Fuji Finepix S5700

8))))

kellään kokemuksia kyseisestä kamerasta? minkälaisia kuvia sillä saa, hyviä, huonoja?
onko helppo käyttää?

3

1936

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • td234

On hyvä ns. reissukamerana. Olin juuri Kreikassa ja tuli tolla räpsittyä toistasataa kuvaa. Hyvä kamera hintasekseen, helppo käyttää ja 10xzoomi erittäin kätevä. Muuten itsellä Canonin kalustoa laidasta laitaan. Canonin kuvanlaatu on esim. väritykseltään luonnollisempaa, tällä Fujilla lievää postikorttikuviin sopivaa yliväritystä mutta ei suinkaan häiritsevässä määrin. Kamerassa patterit ei akkua, ja kesto hyvää luokkaa. Suosittelen, erinomainen kamera eli hinta/laatusuhde kohdillaan.

• td234

Unohtui vielä, että tossa kamerassa on aivan erinomainen ergonomia eli tuo kahva istuu käteen kuin hansikas.

• typätipa

saako kameralla otettua liikkuvasta kuvaa? että tuleeko heilahtanut vai hyvä?? hevos harrasteliakun oon nii ajattelin onko järkee tuollasta ostaa jos ei saa liikkuvasta kuvaa. =)
        Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      128
      797
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      688
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      593
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    9. 26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe