Silja line on ja pysyy

jhjhlkhkhkh

mitäs TallinkSiljan haukkujat tähän sanoo Virolaisen miehistön tulemisesta ja Silja brändin häviämisestä ?? http://www.turunsanomat.fi/talous/?ts=1,3:1004:0:0,4:4: 0:1:2007-06-07,104:4:464264,1:0:0:0:0:0:

16

1637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä......
      • pastaa

jauhaavat, jotta edes joku heikkouskoinen vielä lähtis tallinkipaatill

• paikka..
        pastaa kirjoitti:

jauhaavat, jotta edes joku heikkouskoinen vielä lähtis tallinkipaatill

joillekin, että virolaiset ostivat suomalaisten bermudalaiselle myymän yhtiön!

• laivaakin

näköjään suunnittelevat Turku-Tukholma -välille. Ei kai se sitten olekaan niin kuollutta kuin tällä palstalla välillä väitetään.

• Alpo Kurkinen
        laivaakin kirjoitti:

näköjään suunnittelevat Turku-Tukholma -välille. Ei kai se sitten olekaan niin kuollutta kuin tällä palstalla välillä väitetään.

Tilatkoon Tallink vaikka kuinka paljon uusia laivoja,ei niillä kukaan matkusta.Matkustin jo 1980-luvun alkupuolella Rosellalla Turusta Maarianhaminaan ja nyt viimeksi vuosi sitten Tallinnaan.Hyvältä tuntuneet ovat ne kymmenet matkat Rosellassa.Ai niin,mutta eiväthän Mariella,Isabella ja Amorella paljon nuorempia ole,jotan romantiikkaa tulee Vikingin laivoilla riittämään tulevina vuosikymmeninä,kunhan annetaan nykyisten laivojen rauhassa ikääntyä.

• jotkut hienosti
        Alpo Kurkinen kirjoitti:

Tilatkoon Tallink vaikka kuinka paljon uusia laivoja,ei niillä kukaan matkusta.Matkustin jo 1980-luvun alkupuolella Rosellalla Turusta Maarianhaminaan ja nyt viimeksi vuosi sitten Tallinnaan.Hyvältä tuntuneet ovat ne kymmenet matkat Rosellassa.Ai niin,mutta eiväthän Mariella,Isabella ja Amorella paljon nuorempia ole,jotan romantiikkaa tulee Vikingin laivoilla riittämään tulevina vuosikymmeninä,kunhan annetaan nykyisten laivojen rauhassa ikääntyä.

näkee Vikingin laivojen vanhanaikaisuuden, kuluneisuuden, pienuuden ja kaikki turvallisuuslaiminlyönnit (kts. aiempi ketju jossa lainaus Rosellan onnettomuuspöytäkirjasta. Vanha juttu tosin, mutta kuitenkin..) romantiikkana!? Sitä tulee kyllä varmasti noissa kiuluissa riittämään. Ai niin, mutta onhan Viking Line vihdoinkin hankkimassa uutta laivaa, veikkaisinpa että se tulee lyömään kirkkaasti matkustajaennätykset kun koko Viking-jengi ryntää risteilemään uudelle alukselle helppottuneina kun ei enää tarvitse vakuuttaa "vanhusten" romanttisuutta.

Tallinkin kaltainen firma tuskin heittäisi uutta laivaa Tku-Tuk. välille, ellei sille olisi olemassa jo potentiaalista matkustajamäärää, tuskin sellaiseen riskinottoon löytyisi omistajilta tukea. Ja näköjään palkattavan hlökunnan perusteella odottavat myös risteilijöitä Suomesta ja Ruotsista.

• Ville-Viikinki
        jotkut hienosti kirjoitti:

näkee Vikingin laivojen vanhanaikaisuuden, kuluneisuuden, pienuuden ja kaikki turvallisuuslaiminlyönnit (kts. aiempi ketju jossa lainaus Rosellan onnettomuuspöytäkirjasta. Vanha juttu tosin, mutta kuitenkin..) romantiikkana!? Sitä tulee kyllä varmasti noissa kiuluissa riittämään. Ai niin, mutta onhan Viking Line vihdoinkin hankkimassa uutta laivaa, veikkaisinpa että se tulee lyömään kirkkaasti matkustajaennätykset kun koko Viking-jengi ryntää risteilemään uudelle alukselle helppottuneina kun ei enää tarvitse vakuuttaa "vanhusten" romanttisuutta.

Tallinkin kaltainen firma tuskin heittäisi uutta laivaa Tku-Tuk. välille, ellei sille olisi olemassa jo potentiaalista matkustajamäärää, tuskin sellaiseen riskinottoon löytyisi omistajilta tukea. Ja näköjään palkattavan hlökunnan perusteella odottavat myös risteilijöitä Suomesta ja Ruotsista.

siitä, että Vikingin laivat ovat olleet viimeaikoina todella usein täyteen buukattuja, riittää joitakin matkustajia Tallinksiljallekin. Olen jopa itse tänä keväänä joutunut muutaman kerran tästä syystä vaihtamaan Tallinkin paattiin.

• Matkustaja Silviki
        Ville-Viikinki kirjoitti:

siitä, että Vikingin laivat ovat olleet viimeaikoina todella usein täyteen buukattuja, riittää joitakin matkustajia Tallinksiljallekin. Olen jopa itse tänä keväänä joutunut muutaman kerran tästä syystä vaihtamaan Tallinkin paattiin.

taas hieman viitsisit kiihkosi läpi käyttää järkeä, niin huomaisit muutaman tosiasian.

Ensinnäkin, katselin kesäksi risteilyitä muutamaksi viikonlopuksi. Kummallakin yhtiöllä parempia hyttejä melko vähän vapaina kyseisinä päivinä. Kummaltakin löytyy paskahyttejä vapaana. Näin oli myös talvella ja ollut jo paljon ennen Tallinkin Silja-kauppaa.

Niin, se järjen käyttö.. Siljan tai Tallinkin laivoihin mahtuu, voisi sanoa jopa että, huomattavan paljon enemmän porukkaa, kuin Vikingin kippoihin.

Tarkoitit varmasti, että mahtuisi vielä enemmänkin, koska laivat ovat suurempia ja täten matkustajakapasiteetti suurempi.

Itse en ole onneksi koskaan joutunut muutamaan "paattejani", koska olen ajoissa liikkeellä. Ja liikkeellä on luonnolisesti oltava ajoissa, koska en matkusta paskahyteissä.

t: molempia yhtiötä tasaisesti käyttävä

• Ville-Viikinki
        paikka.. kirjoitti:

joillekin, että virolaiset ostivat suomalaisten bermudalaiselle myymän yhtiön!

myönnetään. Olen edelleenkin hyvin harmissani vanhan laadukkaan Siljan ajautumisesta virolaisomistukseen, enkä siksi heidän palveluitaan käytä, kuin sellaisessa tilanteessa, ettei muuta ole tarjolla.

• Ville-Viikinki
        Matkustaja Silviki kirjoitti:

taas hieman viitsisit kiihkosi läpi käyttää järkeä, niin huomaisit muutaman tosiasian.

Ensinnäkin, katselin kesäksi risteilyitä muutamaksi viikonlopuksi. Kummallakin yhtiöllä parempia hyttejä melko vähän vapaina kyseisinä päivinä. Kummaltakin löytyy paskahyttejä vapaana. Näin oli myös talvella ja ollut jo paljon ennen Tallinkin Silja-kauppaa.

Niin, se järjen käyttö.. Siljan tai Tallinkin laivoihin mahtuu, voisi sanoa jopa että, huomattavan paljon enemmän porukkaa, kuin Vikingin kippoihin.

Tarkoitit varmasti, että mahtuisi vielä enemmänkin, koska laivat ovat suurempia ja täten matkustajakapasiteetti suurempi.

Itse en ole onneksi koskaan joutunut muutamaan "paattejani", koska olen ajoissa liikkeellä. Ja liikkeellä on luonnolisesti oltava ajoissa, koska en matkusta paskahyteissä.

t: molempia yhtiötä tasaisesti käyttävä

ihan käytännössä mulle on sattunut niin että haluamilleni päiville on Vikingin laivat olleet ihan viimeistä hyttiä("paskahyttejäkin!")myöten täynnä. Kun kyseisille päiville on kuitenkin jostain syystä Tallinksiljan laivoilla ollut runsaasti tilaa niin, anyway-sitten on menty sillä ja vaikken olisi halunnutkaan, niin olosuhteiden pakosta on meikäläisestäkin nyt tullut "molempia yhtiöitä tasaisesti käyttävä" ,varmaan monesta muustakin, tästähän on Tallinksiljalle ollut todella hyötyä.

• Tepi.
        Ville-Viikinki kirjoitti:

ihan käytännössä mulle on sattunut niin että haluamilleni päiville on Vikingin laivat olleet ihan viimeistä hyttiä("paskahyttejäkin!")myöten täynnä. Kun kyseisille päiville on kuitenkin jostain syystä Tallinksiljan laivoilla ollut runsaasti tilaa niin, anyway-sitten on menty sillä ja vaikken olisi halunnutkaan, niin olosuhteiden pakosta on meikäläisestäkin nyt tullut "molempia yhtiöitä tasaisesti käyttävä" ,varmaan monesta muustakin, tästähän on Tallinksiljalle ollut todella hyötyä.

Siis ollut niin täyttä, että mustalaiskiintiökin ollut täynnä! Uskomatonta. Parina vuonna ollut vain muutama lähtö näin täynnä!

No eipä Viikkarilla ole kuin Gabbella kunnon hyttejä tarjolla...

• tietää ja osaa omasta miele...
        Tepi. kirjoitti:

Siis ollut niin täyttä, että mustalaiskiintiökin ollut täynnä! Uskomatonta. Parina vuonna ollut vain muutama lähtö näin täynnä!

No eipä Viikkarilla ole kuin Gabbella kunnon hyttejä tarjolla...

Ihquu - olithan säkin mister nobodyasiantuntijaopiskelijapaskavarvasnöffö henkissä! Mä jo pelkäsin, ettei susta enää mitään kuulu...

• Tepi.
        tietää ja osaa omasta miele... kirjoitti:

Ihquu - olithan säkin mister nobodyasiantuntijaopiskelijapaskavarvasnöffö henkissä! Mä jo pelkäsin, ettei susta enää mitään kuulu...

Eihän minnuu saa kirveelläkään
        uunoilemasta täällä, mite tulsitte
        toimmee ilma minnu?

• 61523748061523748061

Onhan Silja Line edelleen... Tai siis TallinkSiljan laivoja minkä kyljessä lukee Silja Line

• Ja-pysyy

Norppahan on vedessä elelevä nisäkäs.

• Anonyymi

Halleluja ja palstan suuret visionäärit aina yhtä väärässä kuin taivutettu ratakisko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe