Paras biisi GD:ltä ikinä ?

satumoi

otsikko kertoo kaiken, eli siis paras biisi Green Day;ltä ?

45

4517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaiGuuh

      Mahdollisesta Bascet Case..? :)

      • ............

        ....Basket case! Tai onhan holidayki iha hyvä mutta ei vedä vertoja Basket Caselle... :)


      • ............ kirjoitti:

        ....Basket case! Tai onhan holidayki iha hyvä mutta ei vedä vertoja Basket Caselle... :)

        ...nice guys finish last tai the grouch


    • HaGZ

      American Idiot tai Holiday, molemmat ovat yhtähyviä

      • gaaah

        bood, sex & booze, give me novacaine, hitchin' a ride... eäh, kaikkihan ne iskee...! :D


    • American Idiot

      muu keskinkertaista tai huonoa ja tylsää poprokkia. Sori, mut tää on mun mielipide. Sitäpaitsi nykyään kaikki bändit haluaa kuulostaa GD:ltä. Mun korviin ainakin kaikki My Chemical Romancet, Fall Out Boysit, Panic in the Discot ja mitäniitänytonkaan kuulostaa ihan samalta. Lisäksi Armstrongilla ei mun mielestä ole edes erikoisen hyvä ääni.

      • Kalissa

        on aivan ehdoton ykkönen. On ikivanha kappale, mutta niin koskettava ;)

        Onko tällä palstalla muuten ketään NIIN vanhaa että olisi ollut -95 (olikohan se -95, kun GD oli Suomessa...) keikalla? Minä olin...


      • kerplunk

        My chemical romancet jne. on (mun mielestä) paskaa emoa, jota Green Day ei todellakaan ole.
        Ei kannata muodostaa kovinkaan vahvaa mielipidettä ennen kun on kuunnellu muitakin levyjä kun American Idiotin tai siltäkin vaan ne kappaleet jotka soi voicella.
        Noh, siis aiheeseen..
        Parhaat biisit Green Daylta on Hitchin' a ride, Brainstew, Walking contadiction, 80, Basket case, Fuck off And Die, Jaded..Melkein kaikki menee. :)


      • HKVJL

        HAISTA V I T T U


      • killjoy4eva
        kerplunk kirjoitti:

        My chemical romancet jne. on (mun mielestä) paskaa emoa, jota Green Day ei todellakaan ole.
        Ei kannata muodostaa kovinkaan vahvaa mielipidettä ennen kun on kuunnellu muitakin levyjä kun American Idiotin tai siltäkin vaan ne kappaleet jotka soi voicella.
        Noh, siis aiheeseen..
        Parhaat biisit Green Daylta on Hitchin' a ride, Brainstew, Walking contadiction, 80, Basket case, Fuck off And Die, Jaded..Melkein kaikki menee. :)

        mcr ei oo emo. ite oot.


    • sapsu85

      Ihanaa nostalgiafiilistä...

    • StayingPower85

      Ylivoimaisesti tämä biisi vie mukaansa ja helvetin hyvin vielä ! =) Paras Green Dayn biisi koskaan

      • --------------

        "If I promise to go to church on Sunday
        Will you go with me on Friday night?
        If you live with me, I'll die for you
        And this compromise":)


      • StayingPower85
        -------------- kirjoitti:

        "If I promise to go to church on Sunday
        Will you go with me on Friday night?
        If you live with me, I'll die for you
        And this compromise":)

        Todellakin !! ;D


    • Nimetön

      no empä osaa sanoa kaikki Green Dayn biisit ovat todella mahtavia mutta parhaimmistoa ovat ehkäpä Christie Road, 80, The Grouch, Good Riddance... ööh... vaikeeta päättää

    • Perhanan-Lokit

      Niitä on niin paljon.
      Mutta esimerkiksi When I Come Around, Homecoming, Watsername, 86, Panic Song, Walking Contradiction, In The End ja Pulling Theet iskevät jotenkin todella kovaa.

    • lekuri79

      pulling teeth..

    • eli siis toisin sanoen

      Boulevard of Broken Dreams

    • takkutukkaa

      hhmm, mul vaihtelee se lempibiisi kokojan, mut nyt mä oon jo kauan tykänny warningista. se on jotenki sellane rento ja niin c:

    • xoxo_girl

      Oon kuunnelu niitä vanhojakin kappaleita ja levyjä, silti mulla on vaan se American Idiot. Basket Case on hirveen hyvä, mutta Holiday on jotenkin myös. Give Me Novacaine on myös. Okei, listataan ne parhaat biisit:
      - Basket Case
      - Holiday
      - American Idiot
      - Give Me Novacaine
      - She's A Rebel
      - Wake Me Up When September Ends
      - Boulevard of Broken Dreams
      YMSYMS.
      Tykkään tosi paljon muutenkin Green Daysta niin ei kehtaa luetella kaikkia tänne. :D

    • berrynekoh

      Kaikki on hyviä... Varmaan Boulevard of Broken Dreams ja Holiday

      • gd!

        No mun mielest.. öähh, niit on niin paljo ja aina se paras biisi vaihtuu, mut ihan klassikoks on jääny varmaa Welcome to Paradise ja pulling teeth Dookielta:: ), sitte on blood, sex and booze, warning:ilta entiiä mut se vaan on.. sitte on waiting warningil:ta myääs, mist on se kuuluisa lause: 'BETTER THANK YOUR LUCKY STARS' sitte onn kans 21st century breakdown:ilta.. Horseshoes and handgrenades :: ) sitte on viälä 86, jaa Geek Stink Breath jaa braistew insomniac:ilt, kerlpunkilta varmaa Sweet Children.., 39/smoothil:ta öähh Only Of You, taai why do you want to him?, sitte nimrodilta on eniten.. mut ainakin the grouch, haushinka, all the time, nice guys finish last, uptight, jaa reject.. ::) sitte shenanigans:silta ehdottomast haha you're dead jaa suffocate.. ja sitte vielä American Idiotilta.. letterbomb, she's a rebel, extraordinary girl, vaik pakko myöntää et nää kaikkien kuulemat massa biisit, blvd. of broken dreams, holiday ja american idiotkin.. on hyviä! vaik nykyään kaikki gd ihkuttajat pilaa sen maineen ja kehuu et joo Green Day on mun lempi bändi, vaikka ei tiiä siitä oikeesti vittuakaan ja kuuntelee vaan 21 gunssia, holidayta, blvd. of brkn dream:ssia :) kiitosmoi, OLI PAKKO SANOOA TOI!


      • JEJEE
        gd! kirjoitti:

        No mun mielest.. öähh, niit on niin paljo ja aina se paras biisi vaihtuu, mut ihan klassikoks on jääny varmaa Welcome to Paradise ja pulling teeth Dookielta:: ), sitte on blood, sex and booze, warning:ilta entiiä mut se vaan on.. sitte on waiting warningil:ta myääs, mist on se kuuluisa lause: 'BETTER THANK YOUR LUCKY STARS' sitte onn kans 21st century breakdown:ilta.. Horseshoes and handgrenades :: ) sitte on viälä 86, jaa Geek Stink Breath jaa braistew insomniac:ilt, kerlpunkilta varmaa Sweet Children.., 39/smoothil:ta öähh Only Of You, taai why do you want to him?, sitte nimrodilta on eniten.. mut ainakin the grouch, haushinka, all the time, nice guys finish last, uptight, jaa reject.. ::) sitte shenanigans:silta ehdottomast haha you're dead jaa suffocate.. ja sitte vielä American Idiotilta.. letterbomb, she's a rebel, extraordinary girl, vaik pakko myöntää et nää kaikkien kuulemat massa biisit, blvd. of broken dreams, holiday ja american idiotkin.. on hyviä! vaik nykyään kaikki gd ihkuttajat pilaa sen maineen ja kehuu et joo Green Day on mun lempi bändi, vaikka ei tiiä siitä oikeesti vittuakaan ja kuuntelee vaan 21 gunssia, holidayta, blvd. of brkn dream:ssia :) kiitosmoi, OLI PAKKO SANOOA TOI!

        elikkä vaikeata on mennä sanomaan, mutta Castaway, Westbound Sign, Who wrote Holden Caulfield?, Ameican Eulogy ja Idiot sekä Prosthetic Head ovat ihan kärkipäässä. Jos noista nyt valitsee niin ehkä Castaway iskee eniten.


    • boah

      Yritänpäs tähän jotain top teniä kehitellä:

      1. Tight Wad Hill
      2. Having a Blast
      3. At the Library
      4. Dry Ice
      5. Armatage Shanks
      6. Reject
      7. Coming Clean
      8. Disappearing Boy
      9. Android
      10. Paper Lanterns

      Kunniamaininnat: Emenius Sleepus, In the End, Christie Road, Green Day, Best Thing in Town, Brat, Panic Song, Going to Pasalacqua, Platypus (I Hate You), Deadbeat Holiday

      • gggggggggggggggggggg

        Juu mä niinku täs listaan vähemmän tunnetumpii biisei mun top teniin, et kaikki niinku näkee et mä oon tosi kova fani.


    • randompöö

      When I come around, Time of your life, American Idiot, East of Jesus nowhere, Last of american girls...

      Onhan näitä :D

    • a small bear

      täs pari lemppariini (:

      Boulevard of broken dreams
      Holiday
      Longview
      When I come around
      21 guns
      Basket case
      Going To Pasalacqua
      Macy's Day Parade
      Viva la Gloria
      Give me novacaine
      Jesus of suburdia



      noi o noi mitkä tuli ny mielee (:  

      • ibegtodreamanddiffer

        ehdottomasti paras mielestäni on holiday!!!

        mutta todella hyviä biisejä on tämän lisäksi ainakin yli kymmenen bascet case, when i come around, longvew, east jesus nowhere, 21 guns.... yms yms


      • slater74
        ibegtodreamanddiffer kirjoitti:

        ehdottomasti paras mielestäni on holiday!!!

        mutta todella hyviä biisejä on tämän lisäksi ainakin yli kymmenen bascet case, when i come around, longvew, east jesus nowhere, 21 guns.... yms yms

        No livenä ehdottomasti tämä;

        http://www.youtube.com/watch?v=iP4znZEcW6I


    • ddsdde

      JEsus of surbia on paras

    • Green Day fan1432464

      No mulle Green Day on ihan lempi bändi ja alotin kyllä American Idiotilla jolla ei oo huonoja biisejä mutt kyll ne vanhat vähän enemmän iskee mutt oma top kymppi on
      1. She
      2:Give me novacaine
      3. Wake Me Up When September Ends
      4.21 Guns
      5.Basket Case
      6.When I Come Arround
      7.2000 Light Years Away
      8.Good Riddance (Time of Your Life)
      9.Going To Pasalacqua
      10. Macy´s Day Parade
      Joo ehk oli vähän väärä järjestys mutt kyll kaikki Green Dayt on parhaita

    • Greendäy

      Öää melkeimpä kaikki, mut jos on pakko jtn luetella nii Comin Clean, She ja Panic song, nii ja Basket case. ( :

    • BillieDay

      Basket Case! ehdoton ykkönen. Good Riddance rakastan sitä ;))))))) Holiday Jesus Of Suburbia .< Green Day Fani !

    • --Drew--

      1. Boulevard of Broken Dreams
      2. Wake Me Up When September Ends

      Ilman muuta nuo kaksi on ihan parhaita, parhaimpia

    • longview!!!

    • gd4eva

      TÄÄ ON VAIKEE KYSYMYS mut öö parhaimpii on varmaa Minority, Holiday, Jesus of Suburbia (ofc!),, American Idiot, Ha Ha You're Dead, Scatterd ja J.A.R.!!!!
      Paras livebiisi on varmaa King for a Day tai Hitchin' A Ride (; ja jooo Whan I Come Around on kans paras!!

    • yjbh
      • St-jimmy

        Paras biisi on (ainaki mun mielest) paper lanterns. Onko kukaan muu samaa mielt et 90 luvull tuli green dayn parhaat albumit?


    • placethaticallhome

      christie road!

    • amerikan idiootti

      One of my lies!! from kerplunk!

    • Vihreänpäivänkulkija

      Peace maker ehdottomasti, sitten caset sun muu skeida!

    • herewegoagain

      going to pasalacqua

    • pars biisi

      jesus of suburbia!!!

    • Ooose

      Longview, geek stink breath, 409 in a coffeemaker, F.o.d, Bab's uvula who, king for a day, platypus, castaway mainitaksebi muutamia.

    • Pörlötys

      Nuclear family!!<333

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe