Pamela Andersonilla on paljon

suomalaisia sukulaisia

Raumanmeren juhannusjuhliin saapuvalla näyttelijä Pamela Andersonilla on varsin nimekkäitä sukulaisia Suomessa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200706066200825_vi.shtml

79

40786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7.serkku

      Yhteiset esivanhempamme elivät 1700-luvulla Kuortaneella ja Lapualla Etelä-Pohjanmaalla.

      • samaa sukua

        Hyytiäisiä Saarijärveltä ja näytän jopa aikalailla samanlaiselta :)


      • mäkin
        samaa sukua kirjoitti:

        Hyytiäisiä Saarijärveltä ja näytän jopa aikalailla samanlaiselta :)

        olen pamelan sukulainen.
        oon vissiin sen pikkuserkun serkun veljen lapsi.


      • ?????????????????????????
        samaa sukua kirjoitti:

        Hyytiäisiä Saarijärveltä ja näytän jopa aikalailla samanlaiselta :)

        siltä se ainakin vaikuttaa.

        kekkonen ei varmasti ole sukua pamelalle ja se on tosi.


      • täältä

      • ex-saarijärveläinen
        samaa sukua kirjoitti:

        Hyytiäisiä Saarijärveltä ja näytän jopa aikalailla samanlaiselta :)

        toi hyytiäisten ja pamsun sukulaisuus on muuten totta, mäkin tiedän ton.. oliks se joku serkunserkku -juttu, vai mikä, sen tarkemmin en muista.


      • Kuortane-Lapua

        sukua tällä seudulla?


      • isoisoisä
        ex-saarijärveläinen kirjoitti:

        toi hyytiäisten ja pamsun sukulaisuus on muuten totta, mäkin tiedän ton.. oliks se joku serkunserkku -juttu, vai mikä, sen tarkemmin en muista.

        on lähtöisin Saarijärveltä ja oli Hyytiäinen.


      • kdldfl
        Kuortane-Lapua kirjoitti:

        sukua tällä seudulla?

        on tietysti Dia-Pameja :)


      • mainittiin,
        Kuortane-Lapua kirjoitti:

        sukua tällä seudulla?

        että Pamelan isoisän isä Juho Herman Hyytiäinen meni naimisiin 1916 Rachel Solmien kanssa. Rachelin vanhemmat olivat Kuortaneelta.
        Epäilen suuresti, että sukunimi on vaihdettu uudella mantereella!?


      • häpeäisit!

        Voi kuinka pienistä murusista maailma on tehty.
        Häpeäisit edes tuota tissipommia!


      • alf
        mainittiin, kirjoitti:

        että Pamelan isoisän isä Juho Herman Hyytiäinen meni naimisiin 1916 Rachel Solmien kanssa. Rachelin vanhemmat olivat Kuortaneelta.
        Epäilen suuresti, että sukunimi on vaihdettu uudella mantereella!?

        Niin se vaihettiinki. Sanottiinki josain mut en ny muista enää. Joku Solminen tms.


      • isoisoisä
        isoisoisä kirjoitti:

        on lähtöisin Saarijärveltä ja oli Hyytiäinen.

        tämä Hyytiäinen (Herman) 1890-1928 oli lähtöisin Saarijärveltä (silloiselta) paikka kuuluu Äänekosken Hietaman kylään, lähti viime vuosisadan alussa tod.näk v.1909.reittiä Laiva Hanko-Southampton-New York.) Rapakon takana muutti nimekseen Anderson, työskenteli metsätyömiehenä, vaimo myös suomalaisjuurta lähtöisin Mustasaarest Solmie (Rachel).
        En ole tietäkseni sukua vaikka samalta kylältä.


      • vaihettu
        alf kirjoitti:

        Niin se vaihettiinki. Sanottiinki josain mut en ny muista enää. Joku Solminen tms.

        Alkuperältään ilmeisesti Solminen, Hyytiäisen puoliso oli Solmie, lähtöisin Mustasaaresta, vaihettiin se sitten.


      • hyi
        samaa sukua kirjoitti:

        Hyytiäisiä Saarijärveltä ja näytän jopa aikalailla samanlaiselta :)

        helv..jos oikeeasti näytät samanlaiselta.elikkä 40vuotiaalta vanhalta naiselta joka yrittää näyttää 16vuotiaalta.0_0


      • Genealogi
        ????????????????????????? kirjoitti:

        siltä se ainakin vaikuttaa.

        kekkonen ei varmasti ole sukua pamelalle ja se on tosi.

        Kaikki eurooppalaiset ovat sukua toisilleen serkun serkku tasolla. Eurooppalainen geeniperimä on hämmästyttävän pieni. Sukulaisuus riippuu siitä, kuinka kaukainen tai läheinen sukulainen katsotaan sukulaiseksi. Kaikki suomalaiset ovat varmasti sukua Pamelalle näin väljällä tasolla, kuin esimerkissä kerrottiin.


      • 27.pikkuserkun kaima

        olen Pamelalle kohtuullisen läheistä sukua, eli 27.pikkuserkun kaima. Tuo kaimani on hyvin onnellinen, kun hänellä on sukusiteitä Pamelaan ja koska olen juurtunut tohon kaimaan niin lujasti kiinni, on mullakin sidoksia.
        Olen siis sukua Pamelalle, yhtälailla, kuin kukko ankalle!


      • Kissan...
        mäkin kirjoitti:

        olen pamelan sukulainen.
        oon vissiin sen pikkuserkun serkun veljen lapsi.

        Kaveri.Sen kissa on varsinainen kujakolli.


      • samaa jengiä
        Genealogi kirjoitti:

        Kaikki eurooppalaiset ovat sukua toisilleen serkun serkku tasolla. Eurooppalainen geeniperimä on hämmästyttävän pieni. Sukulaisuus riippuu siitä, kuinka kaukainen tai läheinen sukulainen katsotaan sukulaiseksi. Kaikki suomalaiset ovat varmasti sukua Pamelalle näin väljällä tasolla, kuin esimerkissä kerrottiin.

        Suurin osa amerikkalaisista on siinne viimeisen 150-vuoden aikana muuttaneiden eurooppalaisten jälkeläisiä.


      • keksitty juttu.
        ????????????????????????? kirjoitti:

        siltä se ainakin vaikuttaa.

        kekkonen ei varmasti ole sukua pamelalle ja se on tosi.

        Jos on serkku 7.polvessa, ei käytännössä ole enää mikään "verisukulainen"! Siksi juttu saattaa tuntua älyttömältä, kun lööpissä lukee että Pamela sukua Kekkoselle. Mieti nyt, pikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkuserkku!! Itse en pidä edes kolmansia serkkujani kovinkaan sukulaisina, enkä edes tunne heitä.
        Todennäköisesti suomesta löytyy satojatuhansia ihmisiä jotka ovat jonkun haaran kautta sukua kekkoselle.


      • vasen ,.
        samaa sukua kirjoitti:

        Hyytiäisiä Saarijärveltä ja näytän jopa aikalailla samanlaiselta :)

        silikoni


      • on oikein
        keksitty juttu. kirjoitti:

        Jos on serkku 7.polvessa, ei käytännössä ole enää mikään "verisukulainen"! Siksi juttu saattaa tuntua älyttömältä, kun lööpissä lukee että Pamela sukua Kekkoselle. Mieti nyt, pikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkuserkku!! Itse en pidä edes kolmansia serkkujani kovinkaan sukulaisina, enkä edes tunne heitä.
        Todennäköisesti suomesta löytyy satojatuhansia ihmisiä jotka ovat jonkun haaran kautta sukua kekkoselle.

        Mutta kaukainenkin sukulaisuus os nimenomaan ns. verisukulaisuus, siis geneettinen.


      • ihkuliini
        ????????????????????????? kirjoitti:

        siltä se ainakin vaikuttaa.

        kekkonen ei varmasti ole sukua pamelalle ja se on tosi.

        onkohan tääkin sitä samaa luokkaa kun se serbian juttu.. voihan se olla tottakin se serbia mut, kumminki, en ite ainakaan tiiä "luottaisko" enää ihan kaikkeen mitä lukee.. Joku taiskin jo sanoo tästä mut kaikkihan me ollaan jollain tapaa toisillemme sukua. ei nyt ihan hepposesti mutta kaukaista ainakin ;)


      • Anonyymi

        Olen myös 7. serkku.


      • Anonyymi
        alf kirjoitti:

        Niin se vaihettiinki. Sanottiinki josain mut en ny muista enää. Joku Solminen tms.

        Vaihdettiin. Ja Rachel oli minun isän mummon serkku 4. polvessa.


      • Anonyymi
        vaihettu kirjoitti:

        Alkuperältään ilmeisesti Solminen, Hyytiäisen puoliso oli Solmie, lähtöisin Mustasaaresta, vaihettiin se sitten.

        Ei ollut kun Keski-Salmi.


    • Piippari

      Olen harrastanut sukulakututkimista ja päässyt tauluissa niin pitkälle, että Pamela mullekin sukua silmäätekevien kanssa, kun Aatamin ja Eevan kautta käydään koukkaamassa alaspäin.

      • lähisukulainen

        leveillään jollain svedun sukuhaaran haarakkeen haarakkeella.
        mut omaa serkkua tai setää ei ole nähty kateekybää vuotee, etunimetkin unohtunut. kuka muista vanhempien tai sisarusten syntymäaikoja? kuka tietää missä täti asuu? kuka haluaisi tietää naapuristaan edes nimeä?
        mutta seitsemännestä haarasta löytyy peppi pitkätossu, on se hienoo.


      • Realismin kannattaja
        lähisukulainen kirjoitti:

        leveillään jollain svedun sukuhaaran haarakkeen haarakkeella.
        mut omaa serkkua tai setää ei ole nähty kateekybää vuotee, etunimetkin unohtunut. kuka muista vanhempien tai sisarusten syntymäaikoja? kuka tietää missä täti asuu? kuka haluaisi tietää naapuristaan edes nimeä?
        mutta seitsemännestä haarasta löytyy peppi pitkätossu, on se hienoo.

        Jos tarpeeksi kauas mennään ajassa taaksepäin, kaikki on sukua toisilleen.


      • mege

        Bonuksena tulee sitten Ovela Kuronenkin.


    • kilipertti

      Minäkin olen sukua noille kaikille ja myöskin Hitlerille ja Jeesukselle ja Perkeleelle.

      • hiimänni

        mitä serkumpi, sitä herkumpi.


    • olen

      minun jo edesmennyt setä eino hyytiäinen ja pamelan vaari hyytiäinen, joka kasvatti pamelan, oli serkuksia. että sukua ollaan.

    • Nimetön

      Mä olen ainaski sen veljen kummin kaiman koiran ulkoiluttajan saunakaveri

      • alfafemale

        ainakin hävettäisi, jos olisin joku helkkarin Hyytiäinen tai joku Solmu. Minä olen sukua mun Äidille, mutta Isästä en ole ihan varma.


    • ariiii

      kiva suu raumal ku pamela tulee ja pääse kattelee..

      • on varsin paljon

        Samaa näköä, joten aivan selkeästi ovat samaa rumaa sukua!!


      • Tapiiri
        on varsin paljon kirjoitti:

        Samaa näköä, joten aivan selkeästi ovat samaa rumaa sukua!!

        Mahtaisi Esko loukkaantua jos kuulisi sinun vertaavan häntä Pamelaan!


      • mitä?

        mä nään 40vuotiaita naisia kaupassa päivittäin:D sillä 40vuottahan se täyttää heinäkuussa;)


      • samankokoset
        mitä? kirjoitti:

        mä nään 40vuotiaita naisia kaupassa päivittäin:D sillä 40vuottahan se täyttää heinäkuussa;)

        tissit kun sillä Pam- pamilla, joten pakko olla läheistä sukua. Ja minäkin olen kohta 40v.


    • _Minä vaan_

      Ketäköhän kuuluisia ihmisiä minun suvusta löytyykään? :)
      Onhan näitä tapauksia...

    • esimuumi

      tietääkö joku miten omaa sukulaisuuttaan voisi selvittää?

    • Pohjan-Akka

      Vaikka ihan kehumatta sanonkin, että kun laitan sukunimeni googleen, niin pläsähtä enimäkseen nimiä ihan well walloista vaan. Sinne ne ennen täältä meni, kun talon sai vanhin poika ja loput lastattiin ameriikan laivoihin. Nuorempana kirjoittelinkin sinne päin, vaan kun kutsuivat kylään niin lopetin sen kirjeenvaihdon. Eihän ne amerikan suomalaiset missään Hollywoodissa yleensä elä. Yksi hullu taiteilija oli samoja geenejä (kas kummaa;), joka on päässyt ihan kansallisiin museoihin siellä: joi ja tappoi itsensä.

      Amerikan serkut löytyy ihan netistä osoitteineen kaikkineen (ainakin muutama vuosi sitten löytyi). Hullua sinänsä jo sekin. Ihan sukunimen perusteella ei kumminkaan parane mennä kylästelemään. Koskaan ei voi tietää, mikä mafioso tai sarjamurhaaja tulee vastaan. Mitä se sukulaisuus sinänsä edes merkitsee. Sen mitä olen omiani tavannut, niin minusta suomalaiset ovat fiksumpia. Lähinnä tuli se achie bunker mieleen niistä....aika olevinaan ja sitä rataa.

      • suomalaisen kirjoitus

        tuossa yllä että oikeen hävettää, tekstisi oli niin täynnä ennakkoluuloja ja patriotismia.. kannattaisi vähän matkustella niin ehkä silmätkin avautuisi... mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä mutta että noin ennakkoluuloinen kaikkea vierasta kohtaan...


      • Pohjan-Akka
        suomalaisen kirjoitus kirjoitti:

        tuossa yllä että oikeen hävettää, tekstisi oli niin täynnä ennakkoluuloja ja patriotismia.. kannattaisi vähän matkustella niin ehkä silmätkin avautuisi... mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä mutta että noin ennakkoluuloinen kaikkea vierasta kohtaan...

        Olen minä ne ameriikan sukulaiset nähnyt: achie benkereita, mitä achie bunkkereita.

        Ja minkäs sille mahtaa, että suomalaiset ovat fiksumpia ja kaikkein komeimpia ja parhaimpia olhan täälä meilä. Passaahan tuota ameriikasta tulla kylhän, mutta en mie lähe sinne. ei kiinnosta.

        Jos on amerikan sukulaiset juntteja niin niinpä olen mieki. Tämä on paras paikka maailmassa, keskelä taivasta.


    • satuilijasetäilijä

      pamela anderson ja itula soutelivat vanhalla vitulla oli pallit peräpainona ja kyrpää airoina

      nih !

    • Meikäläinen nyt

      kiini Pamela ja pian,sillä Matit on suurmiehiä :)

    • Väyrylle

      Missäs Väyrynen? Pitäähän sekin olla sukua Pamille. Tarkkana vaan, tulee noottia kohta Paavolta.

      • hghghghgg

        Minä oon sen toisen implantin kaa serkku ja toiselle oon vaan veljen, veljen, veljen, isän vaimo. Hankkikaa elämä. Kuka kehtaa edes myöntää olevansa sukua tuollasella bimbolle?


    • tietoa,
    • eletty

      Juu.. siis ton teorian perusteellahan kaikki noi suomen julkkiksetkin ovat keskenään sukua.. miksei siitä ole ikinä puhuttu?? Aika kaukaa haettu juttu.

      • olisi ennen

        puhuttu, kun harmitonta hupiahan tuo vain on. Ei 7.polven serkkua voi vakavalla naamalla sanoa sukulaiseksi, siinä mielessä miten se sana oikeasti ymmärretään. Eli jos puhun sukulaisistani, puhun tädistä, sedistä, 1. ja 2. polven serkuista. Siinäpä ne.


    • rESSU-79

      MITÄ SERKUMPI SEN HERKUMPI

    • pesuvesi_

      Meil on aina sanottu pikkusrkuist jo ettäei tartte laskee kaikkii tonkan pesuvesii:)

    • anderssoni

      Tämä herra Hermanni ei ollut uskollinen vaimolleen vaan kävi kerran vieraissa, josta sai alkunsa sitten isoäitiniisän äiti. Kyllä pakko myöntää että yhtä pienet rinnat periytynyt geeneissä kun pamelalla.

    • ...

      se peri tissinsä multa!!!

      • kysyä

        sulta että miten silikonit voi periytyä?:/


      • on isä
        kysyä kirjoitti:

        sulta että miten silikonit voi periytyä?:/

        niin silleen!


      • Aisanajaja
        on isä kirjoitti:

        niin silleen!

        Isomamman silikonit onkin varmaan aika vanhaa kamaa, kun Pamelallakin ne perintökalleudet on olleet ties miten kauan.


    • että häh?

      Kuinka kurja elämä pitäisi olla, jotta kiinnostaisi? Onko jotain vitun väliä??? Nähdäkseni EI. Homot. Ja ääliöt...

    • Ändeerssön

      olla aikaste kaukaista sukua mulle. :D

    • Vanhasessa..

      ..on kyllä samoja piirteitä aika paljon..
      Molemmat tahoillaan kompuroivat ihmissuhteissaan välillä näyttävästikin. Kyllä he sukua todellakin ovat =)

    • kai_ei_kai

      Oonkin aina ihmetellyt Vanhasen Matin isoja silikonitissejä.

    • semmosta

      kaikenlaisia: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000004&conference=4500000000001670&posting=22000000026870562

    • on juu

      No täytyy kyllä sanoa, että Vanhasessa ja Pamelassa on jotain yhdennäköisyyttä!

      • pamela---

        matin isän vai äidin puolelta sukua?


      • Lipposelle
        pamela--- kirjoitti:

        matin isän vai äidin puolelta sukua?

        sukua ja siitä sitten on tarttunut vanhasen esi-isän esi-isään!


    • mitä.....

      Eiköhän nyt kaikki ole kaukaista sukua ties kenelle "kuuluisalle" Onko tuo nyt mikään uutinenkaan. Itsellänikin noita on, enkä usko että ketään kiinnostaa, en edes kehtaisi moista kenellekkään "kehua". Kyllä ihmiset on pöljiä.

      • ei löydy Pamsun

        geenejä, meinaan että hävettäis ihan julmetusti, kun räkä poskella konttaa ravintolan lattioita pienen lapsen äiti. Juoppo huumehörhö, pahempi kun britney. Ja muka näyttelijä, no niitä tekoboltsejaan se osaa vilauttaa kameralle ja naama on ronkittu plastiikkakirurgilla monet kerrat. Hullu akka ja geenit on kyllä tosiaan periytyneet täällä Suomessa ihan väärään ihmiseen, vai pitäisikö sanoa, että meillä on väärää verta hallituksessa;)


      • kovin koville

        tälläset leikkimieliset jutut niin pysy poissa täältä,mutt taitaa sua vähän kiinnostaa kun kuitenkin luet ja kommentoit!


      • *****

        juu eiköhän me olla kaikki sukulaisia keskenään..jos aletaan tutkiin niin pamelaki on jokaisen meijän sukulainen..
        mutta eipä tuo ittiäni kiinnosta kuka on mun sukulainen jostain kaukaa kaukaa kaukaa =)


    • sukulainen.

      Kaikkihan me ollaan sukua toisillemme, kun tarpeeksi pitkälle mennään. On varmaan jokaisella jotain kuuluisia sukulaisia, eikä tarvitse välttämättä mennä edes 1700-luvulle.
      Mitähän tälläkin taas on haettu...?

    • millontällön

      ja mitä ihqua on olla sukua pompulatissille? Sehän on sekoillutkin koko ikänsä muutenkin. Eikös jenkeissä enää huomata kun se keksi että haempas rahat pois Suomesta jonkun ikikaukaisen isopapan varjolla. Vois suomalaiset maksaa ne rahat nuoremmalle ja nätimmällekin "vilmitähdelle".

    • Abel murhattiin?

      Moikka!


      Eiköhän koko IHMISKUNTA ole sukua toisilleen...ainakin ne jotka eivät koe polveutuvansa apinoista tai sammakoista tai jostakin muusta puusta tai alkulimasta?

      Mutta olennaista on myös se, olemmeko paholaisen pojista siinneitä vai sittenkin paremmasta hyvästä sukuhaarasta...niillähän on vihollisuus vallalla toistensa kanssa erilaisten tarujen munaan, jotka taitavat olla sekä fikstiota että faktaa...mutta välillä vaikeasti erotettavissa toisistaan?!

      Otahan nyt sitten selvää tuosta Vanhasesta ja Pamelasta..ainakin geeniperinnössä taitaa narsismi ja seksiaddikti olla melkoisen sairaalla tavalla koholla...jopan itseään ja toisia häiritsevästi...kuten 1970-luvulla määriteltiin esim. homoseksualismi.
      Suositten jarrua molemmille : diagnoosi ja lääkitys kuntoon?!

      Suosittelen siis molemmille muutakin lääkäriä kuin seksitohtoria ja plastiikkakirurgia...joille voisi toki myös oikeastio mennä...käynti psykiatrillakin voisi helpottaa oloa ja muiden varsinkin...?!

      ystävällisin terveisin Jussin terapiapankki ry

    • SITÄ HERRAN JUMALA

      saadaan keskustelunaiheita. Mitähän nämä hörhöt vielä keksivätkään. Tosi KORKEATASOISIA on SUOMESSA keskustelut?

      KESKUSTELUN AIHEET OVAT TODELLA VÄHISSÄ, YMMÄRRYS HOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • myöskin

      suomalaisia sukulaisia!

    • dooris

      Mitä tekemistä rock festarilla ja Andersonilla
      on. Sedu tuhoaa koko festarin noilla vip-jutuillaan. Backstagelle vain ao. eikä mitään
      ohesi julkkikisia.

    • Anonyymi

      Tämä aihe on aloitettu vuonna 2007, siis on 16 vuotta vanha.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe