Feng-shuissa käskettiin siirtämään iso kasvi erääseen tiettyyn kohtaan, jotta raha alkaisi virtaamaan. Samoin vessanpöntön kansi pitää pitää kiinni, ettei raha karkaa viemäriin.
Toteutin ko. toimenpiteet,ja kas,voitin ässäarvalla 200 silloista markkaa. Kyllä nauratti!
Mutta eipä ole muuta...
kokemus feng-shuista
5
2746
Vastaukset
- Sisustus-suski
Kas! Yleensä feng shui vie rahaa (konsultointi ja kaikenlaisen oheistauhkan hankinta).
Olet siis poikkeus, joka vahvistaa säännön.- Jing & Jang
Ei se nyt ihan niinkään ole . Minulla on mennyt rahaa feng shuin sisustamiseen bensakulut kirjastoon ja takaisin.. ja vaiva lukea kirja.
tänä päivänä rahaa menee muutenkin ilman aikaiseen hömpötyksiin, niin mitä pahaa on jos joku harrastaa feng shuita ?
Kateelliset vain tuntuvat narisevan, kun oma mökki on mullin mallin...
- Fendis
Ihan vaan tiedoksi, niin se vessanpöntön kansi laitetaan kiinni sitäkin varten, ettei ****avesi roisku vessaa vedettäessä.Ei ole kiva pestä hampaita ****avedessä uineella harjalla :( Ja mitäs varten se kansi siinä muuten olisi?
Kiinnostaa muuten tietää se paikka, mihin kasvi pitää laittaa...- Sisustus-suski
Feng shuissa on sekoitettu vanhoja hyviä kokemus osoittaa -neuvoja ja
kiinalaisperäistä vanhaa uskomuksellista oppia.
Niistä on USAssa tuotteistettu kaupallinen uskonliike, jolla voi tehdä mukavasti mynttiä.
Siilaamalla uskonasiat ja muinaiskiinalaiseen elämäntapaan ja maisemaan liittyvät
ohjeet pois Feng shuista voi kuitenkin saada hyviäkin sisustusvinkkejä
- jopa meikäläisiin oloihin. - kolmas vasemmalta
ovesta katsottuna vasempaan ylänurkkaan ja mieluiten akvaarion lähelle!
JA poista kaikki roikkuvat koristeet ja kasvit kotoasi. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841