Ilmastointi ei toimi, eikä pala ilmastoinnin merkkivalokaan. Olisikohan sulake vaihdettava ja missä se sulake on? Tai sulakkeet kyllä löytyivät, muttei niistä tiedä mikä kuuluu mihinkin. Voihan se tietty olla että ilmastointi on sanonut sopimuksen irti? Auto on Focus-99
Ilmastointi ei toimi
5
2231
Vastaukset
- foc
Jos puhaltimen nopeudet 1-3 ovat rikki, ilmastointikaan ei mene päälle. Em. vika johtuu yleensä kytkimen yhteydessä sij. etuvastuksen palamisesta.
- Heips,
Focuksen ilmastointi vaivoja ihmettelevä kanssa autoilija. MUTTA omassa Voortissani puhallin pyörii vain asennossa IV, jolloin ilmastoinnin valo ei pala ja kokemusperäisesti näin kesäkeleillä voin sanoa, että ilmastointikaan ei ole päällä. Ilmastoinnin valo palaa taas (ja ilmastointikin toiminee) puhaltimen ollessa asennoissa I-III. Jos pelin kanssa kikkailee ja laittaa puhaltimen kytkimen asentojen III ja IV väliin johon sen uskomatonta, mutta kuitenkin totta voi värkätä, niin tukka pöllyää ja ilmastointi toimii. Kyseessä on vuoden 2001 diesel Focus. Kun vika tuntui olevan tuttu, osaatko arvata mitä tuon "etuvastuksen" (vaiko koko kytkimen) vaihto maksanee?
- osa pois välistä
Heips, kirjoitti:
Focuksen ilmastointi vaivoja ihmettelevä kanssa autoilija. MUTTA omassa Voortissani puhallin pyörii vain asennossa IV, jolloin ilmastoinnin valo ei pala ja kokemusperäisesti näin kesäkeleillä voin sanoa, että ilmastointikaan ei ole päällä. Ilmastoinnin valo palaa taas (ja ilmastointikin toiminee) puhaltimen ollessa asennoissa I-III. Jos pelin kanssa kikkailee ja laittaa puhaltimen kytkimen asentojen III ja IV väliin johon sen uskomatonta, mutta kuitenkin totta voi värkätä, niin tukka pöllyää ja ilmastointi toimii. Kyseessä on vuoden 2001 diesel Focus. Kun vika tuntui olevan tuttu, osaatko arvata mitä tuon "etuvastuksen" (vaiko koko kytkimen) vaihto maksanee?
En ole alkuperäinen Focuksen ilmastointi vaivoja ...........
sellanen juttu, että ilmastointi ei mene päälle kun puhallin on osoitettu ikkunaan puhaltamaan.
No näin mulle just kävi. Ikkunaan päin se oli puhaltaja käännetty. Ilmastointi toimii tosi hyvin. Aina oppii jotain uutta ja kiiti vastaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622