Fuji Finepix S5700

8))))

kellään kokemuksia kyseisestä kamerasta? minkälaisia kuvia sillä saa, hyviä, huonoja?
onko helppo käyttää?

3

1933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • td234

On hyvä ns. reissukamerana. Olin juuri Kreikassa ja tuli tolla räpsittyä toistasataa kuvaa. Hyvä kamera hintasekseen, helppo käyttää ja 10xzoomi erittäin kätevä. Muuten itsellä Canonin kalustoa laidasta laitaan. Canonin kuvanlaatu on esim. väritykseltään luonnollisempaa, tällä Fujilla lievää postikorttikuviin sopivaa yliväritystä mutta ei suinkaan häiritsevässä määrin. Kamerassa patterit ei akkua, ja kesto hyvää luokkaa. Suosittelen, erinomainen kamera eli hinta/laatusuhde kohdillaan.

• td234

Unohtui vielä, että tossa kamerassa on aivan erinomainen ergonomia eli tuo kahva istuu käteen kuin hansikas.

• typätipa

saako kameralla otettua liikkuvasta kuvaa? että tuleeko heilahtanut vai hyvä?? hevos harrasteliakun oon nii ajattelin onko järkee tuollasta ostaa jos ei saa liikkuvasta kuvaa. =)
        Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1227
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe