tapasin maailman ihanimman ja mukavimman, huomioon-ottavaisimman miehen. Ja lueskelin, että kalta on romanttinen ja kiltti merkki. Olin todella pettynyt, kun tämä todella ihanaksi ihmiseksi luulemani mies ei ollutkaan sitten kovinkaan kiltti. En nyt tarkoita sitä, että sokeasti katsoisin horoskooppeja, mutta miten joku voi osata teeskennellä jotain muuta...
petturi kalat
5
2513
Vastaukset
- uskollinen...
mmm...minä olen maailman uskollisin...kalat olen...en koskaan petä ja siihen voi luottaa 100%. Vai mitä tarkoitat "kiltillä"??
- Kalamies
Sanoisin sul et kato peiliin.,.Jos kala on ollu sul ilkeä...Ni taatusti olet tehnyt häntä kohtaan jotain vie ilkeämpää....Ja nyt poraat sitä tää...Pyydä kuule anteeks siltä kalalta ensin omia tekojas....Ni sen jälkeen voit odottaa et hänki pyytää...Ja totisesti tekee sen kyl niin et varmaan ymmärrät....Et revi siitä...(: eikä nyt sit tarvi loukkaantua ,riitaan ku 2 tarvitaan...Heh totuus tekee kipiää.
- härkänainen
Mun siskoni on kalat horoskoopiltansa. Se on kyl taitava peittää kosioiltansa todellisen luonteensa. Kun ukko on repsahtanut kunnolla, huomaa olevansa vain siskoni rahapussi ja siivousapulainen :)Ja voi sitä nalkutuksen määrää....
- tuskaaaaaaa...
Hei! Kalamiehet ovat tunneköyhiä naiskumppania kohtaan, muille he ovat ylimpiä auttavaisia ystäviä. Ei sellaista kaveria ole jota ei pitäisi auttaa ( vaikka ei aina mielellään autakkaan mutta luulee muiden tarvitsevan juuri hänen apuaan)
Varmaan netissä törmännyt? Kaikki esittää sellasta mitä he eivät todellakaan ole. Maalaisjärki on hei sallittua. Ei kaikki ole sellaisia mitä he kirjoittavat.
Itekki oon monesti esittänyt sellasta mitä en oo, kuten kilttiä, perussuomalaista naista, mitä todellakaan en ole.
Älä nyt oo sinisilmänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2192861TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161734Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291002Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p76999Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä4959Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16881Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9322824Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93812Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26775- 164772