petturi kalat

pettynyt

tapasin maailman ihanimman ja mukavimman, huomioon-ottavaisimman miehen. Ja lueskelin, että kalta on romanttinen ja kiltti merkki. Olin todella pettynyt, kun tämä todella ihanaksi ihmiseksi luulemani mies ei ollutkaan sitten kovinkaan kiltti. En nyt tarkoita sitä, että sokeasti katsoisin horoskooppeja, mutta miten joku voi osata teeskennellä jotain muuta...

5

2593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskollinen...

      mmm...minä olen maailman uskollisin...kalat olen...en koskaan petä ja siihen voi luottaa 100%. Vai mitä tarkoitat "kiltillä"??

    • Kalamies

      Sanoisin sul et kato peiliin.,.Jos kala on ollu sul ilkeä...Ni taatusti olet tehnyt häntä kohtaan jotain vie ilkeämpää....Ja nyt poraat sitä tää...Pyydä kuule anteeks siltä kalalta ensin omia tekojas....Ni sen jälkeen voit odottaa et hänki pyytää...Ja totisesti tekee sen kyl niin et varmaan ymmärrät....Et revi siitä...(: eikä nyt sit tarvi loukkaantua ,riitaan ku 2 tarvitaan...Heh totuus tekee kipiää.

      • härkänainen

        Mun siskoni on kalat horoskoopiltansa. Se on kyl taitava peittää kosioiltansa todellisen luonteensa. Kun ukko on repsahtanut kunnolla, huomaa olevansa vain siskoni rahapussi ja siivousapulainen :)Ja voi sitä nalkutuksen määrää....


      • tuskaaaaaaa...

        Hei! Kalamiehet ovat tunneköyhiä naiskumppania kohtaan, muille he ovat ylimpiä auttavaisia ystäviä. Ei sellaista kaveria ole jota ei pitäisi auttaa ( vaikka ei aina mielellään autakkaan mutta luulee muiden tarvitsevan juuri hänen apuaan)


    • Varmaan netissä törmännyt? Kaikki esittää sellasta mitä he eivät todellakaan ole. Maalaisjärki on hei sallittua. Ei kaikki ole sellaisia mitä he kirjoittavat.
      Itekki oon monesti esittänyt sellasta mitä en oo, kuten kilttiä, perussuomalaista naista, mitä todellakaan en ole.
      Älä nyt oo sinisilmänen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe