tapasin maailman ihanimman ja mukavimman, huomioon-ottavaisimman miehen. Ja lueskelin, että kalta on romanttinen ja kiltti merkki. Olin todella pettynyt, kun tämä todella ihanaksi ihmiseksi luulemani mies ei ollutkaan sitten kovinkaan kiltti. En nyt tarkoita sitä, että sokeasti katsoisin horoskooppeja, mutta miten joku voi osata teeskennellä jotain muuta...
petturi kalat
5
2518
Vastaukset
- uskollinen...
mmm...minä olen maailman uskollisin...kalat olen...en koskaan petä ja siihen voi luottaa 100%. Vai mitä tarkoitat "kiltillä"??
- Kalamies
Sanoisin sul et kato peiliin.,.Jos kala on ollu sul ilkeä...Ni taatusti olet tehnyt häntä kohtaan jotain vie ilkeämpää....Ja nyt poraat sitä tää...Pyydä kuule anteeks siltä kalalta ensin omia tekojas....Ni sen jälkeen voit odottaa et hänki pyytää...Ja totisesti tekee sen kyl niin et varmaan ymmärrät....Et revi siitä...(: eikä nyt sit tarvi loukkaantua ,riitaan ku 2 tarvitaan...Heh totuus tekee kipiää.
- härkänainen
Mun siskoni on kalat horoskoopiltansa. Se on kyl taitava peittää kosioiltansa todellisen luonteensa. Kun ukko on repsahtanut kunnolla, huomaa olevansa vain siskoni rahapussi ja siivousapulainen :)Ja voi sitä nalkutuksen määrää....
- tuskaaaaaaa...
Hei! Kalamiehet ovat tunneköyhiä naiskumppania kohtaan, muille he ovat ylimpiä auttavaisia ystäviä. Ei sellaista kaveria ole jota ei pitäisi auttaa ( vaikka ei aina mielellään autakkaan mutta luulee muiden tarvitsevan juuri hänen apuaan)
Varmaan netissä törmännyt? Kaikki esittää sellasta mitä he eivät todellakaan ole. Maalaisjärki on hei sallittua. Ei kaikki ole sellaisia mitä he kirjoittavat.
Itekki oon monesti esittänyt sellasta mitä en oo, kuten kilttiä, perussuomalaista naista, mitä todellakaan en ole.
Älä nyt oo sinisilmänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997