Silja line on ja pysyy

jhjhlkhkhkh

mitäs TallinkSiljan haukkujat tähän sanoo Virolaisen miehistön tulemisesta ja Silja brändin häviämisestä ?? http://www.turunsanomat.fi/talous/?ts=1,3:1004:0:0,4:4: 0:1:2007-06-07,104:4:464264,1:0:0:0:0:0:

16

1639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä......
      • pastaa

jauhaavat, jotta edes joku heikkouskoinen vielä lähtis tallinkipaatill

• paikka..
        pastaa kirjoitti:

jauhaavat, jotta edes joku heikkouskoinen vielä lähtis tallinkipaatill

joillekin, että virolaiset ostivat suomalaisten bermudalaiselle myymän yhtiön!

• laivaakin

näköjään suunnittelevat Turku-Tukholma -välille. Ei kai se sitten olekaan niin kuollutta kuin tällä palstalla välillä väitetään.

• Alpo Kurkinen
        laivaakin kirjoitti:

näköjään suunnittelevat Turku-Tukholma -välille. Ei kai se sitten olekaan niin kuollutta kuin tällä palstalla välillä väitetään.

Tilatkoon Tallink vaikka kuinka paljon uusia laivoja,ei niillä kukaan matkusta.Matkustin jo 1980-luvun alkupuolella Rosellalla Turusta Maarianhaminaan ja nyt viimeksi vuosi sitten Tallinnaan.Hyvältä tuntuneet ovat ne kymmenet matkat Rosellassa.Ai niin,mutta eiväthän Mariella,Isabella ja Amorella paljon nuorempia ole,jotan romantiikkaa tulee Vikingin laivoilla riittämään tulevina vuosikymmeninä,kunhan annetaan nykyisten laivojen rauhassa ikääntyä.

• jotkut hienosti
        Alpo Kurkinen kirjoitti:

Tilatkoon Tallink vaikka kuinka paljon uusia laivoja,ei niillä kukaan matkusta.Matkustin jo 1980-luvun alkupuolella Rosellalla Turusta Maarianhaminaan ja nyt viimeksi vuosi sitten Tallinnaan.Hyvältä tuntuneet ovat ne kymmenet matkat Rosellassa.Ai niin,mutta eiväthän Mariella,Isabella ja Amorella paljon nuorempia ole,jotan romantiikkaa tulee Vikingin laivoilla riittämään tulevina vuosikymmeninä,kunhan annetaan nykyisten laivojen rauhassa ikääntyä.

näkee Vikingin laivojen vanhanaikaisuuden, kuluneisuuden, pienuuden ja kaikki turvallisuuslaiminlyönnit (kts. aiempi ketju jossa lainaus Rosellan onnettomuuspöytäkirjasta. Vanha juttu tosin, mutta kuitenkin..) romantiikkana!? Sitä tulee kyllä varmasti noissa kiuluissa riittämään. Ai niin, mutta onhan Viking Line vihdoinkin hankkimassa uutta laivaa, veikkaisinpa että se tulee lyömään kirkkaasti matkustajaennätykset kun koko Viking-jengi ryntää risteilemään uudelle alukselle helppottuneina kun ei enää tarvitse vakuuttaa "vanhusten" romanttisuutta.

Tallinkin kaltainen firma tuskin heittäisi uutta laivaa Tku-Tuk. välille, ellei sille olisi olemassa jo potentiaalista matkustajamäärää, tuskin sellaiseen riskinottoon löytyisi omistajilta tukea. Ja näköjään palkattavan hlökunnan perusteella odottavat myös risteilijöitä Suomesta ja Ruotsista.

• Ville-Viikinki
        jotkut hienosti kirjoitti:

näkee Vikingin laivojen vanhanaikaisuuden, kuluneisuuden, pienuuden ja kaikki turvallisuuslaiminlyönnit (kts. aiempi ketju jossa lainaus Rosellan onnettomuuspöytäkirjasta. Vanha juttu tosin, mutta kuitenkin..) romantiikkana!? Sitä tulee kyllä varmasti noissa kiuluissa riittämään. Ai niin, mutta onhan Viking Line vihdoinkin hankkimassa uutta laivaa, veikkaisinpa että se tulee lyömään kirkkaasti matkustajaennätykset kun koko Viking-jengi ryntää risteilemään uudelle alukselle helppottuneina kun ei enää tarvitse vakuuttaa "vanhusten" romanttisuutta.

Tallinkin kaltainen firma tuskin heittäisi uutta laivaa Tku-Tuk. välille, ellei sille olisi olemassa jo potentiaalista matkustajamäärää, tuskin sellaiseen riskinottoon löytyisi omistajilta tukea. Ja näköjään palkattavan hlökunnan perusteella odottavat myös risteilijöitä Suomesta ja Ruotsista.

siitä, että Vikingin laivat ovat olleet viimeaikoina todella usein täyteen buukattuja, riittää joitakin matkustajia Tallinksiljallekin. Olen jopa itse tänä keväänä joutunut muutaman kerran tästä syystä vaihtamaan Tallinkin paattiin.

• Matkustaja Silviki
        Ville-Viikinki kirjoitti:

siitä, että Vikingin laivat ovat olleet viimeaikoina todella usein täyteen buukattuja, riittää joitakin matkustajia Tallinksiljallekin. Olen jopa itse tänä keväänä joutunut muutaman kerran tästä syystä vaihtamaan Tallinkin paattiin.

taas hieman viitsisit kiihkosi läpi käyttää järkeä, niin huomaisit muutaman tosiasian.

Ensinnäkin, katselin kesäksi risteilyitä muutamaksi viikonlopuksi. Kummallakin yhtiöllä parempia hyttejä melko vähän vapaina kyseisinä päivinä. Kummaltakin löytyy paskahyttejä vapaana. Näin oli myös talvella ja ollut jo paljon ennen Tallinkin Silja-kauppaa.

Niin, se järjen käyttö.. Siljan tai Tallinkin laivoihin mahtuu, voisi sanoa jopa että, huomattavan paljon enemmän porukkaa, kuin Vikingin kippoihin.

Tarkoitit varmasti, että mahtuisi vielä enemmänkin, koska laivat ovat suurempia ja täten matkustajakapasiteetti suurempi.

Itse en ole onneksi koskaan joutunut muutamaan "paattejani", koska olen ajoissa liikkeellä. Ja liikkeellä on luonnolisesti oltava ajoissa, koska en matkusta paskahyteissä.

t: molempia yhtiötä tasaisesti käyttävä

• Ville-Viikinki
        paikka.. kirjoitti:

joillekin, että virolaiset ostivat suomalaisten bermudalaiselle myymän yhtiön!

myönnetään. Olen edelleenkin hyvin harmissani vanhan laadukkaan Siljan ajautumisesta virolaisomistukseen, enkä siksi heidän palveluitaan käytä, kuin sellaisessa tilanteessa, ettei muuta ole tarjolla.

• Ville-Viikinki
        Matkustaja Silviki kirjoitti:

taas hieman viitsisit kiihkosi läpi käyttää järkeä, niin huomaisit muutaman tosiasian.

Ensinnäkin, katselin kesäksi risteilyitä muutamaksi viikonlopuksi. Kummallakin yhtiöllä parempia hyttejä melko vähän vapaina kyseisinä päivinä. Kummaltakin löytyy paskahyttejä vapaana. Näin oli myös talvella ja ollut jo paljon ennen Tallinkin Silja-kauppaa.

Niin, se järjen käyttö.. Siljan tai Tallinkin laivoihin mahtuu, voisi sanoa jopa että, huomattavan paljon enemmän porukkaa, kuin Vikingin kippoihin.

Tarkoitit varmasti, että mahtuisi vielä enemmänkin, koska laivat ovat suurempia ja täten matkustajakapasiteetti suurempi.

Itse en ole onneksi koskaan joutunut muutamaan "paattejani", koska olen ajoissa liikkeellä. Ja liikkeellä on luonnolisesti oltava ajoissa, koska en matkusta paskahyteissä.

t: molempia yhtiötä tasaisesti käyttävä

ihan käytännössä mulle on sattunut niin että haluamilleni päiville on Vikingin laivat olleet ihan viimeistä hyttiä("paskahyttejäkin!")myöten täynnä. Kun kyseisille päiville on kuitenkin jostain syystä Tallinksiljan laivoilla ollut runsaasti tilaa niin, anyway-sitten on menty sillä ja vaikken olisi halunnutkaan, niin olosuhteiden pakosta on meikäläisestäkin nyt tullut "molempia yhtiöitä tasaisesti käyttävä" ,varmaan monesta muustakin, tästähän on Tallinksiljalle ollut todella hyötyä.

• Tepi.
        Ville-Viikinki kirjoitti:

ihan käytännössä mulle on sattunut niin että haluamilleni päiville on Vikingin laivat olleet ihan viimeistä hyttiä("paskahyttejäkin!")myöten täynnä. Kun kyseisille päiville on kuitenkin jostain syystä Tallinksiljan laivoilla ollut runsaasti tilaa niin, anyway-sitten on menty sillä ja vaikken olisi halunnutkaan, niin olosuhteiden pakosta on meikäläisestäkin nyt tullut "molempia yhtiöitä tasaisesti käyttävä" ,varmaan monesta muustakin, tästähän on Tallinksiljalle ollut todella hyötyä.

Siis ollut niin täyttä, että mustalaiskiintiökin ollut täynnä! Uskomatonta. Parina vuonna ollut vain muutama lähtö näin täynnä!

No eipä Viikkarilla ole kuin Gabbella kunnon hyttejä tarjolla...

• tietää ja osaa omasta miele...
        Tepi. kirjoitti:

Siis ollut niin täyttä, että mustalaiskiintiökin ollut täynnä! Uskomatonta. Parina vuonna ollut vain muutama lähtö näin täynnä!

No eipä Viikkarilla ole kuin Gabbella kunnon hyttejä tarjolla...

Ihquu - olithan säkin mister nobodyasiantuntijaopiskelijapaskavarvasnöffö henkissä! Mä jo pelkäsin, ettei susta enää mitään kuulu...

• Tepi.
        tietää ja osaa omasta miele... kirjoitti:

Ihquu - olithan säkin mister nobodyasiantuntijaopiskelijapaskavarvasnöffö henkissä! Mä jo pelkäsin, ettei susta enää mitään kuulu...

Eihän minnuu saa kirveelläkään
        uunoilemasta täällä, mite tulsitte
        toimmee ilma minnu?

• 61523748061523748061

Onhan Silja Line edelleen... Tai siis TallinkSiljan laivoja minkä kyljessä lukee Silja Line

• Ja-pysyy

Norppahan on vedessä elelevä nisäkäs.

• Anonyymi

Halleluja ja palstan suuret visionäärit aina yhtä väärässä kuin taivutettu ratakisko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe