaan.

        Joskus eräs pienirintainen ystäväni sanoi empaattisesti:"Sun on varmaan aika vaikea ostaa vaatteita, kun sinulla on isot rinnat". Se oli kiva, että hän sanoi niin, koska minun on todella vaikea ostaa istuvia puseroita. (DD-kuppikoko)

        Helpompaa varmaa olisi olla lauta ja ihan pirun rumakin vielä niin miehet ei katsoisi :D


      • Titfucker

        Mun tyttökamulla on jättitissit (F85) tykkään! Mutta hän ei itse tykkää. Ne tissit saa mut aina ja yhä uudelleen villiksi...


      • ei lauta vaan ruma
        Alfa Uros kirjoitti:

        Helpompaa varmaa olisi olla lauta ja ihan pirun rumakin vielä niin miehet ei katsoisi :D

        siihen miks ei miehet pahemmin mua katsele vaikka onkin C-kupin rinnat, olen niin pirun ruma :).


      • nuppu sika
        ongelma... kirjoitti:

        Ei tunnu löytyvän liivejä, jotka peittää nännit... ne pistaa kaikkien ohkasten paitojen läpi, joten käytän paksukankaisia paitoja. Pyörräilessäkin hävettää kun rinnat vaan hölskyy :) Ole ilonen pienistä. Muutenkin isot rinnat tekee helposti lihavan näköiseksi.

        Sitä vartenhan minun piti leikkuuttoo KOKONNAAN POIS, kun niistä ol´niin kova ilikkee.(Häppee)


    • SoulBrother

      Haluatko rintasi suuremmiksi miesten vuoksi vai onko jokin parempi syy?
      Älä moista ainakaan miesten vuoksi haaveile, eivät kaikki miehet pidä suurista rinnoista. Minä esim. pidän ehdottomasti pienistä tai "normaalin" kokoisista rinnoista. On niin paljon muutakin kuin rinnat, usko pois.

      Muista: "Pääsee lähemmäs sydäntä kun on pienet rinnat" :)

      • takkukakku

        "Pääsee lähemmäs sydäntä kun on pienet rinnat"

        Jotain niin hölmöltö kuulostavaa.
        Ei ne tunteet siellä asu kuitenkaan.
        Tunteet pään sisällä.
        Onhan se kiva kuulla sydämmen tykytys,
        mutta kyllä se kuuluu vaikka ei olisikaan lauta :)


      • Pienet rinnat on POP
        takkukakku kirjoitti:

        "Pääsee lähemmäs sydäntä kun on pienet rinnat"

        Jotain niin hölmöltö kuulostavaa.
        Ei ne tunteet siellä asu kuitenkaan.
        Tunteet pään sisällä.
        Onhan se kiva kuulla sydämmen tykytys,
        mutta kyllä se kuuluu vaikka ei olisikaan lauta :)

        "Pääsee lähemmäs sydäntä kun on pienet rinnat"

        Tarkoittanee sitä että pääsee painautumaan koko kehollaan naista vasten, ilman että rinnat jättäisi mitään vapaita kohtia. Itsekin pidän enemmän naisesta joka muistuttaa rinnoiltaan enemmän lautaa kuin tuntureita... Pienissä rinnoissa on paljon plussia:

        ei aina tarvitse käyttää rintaliivejä vaatteiden alla, kesä kuumalla varsin positiivinen puoli.
        eivät ala herkästi roikkumaan kun ikää karttuu
        ovat kiinteämmät ja eivät hölsky turhaan puolelta toiselle eikä aiheuta ylimääräisiä ongelmia näin ollen
        eivät ole raskaat kantaa kehossaan. Esim. http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1709630 Simona Halep pienennytti rintojaan koska ne aiheuttivat selkäkipuja. No toi on nyt urheilja -esimerkki mutta käy silti esimerkistä. Youtubesta tuosta tennis tähdestä on videoakin olemassa. Ei näytä mukavalta.
        näyttää nuorekkaammalta kun on pienet rinnat.
        monet arvostavat naisten luomurintoja. Silikonit eivät sytytä kaikkia, sellaiset rinnat on epänormaaleja. Pienirintaisena (ja 19 vuotiaana tod. näköisesti) olet luomu ja se on sellainen juttu jota sun kannattaa ylpeänä kantaa läpi elämäsi. Jos kukaan ei ole moittinut rintojasi, ole niistä ylpeä.

        on miinuksiakin:

        - isorintaisista pitävät miehet karttavat pienirintaisia kuin ruttoa
        - itsetunto ongelmat
        - rintaliivivalikoima on suht koht pieni pienirintaisille. Riippuu kuinka pienet rinnat on kyseessä.
        - mammografia kuvaus voi olla kivuliaampaa pienirintaisella

        Omasta mielestäni pienet rinnat ovat varsin seksikkäät. Varsinkin jos muukin keho on hoikka tai normaali painoinen. Kirjoitat ettet tunne olevasi nainen. Ei naiseus rinnoista tule. Se tulee kokonaisuudesta, ei yksityis kohdista. Jos pukeudut naisekkaasti ja meikkaat sekä käyttäydyt miten naisen kuuluukin käyttäytyä, on sinun turha ainakaan sitä pelätä etteikö sinua pidettäisi naisena tai naisellisena. Esim. itse olen nähnyt varsin monia poikatyttöjä, joita olen erehtynyt luulemaankin miehiksi. Älä yritäkään olla poikamainen. Se pilaa naiseutesi. Farkut ja poikamaiset vaatteet ei ole naisekkaita. Pukeudu hameisiin ja mekkoihin tai ylipäätänsäkin naisellisesti. Yritä olla naisellinen niillä rinnoilla jotka sulle on suotu. Jos saat positiivisia kommentteja, voit alkaakin ajattelemaan että oletkin aika paljon nainen. Tämä on ihan itsetunto kysymys, joka on tärkeä saada pois ennen kuin se alkaa huonontamaan elämän laatua. Mutta yritä ajatella kokonaisuutta ja yritä hakea kokemuksia naisekkaammalla tyylillä. Jos saamasi kokemukset ovat positiivisia, on rintahuolesi turhia.


    • ilmoittautuu

      Olen kaksikymppinen ja kärsin samasta kohtalosta. Kukaan ei ole minua haukkunut ja läheisenikin pitävät pienistä rinnoista. Ongelmani on kuitenkin, että OMASTA mielestäni ja oman esteettisen näkemykseni mukaan minulle sopisi suuret rinnat (olen erittäin kapeavyötäröinen eli ns. tiimalasivartalo ja kokisin ylimääräiset "täytteet" tervetulleena täydennyksenä), sillä pidän suuria rintoja hyvin kauniina (siis esteettisesti, en seksuaalisesti!). Olen yrittänyt lihottaa itseäni, mutta kaikki rasva kertyi joka ikiseen ruumiinosaan paitsi tisseihin. Siispä laihdutin, koska lihominen ei tuottanut millinkään tulosta rinnoissa. Olen harkinut silikoneja jo vuosia, sillä minusta minulla on oikeus omilla ansaitsemillani rahoilla kohentaa ulkoista olemustani niin, että se vastaisi omaa kauneusihannettani. Mies voi olla vastaan, mutta itse kannan ja maksan rintani, joten itse niistä tulen päättämään.



      Minusta olisi yhtä järjetöntä pysytellä kärvistellen pienirintaisena vain sen vuoksi, että joku MUU ihminen niin toivoo. Se olisi, paradoksaalista kyllä, vähintäänkin yhtä järjetöntä, kuin ottaa silikonit sen vuoksi, että MUUT niin vaatisivat. Omalla mielipiteillä ei ole kummassakaan vaihtoehdossa painoarvoa.


      Esteettiset kysymykset ovat makuasioita ja niistä on turha lähteä kiistelemään. Tärkeintä on se, ettei tee päätöksiä muiden mielipiteiden perusteella, vaan omasta harkinnasta ja omien mielipiteiden ja harkinnan kautta.

      • Riipputissi

        Kunhan tosiaan puntaroi ja harkitsee tarpeeksi kauan ennenkuin menee leikkelyttämään itseään. Omakin kauneusihanne voi muuttua. Silmät voivat avautua näkemään luonnollisen kauniina ja sen preparoidun vähemmän ihanteellisena.
        Miksihän aina haluamme jotain päinvastaista kuin mitä on. Minäkin toivoisin että rintojeni ympärillä olisi vähemmän nahkaa, mutten siedä ajatusta mistään kursimisoperaatiosta ja tikkirivistöstä. Tärkempänä pitäisinkin itsetunnon kohotustusta.


    • neuvoja*

      Onko ne rinnat nyt sitten se paremmuuden mittari? No käypä vaikka hakemassa e-pillerit, ne yleensä muutaman kilon painoa nostaa ja saa rintoja esille. Sitten on tietenkin leikkaukset. Mutta varaudu siihen, että vaikka rintasi olisivat DDDDDDD-kokoa, olosi pysyy paskana niin kauan kun vika on korvien välissä!

      • kantaan

        Seuraavan kerran kun joku naukuu tissiensä pienuutta/olemattomuutta, kannattaa ajatella kuinka moni nainen Suomessa(kin) sairastuu vuosittain rintasyöpään! Luku ei todellakaan ole pieni. Tuhansissa liikutaan.
        Onko joku aikuisten oikeasti sitä mieltä, että kun naisella on isot rinnat, parisuhteessa ei sitten muuta tarvitakkaan?


    • toimia, mutta

      ...eivät ole luonnollisia.

      Minulla kokoa A70, eikä siitäkään koosta käy kaikki liivimallit, jos niissä on voimakkaasti kaarrettua kuppiosaa ylös asti liikaa. Pienethän nuo on, mutta olen tyytyväinen rintoihini, eikä kukaan mieskään ole valittanut. Itse asiassa kivaa, kun miehet ei tuijota rintoja ja voi olla halutessaan ilman rintsikoita. Mutta tiedä sitten mitä tarkoitat rintojen puutteella, koska ainakin omat rintani ovat selkeästi erottuvat, olkoonkin pienet.

    • nti 24

      Mulla on kans tosi pienet, A 70 ja niistäki jotkut isoja. Mulla on jotenki aina ollu käsitys naiseudesta, että siihen jotenkin kuuluu rinnat, jotka edes vähän roikkuis tai siis tulis muotoa tuohon rintakehälle, mut itelläni on niin pienet rinnat, että ne on kuin teinitytön rinnat, vähän kohoumaa vain ja nännit sojottaa suoraan eteenpäin. Mie kun halluisin että ne olis semmoset, että mieski vois niihin tarttua edes vähän;) Mutta enemmänkin itseni takia olis kiva jos ne olis isommat, se tois vähän naisellisuutta. Mut eipä sillä, ainakin tuntoherkät mun pienet rinnat on ja miehiäkää ei oo tuntunu haittaavan rintojen pienuus, koska ne saa nautintoo siitä kun mä reagoin niin herkästi niitten kosketukseen kun ne koskettaa rintoja. Että koolla on ja ei oo väliä=) Kipeempi asia tää oli nuorempana, mut nyt oon oppinu ymmärtää naisellisuuttani vähän uudesta näkökulmasta. Jokaisella varmasti kestää oma aikansa tullakseen sinuiksi itsensä kanssa.

      • joskus haitaksi

        Minulla on isot rinnat muuhut kehoon nähden, mutta en ole niistä ylpeä ihmisten kehuista huolimatta, koska tukevia rintsikoita on vaikeampi löytää ja isot luomurinnat oikeasti roikkuvat ilman liivejä. Toisaalta vaatteet päällä olo on tosi naisellinen.


      • NAMMN...

        ovat erittäin seksikkäät, siis tuollaiset jotka sulla on. "ja nännit sojottaa suoraan eteenpäin." Just tollaisista minä pidän. Riippuvat rinnat ovat mielestäni vastenmieliset. Ei naisen kuulu olla pelkkää tissiä! Onhan sillä paljon muutakin että nainen on nainen. Minusta on kiva kun pienirintainen nainen painautuu omaa rintakehääni vasten. Se jollain lailla sytyttää enemmän pienirintaisen kanssa kuin isorintaisen.


    • Nainen20

      Hei kaikille!

      Olen kaksikymppinen nainen ja koen itseni ajoittain erittäin huonoksi(?) pienten rintojeni takia. Olen kokoa B70, mutta koska minulla on suomalaisittain vähän mahaa ja lanteita niin rinnat näyttävät kokonaisuuteen nähden pieneltä. Olen n. 167cm pitkä ja painan 61kg. Vaatekoko muuten yläosissa on n. 36 ja alaosissa 38.
      Olen yrittänyt treenata, että muodot säilyisivät oikeissa paikoissa, mutta muuten näyttäisin hoikemmalta. Ei vaan auta :/
      Silikoneja en edes harkitse, koska parempi vaihtoehto mielestäni on olla luonnollinen vaikka sitten pienemmällä rintavarustuksella. Jos rintani olisivat edes hieman suuremmat näyttäisin sopusuhtaisemmalta ja vaatteet istuisivat paremmin päälle....

      • keino

        Ainoan luonnollisen keinon on todettu olevan (2 kuppikokoa lisää) se, että keskittyy ajattelemaan että rintojen päällä on lämmin pyyhe.Sitten keskittyy ajattelemaan koko verenkierron suuntaamista rintoihinsa, jolloin verenkierto todella lisääntyykin alueella.
        Tämä on ihan uusin alan tieto jonka on todettu pitävän paikkansa.


      • Alfa Uros
        keino kirjoitti:

        Ainoan luonnollisen keinon on todettu olevan (2 kuppikokoa lisää) se, että keskittyy ajattelemaan että rintojen päällä on lämmin pyyhe.Sitten keskittyy ajattelemaan koko verenkierron suuntaamista rintoihinsa, jolloin verenkierto todella lisääntyykin alueella.
        Tämä on ihan uusin alan tieto jonka on todettu pitävän paikkansa.

        Pääosinhan rinnat mielestäni koostuvat jonkun tutkimuksen mukaan verestä ja kun ajattelee jotain kohtaa niin sitä rupeaa kuumottamaan kun veri menee juuri sinne minne ajattelet. Tässä tapauksessa ajattelet veren täyttävän rintasi ja niin se tapahtuu. Toinen hyvä konsti on uida vain rintaa. Vanhan kansa sanoin; "ui rintaa se kasvattaa rintaa." Samasta syystä syön itse paljon pullia,..noh se ei nyt liity tähän.


      • Kiitos kovin paljon
        keino kirjoitti:

        Ainoan luonnollisen keinon on todettu olevan (2 kuppikokoa lisää) se, että keskittyy ajattelemaan että rintojen päällä on lämmin pyyhe.Sitten keskittyy ajattelemaan koko verenkierron suuntaamista rintoihinsa, jolloin verenkierto todella lisääntyykin alueella.
        Tämä on ihan uusin alan tieto jonka on todettu pitävän paikkansa.

        Siitäkö rintojeni kasvu johtuikin...masentuneena en pysty syömään ja olen niin hoikka sekä siro muutenkin, rinnaton...vain nännit onnettoman kohouman päällä, nekin suuret olemattomiin rintoihin nähden.

        Tuossa hetken sain olla elämässäni onnellinen ja silloin tuli 10 reilu lisää painoa, silloin pääsin ihanne painoon, ja rinnatkin kuin olisivat uudelleen alkaneet kasvamaan, tuli pyöreyttä nännien alle...nekin varmaan suree nyt kun kaikki se mennyt on pois..kuten ne saadut kilotkin..

        Samoin seksuaalinen ajatusmaailma joka säväyttää ja tuntuu kehossa, se todella saa rinnat elämään... Kiitos tästä.


    • tunteen

      Minullakaan ei nuorena ollut, ei minkäänlaisia.Mutta 24v aloin odottaa esikoistani, rinnat ei kasvaneet raskauden aikana yhtään MUTTA...kun lapsi syntyi ja aloin imettää sain aika nopeaan tahtiin valtavat jättirinnat! Jokin hormoniherätys ilmeisesti tapahtuu ja ovat sittemmin myös pysyneet.Eli tilasta missä rintoja ei ole, kokoon f ilman välivaiheita.

      • Pienet rinnat täälläkin....

        Ei tule kaikille naisille niitä isompia rintoja raskauden tai imetyksenkään myötä! Mulla on ikää jo hieman päälle 30 vuotta ja kaksi lasta. Nuorempana mulla oli rinnat rintaliivien mukaan kokoa A/70 ja nyt kahden lapsen jälkeen yhä A/70 tai A/75 rintaliivien mallista riippuen. Rintani suurenivat hetkellisesti imetyksen alussa mutta tähänpä kokoon tultiin melko pian takaisin.....imetys ei sujunut kummankaan lapseni kohdalla kuin vaivaiset 2-3kk ja korvikemaitoa oli pakko antaa joten en tiedä oliko jotain rakenteellistakin poikkeavuutta rinnoissani tai maidonkehittymisessä. Jos joku pienirintainen nainen todella haluaa ne isommat rinnat, niin silikonit! En usko mihinkään poppakonsteihin kuppikoon kasvattamisen suhteen. Minä olen jo ehtinyt hyväksyä tämän hoikan ja pienirintaisen vartaloni (165cm/52kg ja kuppikoko pieni: A) jos jotain hyvää tästä hoikasta ja pienirintaisesta ulkomuodostani hakee, niin mua luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin olen ja mikäs siinä, mieluummin näin kuin paljon vanhemmaksi arvuuttelu.


    • Tissitön23

      Angsteissani olen kokeillut kaikenlaisia pillereitä sun muita huuhaa-konstejakin rintojeni kasvattamiseksi, mutta kun ei ole geeneihin rintoja kirjoitettu niin ei ole. Että turhaan sinäkin rahojasi mihinkään menet pistämään! Poppaskonsteja on monenlaisia, mutta millään niistä ei ole todettu olevan todellisia pitkäaikaisia vaikutuksia. Ainoa keino on valitettavasti plastiikkakirurgia, mutta itse en ainakaan pistä terveyttäni ja henkeäni pantiksi esteettisistä syistä. Niin ja omat rintani ovat sitten 90AA/85AA että repikääpä siitä huumoria. Olen 168cm ja 62kg muuten normaali nainen, vaikkakin rinnaton. Ketuttaa joka kerta vaatekaupassa kun naisten puolella tuntuu kaavoitus vain kasvavan rintojen kohdalle että alta pois. Eikä minun kokoluokalleni ole olemassakaan rintaliivejä! Rintaliivien valmistajille kun tuntuu olevan sellainen kuvitelma, että rinnanympäryksen kasvaessa 75Asta 85Bhen kuppikoonki täytyy kasvaa yhdellä.

      Pari kertaa on käynyt lähellä että olisin tilannut jo aikaa kirurgille, jotta olisin voinut kuulla hänen mielipiteensä rintojeni suhteen, mutta onneksi alan ymmärtää, ettei se ole sen arvoista. Ei henkisesti eikä taloudellisesti. Vaikka sinäkin ne implantit rintoihisi piilottaisit, ei se tarkoita että olet hapy 4eva and eva. 10 vuoden päästä joutunisit uuteen korjausleikkaukseen ja rahaa palaisi. Ehkä jo aikaisemminkin? Jos kukkaron nyöriä kiristäisi liikaa ja menisitkin ulkomaille hankkimaan halvan leikkauksen niin siinäpä vasta sopan itsellesi keittäisit.

      Että olkaa naiset iloisia että on edes nännit jäljellä, siihen koitan itsekin keskittyä kun angsti koittaa puskea päälle. Omat rintani eivät sopusuhtaisuudesta ole kuulleetkaan mutta rinnat nämäkin ovat! Tsemppiä myös kaikille rintansa menettäneillä ja koittakaa jaksaa meitä tyhjänmärehtijöitä!

      • Tissitön23

        korjaisin avautumiseni rintaliivien valmistajista: Rintaliivien valmistajille kun tuntuu olevan sellainen kuvitelma, että rinnanympäryksen kasvaessa 75Asta 85A:han kuppikoonki täytyy kasvaa yhdellä.

        Sillä B kupilta ne 85A liivit näyttävät! Joskus kun topatut 75A olisivat kuppinsa puolesta OK, mutta voivoi kun on tuota ympärystä se 90cm vähän päälle!


    • Mr. Kikkelihousu

      Kurkkaa housuihin jos siellä oli vehje! Problems solved I HOPE!

    • Pieni on kaunista

      Olen huomannut eron rintojen koossa käyttäessäni e-pillereitä, jo muutaman päivän päästä alotuksesta rinnat ovat turvonneet A70 > A75. Pieni kokoero, mutta on se mukava kun liiveissä tuntuu olevan enemmän täytettä :).

      Seurustelin muutaman vuoden jätkän kanssa joka jumaloi pieniä rintojani! Hänet sai syttymään pyöreys, pehmeys ja tuoksu..juu erittävät kuulemma endorfiinejä :). Tämä sai itsetuntoni kohoamaan huippuunsa, tajusin että rinnat ovat vain yksi osa minua, joku tykkää, joku ei. Ei kaikkia tarvitsekaan miellyttää.

      Pienikin voi olla siis kaunista. Kun on sinut vartalonsa kanssa, niin säteilee!!

    • Onko tässä todella kyse rinnoista vai tunteesta jota et ole vältämättä ehtinyt vielä kokea?
      Siis itse olen 22v male... (poika, mies kuulostaa jotenkin väärältä tällä hetkellä kun tavallaan on siinä väli maastossa vielä kun aivothan ei ole täysin kehittyneet vasta siinä 25-30v paikkeilla)

      Mutta kumminkin kun olin lukenut nämä kaikki "vastaukset", jos todella uskot että isommat rinnat voivat aukaista sinulle mahdollisuuden saada tämän tunteen jota haet, sinun myös kannattaa miettiä tarkkaan oletko todella käynyt kaikki vaihto ehdot läpi?

      Mitä itse koskaan ymmärrän tunteista on se että sen voi saavuttaa useammalla eri tavalla kuin vain esteettisellä muutoksella tai ajatus mallin muutoksella. (Siis joskus siihen tarvitaan molemmat tai ulkopuolisen vaikutuksen esim syvällinen suhde, keskustelu)

    • sdgsdgsdsg

      Tiedän, etten voi korjata itsetuntoasi, mutta näin miehenä suosittelen ettet tee mitään. Jos tietysti olet täysi "lauta", voit käydä kysymässä jostakin hormoneista tai muista. Kannattaa kuitenkin muistaa, etteivät miehet himoitse mitään rintoja yksinään!

    • rujo-akka

      täällä 45-vuotias AA-kuppilainen jonka koko elämä mennyt pilalle rintojen olemattoman koon takia. Ei ole ystäviä, kavereita, ei kukaan ole pyytänyt treffeille, miehet katsovat vain säälistä nauraen perään, ei ole vakityöpaikkaa, ei mitään. Olen päättänyt, että jos sairastun vakavasti esim. syöpään, kieltäydyn kaikista hoidoista, että kuolisin mahdollisimman pian pois. Olen liian surkea edes tappaakseni itseni. KELA:n pitäisi lähettää eutanasiapillerit meille kaikille tissittömille naisille niin emme olisi yhteiskunnan painolastina ja pilaamassa katukuvaa.

      • _matchbox_

        Ei kait nyt ystävyys voi olla rintojen koosta kiinni, ainakaan naispuolisten?! Sehän olisi perin outoa! Oletko muuten normittäyttävä, sopusuhtainen, nätti tai hyvännäköinen? Sen minkä häviät rinnoissa, pyri voittamaan se jollain muulla... Itse en ole ihastuessani koskaan kiinnittänyt huomiota ensitöikseni naisen rintoihin, vaan ihan muihin seikkoihin. Jos nainen on oikeasti todella ihana, niin silloin ei todellakaan ole mitään väliä jollain rinnoilla...


      • dfkls

        Kuule olet kiinnittänyt itsetuntosi rintoihisi - aivan turhaan. Mene terapiaan, opi pääsemään eroon liiasta häpeäntunteesta ja löydä uusi itsesi. Elämästä voi tulla vielä kivaa!


    • kyllä.,

      ne kasvaa, kun ikää tulee lisää. Ja rinnathan on läskiä ei muutaku syömään kunnolla.

    • sama se

      ne rinnat välttämättä naisellisuuden mittari??

    • yhden miehen mielipi

      Ei minun mielestä naiseutta mitata rintojen koolla,siitä murehtiminen on aivan turhaa.

    • 433645

      Kuten joku nainen tuolla jo kirjoittikin, emme me muut voi pakottaa ketään olemaan sellainen, jollainen hän ei halua olla. Se on sinun päätöksesi haluatko suurentaa rintojasi. Mutta jos päätät kyllä, niin tee se oikeista syistä. Tällä tarkoitan sitä mikä on jo moneen otteeseen tullut esille: me miehet emme näe naisia pelkkinä rintoina ja pienirintaisillekin on ottajia.

    • SAIRAAN ISOT JO

      SITÄ SUUREMMAKSI NE KASVAVAT

      • sdiodjew24

        No eikun miehen etsintään ja kiiruusti:D Palaan sitten kertomaan muutaman kuukauden kuluttua oliko toimiva resepti.


    • Riippuu jo

      Mei mamma sano ,että hierominen kasvattaaa tissei.

    • n-

      minulla on pienet, tykkään ---- hyi vielä niitä rintaliivit.

    • AnneliHavukainen

      hähähähähäh!

      Pikkutissi pikkutissi! Hähhähähähäh!

      Hyttyselläkin on isommat :D

      lällälälää töttöröö prööt.

      :)

    • riippurinta18

      Häpeän myös rintojani. En toki sen takia, että ne olisivat liian pienet tai suuret vaan sen takia, että ne roikkuvat ja sen lisäksi rintani ovat vielä hivenen erikoisen muotoiset(suipohtavat). Ikää on kahdeksantoista ja pelkään miten tulevaisuudessa poikaystäväni niihin suhtautuu kun ne ensimmäistä kertaa näkee.
      Sanokaa miehet: Miten reagoitte rintoihin, jotka roikkuvat?

    • päivi/

      Olen 28v, kohta 29 v. ja mullakin aivan olemattomat rinnat.
      Hävettää!

      • c-kuppi--

        Laita Päivi sukka liiveihin.


    • kokemustaon9485930

      kokeilkaa joogaa ;)

    • Kuntosali, rintalihaksien treenaaminen kasvattaa lihasten kokoa jolloin rinnat ikäänkuin kasvavat, mutta silloin täytyy muistaa harjoittaa yläselän lihaksia että kroppa pysyy tasapainossa, mutta pienet rinnat on kivat: D

    • jk

      enn tiedä

    • suurentaa

      mä tiedän sun pitää tulla paksuks

    • 4+5

      Minä häpesin teininä (14-20-v) pieniä rintojani, mutta olin tosi laiha silloin. Myöhemmin a-kupeista tuli b-kupit ja olen niihin tosi tyytyväinen, tuskin enää häpeäisin a-kupin rintojakaan. Ei kuule jää tissien koosta kiinni miesten saaminen, trust me. :)

    • jl<HEJU<I

      Olen 24-vuotias nainen ja minulla ei ole rintoja. Siis ollenkaan. On minulla kyllä ns. ketunnenä-nännit, mutta niiden ympärillä ei ole mitään. Minulla on siis pelkät nännit ja nekin epämuodostuneet. Näytän siis suurinpiirtein 10-vuotiaalta ilman paitaa. Gynekologitkin ovat ihmetelleet rinnattomuuttani. Silikonirintoja olen halunnut yläasteikäisestä lähtien, mutta en usko, että minulla tulee koskaan olemaan varaa sellaisiin.

      Vihaan itseäni suunnattomasti, en kestä katsoa itseäni peilistä enkä oikein kestä käydä suihkussakaan. Olen viillellyt itseäni ja sairastanut syömishäiriötä jo vuosia. En ole koskaan seurustellut, enkä usko että koskaan tulen seurustelemaankaan. En haluaisi olla näin pinnallinen, mutta en usko, että pystyisin ikinä olemaan tyytyväinen ulkonäkööni. En vain tunne olevani normaali ihminen. En tunne itseäni naiseksi, olen mielestäni vain ruma ja ällöttävä epäsikiö.

    • 14

      En yleensä kannata kauneusleikkauksia, mutta tuossa tapauksessa se voisi olla ihan hyvä juttu, jos noin paljonasiasta kärsit. En tiedä mitä opiskelet/teet työksesi tai paljonko leikkaus maksaa, mutta voisitko saada jostain esim. matalakorkoista lainaa leikkausta varten? Tai tuttavilta ilman korkoa?

    • rumatrinnat

      Vaihtaisin heti omat rinnat pieniin kiinteisiin a-kuppeihin. Vihaan kun rintani roikkuvat. Ja ne on vielä täynnä raskausarpia...tosi rumat. Rakastin mun rintoja ennen... ne oli kiinteät C-kupit, mutta piti sitten lihoa ja laihtua, kunnes ne alkoi roikkumaan ja tuli arpisiksi... että vituttaa. Ja olen vasta19-vuotias. Vihaan katsoa rintojani peilistä ja välttelen rintaliiviostoksia, kun joudun katselemaan näitä... alkaa aina masentaa. Pitäisi vaan hyväksyä nä, sillä leikkauksia en edes harkitse. Tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta. Mikäköhän voisi auttaa?

      Pelkään, että tuleva mies pitä näitä rumina. Ja vaikkei pitäisikään, en itse voisi koskaan hengailla päivän valossa ilman rintsikoita tämän edessä. Se rasittais varmasti suhdettakin... Mun epävarmuus olisi varmasti aika moinen turn off miehelle.:(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe