Tiina Lymi + tanssija Aleksi

vph

Kihlat!

41

45731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... ... ...

ketäs ne nyt on?

• vph

Tiina Lymi on tämä näyttelijä joka taitaa parasta aikaa olla maanantai-illan Tahdon asialla nimisessä sarjassa,opettaja joka on nyt kotiäitinä.Ja Aleksi on Tanssii tähtien kanssa ohjelmasta hän joka tanssi Marikon kanssa.

• on vanha vitsi

Kyllästynyt

• möliset?
        on vanha vitsi kirjoitti:

Kyllästynyt

Mä en o ainakaan seurannu yhtään sarjaa noista, ja samoin on salkkarit, aivan outo sarja! Ei kiinnosta kun suomalaiset näyttelijät esittää roolinsa kun kirjasta lukisivat! Että näin tänään ja edelleenki!!!

• Nimetön
        on vanha vitsi kirjoitti:

Kyllästynyt

joskus 80-luvulla käytiin samassa diskossa vuoltsulla tampereella lymin kanssa en kuitenkaan tunne naista en ees koskaan hakenu tanssiin

• miksi tänne kirjoittelet?
        möliset? kirjoitti:

Mä en o ainakaan seurannu yhtään sarjaa noista, ja samoin on salkkarit, aivan outo sarja! Ei kiinnosta kun suomalaiset näyttelijät esittää roolinsa kun kirjasta lukisivat! Että näin tänään ja edelleenki!!!

Hyvin tunnut kuitenkin olevan perillä roolisuorituksista.

...mutta täytyyhän tyhmän esittäjänkin saada nautintonsa ja jos kukaan ei vastaa,niin nautinto menee pilalle.

• ettäsiismiten

Kihlat... Ai keskenään vai kumpikin tahollaan?

• Feivorittini

Tiinan sorttisen vakavasti otettavan näyttelijän ei pitäisi tanssia tähteiden kanssa.

• vai vakavasti
        Feivorittini kirjoitti:

Tiinan sorttisen vakavasti otettavan näyttelijän ei pitäisi tanssia tähteiden kanssa.

otettava!
        siinä olet kyllä hakoteillä,
        ärsyttävä astmasaundinen toohottajahan se vaan on,jolla ei ole ollut ainuttakaan varteenotettavaa vakavaa roolia.
        Aleksin puolestahan tässä pitää olla huolissaan.

• Tietävätäti

Minä puolestani luulen, että tämä tieto on ankka (eli paikkansapitämätön uutinen)

• seiskan

mukaan ihan täyttä totta... Mikäli nyt seiskaan on uskominen =)

• yllättävää
        seiskan kirjoitti:

mukaan ihan täyttä totta... Mikäli nyt seiskaan on uskominen =)

Minusta ovat aika yllättävä pari. Jotenkin miellän Aleksin aivan eri ikäiseksi kuin Tiinan, joka on sellainen oikeesti aikuinen. Mutta onnea heille vaan.

• .on
        yllättävää kirjoitti:

Minusta ovat aika yllättävä pari. Jotenkin miellän Aleksin aivan eri ikäiseksi kuin Tiinan, joka on sellainen oikeesti aikuinen. Mutta onnea heille vaan.

homppeli, just jonkun tiinalymin kaijakoon susannasievisen maritataavitsaisen tyylistä touhua.
        Who cares, even minds

• TOTTA!

EN olisi uskonut asiaa, mutta kun omin silmin luin tapauksesta päivän netti-iltiksestä niin uskottavahan se on!

• .,.,.,.

minä kun luulin että pääsis joskus sitä Tiinaa kutittelemaan. No ei tosissaan, ei taviksilla oo mahdollisuuksia =)

• mutta tiina

vain ärsyttävä sählä.Mitenköhän nekin sopii yhteen,nuori mies ja vanheneva näyttelijä,
      ongelmia tiedossa.

• on Aleksille

sopiva nainen. Ovat ihan samannäköisiäkin.Miksi Aleksi nyt Tiinan valitsi?

• pointti ei

yhteensopivuudesta ei ole ikä, vaan persoonat ym...itsellä jo kahdeksan vuotta yhteiseloa yhdeksän vuotta nuoremman miehen kanssa ja kumpikaan ei ole halunnut vaihtaa...mitä tulevaisuus tuo, sitä ei kukaan tiedä, mutta kun yhteinen sävel(ja sielunkumppanuus) on löytynyt, niin muuta ei kaipaa.Lisäksi kaikki ovat aina sanoneet, että ikäeroamme ei huomaa... Se on siinä! Onnea vaan Tiinalle ja Aleksille!

• ¤KIKKA¤

Mä ihan muuta aattelin Aleksista, hyvä TIINA

• luullu että

Mäkin ajattelin ensteksi että Aleksi on ruskean reiän ritari, mutta näyttää siis nyt olevan suhteessa naisen kanssa. Ainakin siis jonkin aikaa...

• marikohan
        on Aleksille kirjoitti:

sopiva nainen. Ovat ihan samannäköisiäkin.Miksi Aleksi nyt Tiinan valitsi?

ei ole hetero,näin on annettu ymmärtää lehdissä.

• m,,,,,,,,,,,,,,,,,
        marikohan kirjoitti:

ei ole hetero,näin on annettu ymmärtää lehdissä.

usko sinä vaa lehtien juttuja,,onnea heille,,,,

• joopa joo

Mitenköhän tuokin on mahdollista kun keväästä asti vasta tunteneet?
      No onhan tuo Seppänen Lymin vanhan miehen näköinen,että silleen.

• olenko jäänyt paljosta vaille

Tina Lymi ja Aleksi Jotakin ( ihmisiä, joita nobody knows)miksi heidän mahd "kihlaus" pitäisi kiinnostaa, jokin sensaatiotapaus?

• teatterifriikki

Jos olisit edes vähän jyvällä tetterista/kulttuurista tietäisit kuka on Tiina Lymi.
        Aleksi on tietenkin tuntematon sohvarerunoille !!!

• Kapa2

hyvä ihminen ! Älä kommontoi, äläkä edes lue koko juttua, jos et tiedä kenestä/keistä puhutaan.

• joku

On ne kihloissa. Näin heidät omin silmin tänään Kajaanin rautatieasemalla ja katoin Tiinan nimetöntä ni siinä se komeili se sormus. En vaan viittiny alkaa toljottaan sen pidempään kattomaan että onko Aleksillaki sormus mut eiköhän sillä oo.

• miettisit vielä aleksi

Itse pidän Aleksista henkilönä paljon, ja siinä tanssi ohjelmassakin mielestäni hän oli Marikon kanssa ehdottomasti paras pari. Aleksin kihlaus Tiinä Lymin kanssa todella yllätti, enkä voi hyvällä omalla tunnolla sanoa sen kokemuksen olleen positiivinen.

Pidin koko ohjelman ajan Marikoa ja Aleksia hengenheimolaisina, ja Mariko on ainakin itse sanonut seuran haastattelussa, että Aleksi on hänen parisielunsa. En kyllä ole missään vaiheessa uskonut, että Mariko ja Aleksi olisivat seurustelupari siitä ei ole kysymys, vaan siitä, että olen todella yllättynyt Aleksin ja Tiinan suhteesta. Suhde siis on alkanut aikaisintaan tammikuun lopussa (kun Aleksi tuli suomeen), ja kihlat on vaihdettu pari viikkoa sitten, toukokuussa. Seurustelua siis noin viisi kuukautta, josta varman vakava osuus noin neljä ja puoli maksimissaan. Kihlaus on kyllä todella pikainen!!!!

Ja tiedoksi vaan joillekin siellä yläpuolella kirjoittaneille, Mariko on ihan täysi hetero. Yhdessäkään lehdessä ei ole annettu ymmärtää Marikon olevan lesbo. Päinvastoin: Mariko kuhertelee avoimesti TTK:n netti-tv;ssä jonkun miespuolisen henkilön kanssa 1.ohjelman backstage nauhoituksessa. Ja paparazzattiin miehen kanssa tulossa kotiinsa (miehellä omat avaimet)finaalin pippaloista. Aleksin homoudelle saatte nauraa, heteroksi erittäin hyvin todistettu kun katsoo Tiinan nimetöntä.

Miksi en osaa olla Aleksin puolesta iloinen? En todellakaan tiedä. Aleksi on 7 vuotta nuorempi kuin Tiina (Aleksi on 28 vuotias, vaikka lehdet väittää 29 vuotiaaksi. täyttää 29 marraskuussa. Tiina 36.), Tiinalla on 10- ja 13 vuotiaat tyttäret edellisestä avioliitosta, ja se edellisen avioliitton ero on muuten tullut virallisesti voimaan vasta viime vuoden lopulla (ja heti Tiina meni kihloihin). Ja Tiinasta olen saanut hyvin ailahtelevan ja pippurisen luonteen kuvan. Aleksille olisin toivonut jotain hieman nuorempaa kuin Tiina. Ikä ero korostuu kun se on noin päin, ja varsinkin kun naisella on lapsia. Älkää toki käsittäkö minua ikärasistiksi, omilla vanhemmillani on 9 vuotta ikäeroa, isä se vanhempi osapuoli. Ja toki tämä kihlauksen ajankohta laittaa silmät haralleen, seurustelua kun on kulunut max.5 kuukautta. Nii... entäs jos Tiina alkaa odottamaan Aleksille vauvaa? 36 vuotiaana,ja kahden teinin äitinä, aleksi taas alle 30 lapseton.... en edes kirjoita tähän mitä ajattelen. sanon vain että Aleksi parka. Olisit harkinnut tarkemmin naisesi.

Ja lopuksi saatan mennä hakoteille, kun kirjoitan tämän, mutta tämä on MINUN mielipiteeni: vaikka Aleksi ja Mariko olisivat kuinka paljon jutelleet Aleksin suhteesta, tai vaikka Mariko olisi tiennyt etukäteen, että Aleksi kihlaa Tiinan, on Aleksi mielestäni jollain asteella loukannut Marikoa tai heidän välistä luottamusta. Marikolle Aleksi on koko ajan sanonut, että on hongkongissa kuukauden tai pari, no ei ilmeisesti ollut kun muutaman viikon. Sanoi muuttavansa helsinkiin, muutti Tampereelle. Ja kaiken huipuksi Aleksi kiehnäytyi ja halaili romanttisin elkein Marikon kanssa erittäin avoimesti ohjelmassa ja sen ulkopuolella, vaikka tod.näk on ajatellut Tiina Lymiä ja seurustellut samaan aikaan Tiinan kanssa. Olisi Aleksi rajoittanut sitä romanttista elkeilyä Marikon kanssa, olivat kuinka hyviä kavereita tahansa. Nyt Aleksista tulee mieleeni joskus naistenmiehet. Aleksi on antanut itsestään herrasmiehen kuvaa. Herrasmiehet ei kiehnäydy toisten naisten kanssa, jos seurustelee toisen kanssa. Olen Marikon puolesta surullinen, jos Aleksi jää Tampereelle. Noin upeaa ystävyyttä on hankala ylläpitää samalla tasolla, jos toinen asuu tampereella.

Mutta, toki toivotan onnea Aleksille ja Tiinalle. Sitä en osaa sanoa, kuinka syvältä sydämestä se tulee. Mutta rakkaus tekee sokeaksi, se ollaan huomattu monin esimerkein. Aleksi on hieno mies, seurusteli kenen kanssa tahansa. Ja Mariko on hieno nainen. Sekä Aleksille, että Marikolle toivon kuitenkin onnea elämään, kukin omalla tahollaan.

• what ever

Kaikki vain julkisuuden takia, Tiina niitä naisia ja Alesanteri alan miehiä. So, itsehän tietävät ja "kihlaus" vain choukki, choukki...

• ...
        what ever kirjoitti:

Kaikki vain julkisuuden takia, Tiina niitä naisia ja Alesanteri alan miehiä. So, itsehän tietävät ja "kihlaus" vain choukki, choukki...

Miks ihmeessä jokaisessa ketjussa on jonkun aivan pakko päästä aukomaan suunsa ja haukkumaan ihan selvästi heterot ihmiset homoseksuaalisiksi?

• tarvitsee

itseään nuoremman miehen. Se on ihan selvä juttu ja nähty jo monen kohdalla todeksi. Miten luulet että vanheneva mies jaksaa tyydyttää nuoremman naisen? Ei tule mitään. Naisen seksuaalisuus vain paranee vanhetessaan ja nuorempi mies on inspiroiva ja kyvykäs. Mutta, onnea todella paljon Tiinalle ja Aleksille. Ovat sopiva pari.

• mukamas hetero!!!!

Ei ihan pidä paikkaansa! On mm. tapaillut minun naispuolista ystävääni ja seurusteli taannoin Silvia Modigin kanssa. Että sellaista!
        Voi tietysti olla, että Mariko on bi-seksuaali ja onko sillä nyt sitten perkele väliä ja kelle kuuluu toisten makuuhuoneasiat!

• ---
        mukamas hetero!!!! kirjoitti:

Ei ihan pidä paikkaansa! On mm. tapaillut minun naispuolista ystävääni ja seurusteli taannoin Silvia Modigin kanssa. Että sellaista!
        Voi tietysti olla, että Mariko on bi-seksuaali ja onko sillä nyt sitten perkele väliä ja kelle kuuluu toisten makuuhuoneasiat!

Ei kuulukkaan, siksi ihmettelen, miksi suurinta osaa julkkiksista haukutaan homoseksuaaliksi perusteetta, keksien omia juttujaan ja totuuksiaan.

Siitä en tiedä, onko bi-seksuaali, mutta tämä Marikon lesbo juoruilu on kestänyt koko hänen uransa ajan. Ja ihan varmasti täysin hänen ulkonäkönsä takia. Eihän jumaliste se ole lesbouden merkki, että on samaa sukupuolta olevan ystävän kanssa liikenteessä, tai on "tapaillut sinun naispuolista ystävääsi". Vaikka sinun ystäväsi on voinut pitää sitä lesbosuhteena, ei se tarkoita sitä, että toinen osapuoli välttämättä olisi. Ja Silvian kanssa Mariko on vanha kaveri ja työkaveri (stailasi silvian ohjelmaa 2000-luvun alussa). Juuri silloin liikkui heistä näitä suhde juttuja.

Ja sitäpaitsi, Mariko on ERITTÄIN selkeästi käyttänyt mediassa sanaa POIKAYSTÄVÄ ne harvat kerrat kun on seurusteluistaan suostunut puhumaan. Ja TTK:n eräässä netti-tv backstage klipissä kuhertelee jonkun jätkän kanssa. Olihan katso lehtikin kuvannut videon kun Mariko oli tullut miehen kanssa kotiin ja miehellä oli omat avaimet taloon. Pikemminkin, onko tästä nyt jotain kuukausi aikaa, kun iltasanomien toimittaja uteli keskustelupalstoilla liikkunutta lesbohuhua, Mariko oli ärähtänyt toimittajalle syytöksestä. Hän ymmärsi, että kun naama on niin paljon esillä, että juoruja syntyy, mutta jätti juorun täysin omaan arvoonsa.

Bi-seksuaali? En tiedä, eikä kuulu. Hetero? En oikein jaksa uskoa. Mutta luulen, että eräät innokkaimmin keikoilla kiertävät Kwan fanit tietäisivät Marikon suuntautumisen. Ja he eivät ole niin tyhmiä, että sen tänne kirjoittaisivat, fiksuja kun on nämä tytöt.

• ---
        --- kirjoitti:

Ei kuulukkaan, siksi ihmettelen, miksi suurinta osaa julkkiksista haukutaan homoseksuaaliksi perusteetta, keksien omia juttujaan ja totuuksiaan.

Siitä en tiedä, onko bi-seksuaali, mutta tämä Marikon lesbo juoruilu on kestänyt koko hänen uransa ajan. Ja ihan varmasti täysin hänen ulkonäkönsä takia. Eihän jumaliste se ole lesbouden merkki, että on samaa sukupuolta olevan ystävän kanssa liikenteessä, tai on "tapaillut sinun naispuolista ystävääsi". Vaikka sinun ystäväsi on voinut pitää sitä lesbosuhteena, ei se tarkoita sitä, että toinen osapuoli välttämättä olisi. Ja Silvian kanssa Mariko on vanha kaveri ja työkaveri (stailasi silvian ohjelmaa 2000-luvun alussa). Juuri silloin liikkui heistä näitä suhde juttuja.

Ja sitäpaitsi, Mariko on ERITTÄIN selkeästi käyttänyt mediassa sanaa POIKAYSTÄVÄ ne harvat kerrat kun on seurusteluistaan suostunut puhumaan. Ja TTK:n eräässä netti-tv backstage klipissä kuhertelee jonkun jätkän kanssa. Olihan katso lehtikin kuvannut videon kun Mariko oli tullut miehen kanssa kotiin ja miehellä oli omat avaimet taloon. Pikemminkin, onko tästä nyt jotain kuukausi aikaa, kun iltasanomien toimittaja uteli keskustelupalstoilla liikkunutta lesbohuhua, Mariko oli ärähtänyt toimittajalle syytöksestä. Hän ymmärsi, että kun naama on niin paljon esillä, että juoruja syntyy, mutta jätti juorun täysin omaan arvoonsa.

Bi-seksuaali? En tiedä, eikä kuulu. Hetero? En oikein jaksa uskoa. Mutta luulen, että eräät innokkaimmin keikoilla kiertävät Kwan fanit tietäisivät Marikon suuntautumisen. Ja he eivät ole niin tyhmiä, että sen tänne kirjoittaisivat, fiksuja kun on nämä tytöt.

kirjoitin yläpuolella että "Hetero? En jaksa uskoa". Oli tarkoitus kirjoittaa Lesbo? en jaksa uskoa.

• nainen on nainen aina vaan

se on kahden kauppa ja kolmanen korvapuusi,,,atakaa ihmisten olla rauhassa,, seurustella,, ym...mitä hyötyä siitä muille,, olette vain kateellisia,,

• Vanha mies
        tarvitsee kirjoitti:

itseään nuoremman miehen. Se on ihan selvä juttu ja nähty jo monen kohdalla todeksi. Miten luulet että vanheneva mies jaksaa tyydyttää nuoremman naisen? Ei tule mitään. Naisen seksuaalisuus vain paranee vanhetessaan ja nuorempi mies on inspiroiva ja kyvykäs. Mutta, onnea todella paljon Tiinalle ja Aleksille. Ovat sopiva pari.

Eihän se väittämä että, naisen seksualiuus paranee vahetessa pidä alkuunkaan paikkaansa, ennen naiseni jakoi ja halusi useamman kerran pertäkkäin, mutta nyt vanhepana vain kerran viikossa ja sekään ei saa kestää kauan, itse olen kymmenen vuotta vanhempi ja itse jaksaisin ja haluaisin paljon enemmän,ja siksi miet ottavat itselleen paljon nuoremman vaimon kun naisilta loppuu halut paljon aiemmin kuin miehitä, kokemusta on.

• ymmärrä...

Miten mies voi mennä vanhemman naisen kanssa kihloihin.

• .-.

ymmärrän vanhemman naisen kanssa kihlautumisen, mutten ehkä näin isossa mittakaavassa (8 vuotta eroa) ja sitä, että naisella on 10 ja 13 vuotiaat lapset. Ja että edellisen liiton virallinen ero on tullut puoli vuotta sitten voimaan.

• itse kokenut

...sitten kun itse olette 4-kymppisiä ja oma puoliso on suurinpiirtein saman ikäinen.Alkaa tulemaan potenssivaikeuksia ja vaimolla halut sen kun paranee.Eihän siinä ole muuta mahdollisuutta kuin ottaa nuori uros kehiin ja kun olen kuullut ettei näillä uroksilla ole mitään sitä vastaan,niin miksei näinkin päin.Ja mies tietty hakee nuoremman kumppanin koska eivät ole niin vaativia ja heiltä helpompi peitellä ongelmat,että näin.

• mies48

näin vaan on,,, *nuoressa* näkö,, **vanhassa** maku,,onnea heille,, sehän on kahden aikuisen juttu ei kuulu muille,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7870
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4400
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4023
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3373
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3330
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3238
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2983
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2761
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2514
    Aihe