Millainen on rakastunut/ihastunut nais neitsyt ? Kertooko hän asian suoraan ? Välttelee..Pelkääkö hän torjutuksi tulemista ? Miten hän yleensä ilmaisee tunteensa ? Odottaako et vastapuoli tekee aloitteen ? P.s Ihastunut tähän oikulliseen neroon !
Rakastunut Neitsyt
16
8882
Vastaukset
- suoraan
En kerro suinpäin tunteistani. Ihastuessani annan ehkä pieniä vinkkejä, flirttailen. Rakastunut olen elämässäni ollut vain kerran, jos sitäkään (35 v). Ihastunut sitäkin useammin.
Aloitetta en itse tee, pitäisi olla täysin varma toisen osapuolen tunteista ensin. Ja mitenkäs sitä voisi sellaisesta varma olla.. :)
Luotettavan ja ihanan kumpppanin löytäessäni antaisin hänelle vaikka kuun taivaalta jos voisin. Annan suhteelle ja toiselle kaikkeni. Näytän rakkauteni ennemminkin teon kuin sanoin. Mutta toiselle ei varmasti jää epäselväksi, että rakastan. Ja paljon.
Onnea sinulle neitsyesi kanssa :)- suoraan
aina flirttailen ja sitten kerron ihastukseni / rakkauteni esim.laulun sanoilla yms...
mutta luulempa että se on hyvin yksilöllistä.
- :):)
Me nais-neitsyet olemme hyvin viehkeitä rakastuneina/ihastuneina. Vastaamme aika hyvin rakkauden osoituksiin, siis esim. siihen, että te miehet lähestytte meitä/viekottelette meitä. Olemme tässä "tilassa" aika alttiita kaikelle, ja ilmaisemme sitä käytöksellämme, eli emme esim. pistä kauheasti hanttiin, jos onnistutte vokottelemaan heti kättelyssä vaikka sänkyyn asti :)
Ja siis päinvastoin, jos neitsyt-naista ei kiinnosta, hän on kyllä ystävällinen, mutta kehon kieli ilmaisee, ettei kiinnosta. Tällä tavalla neitsyt torjuu, sanoilla ei siihen kykene.
Neitsyt ei yleensä sano "rakastan sinua" ennen kuin toinen on sanonut ensin. Neitsyt haluaa olla varma toisen tunteista.- serögoi
Mä en onnistu tekemään mitään aloitteita itse, muuta kuin flirtti onnistuu ja hymyily- jos mies ei sitten tee mitään en itsekään saa mitään aikaseks..
Neitsyt nainen
- kiertelen...
kunnes olen mielestäni tarpeeksi varma toisesta.
Aloitetta on vaikea tehdä, kun pelottaa torjutuksi tulemin.
Ilmeisesti liian realisti rakastuakseni "turhan" usein - mutta silloin kun se tapahtuu, on oksat pois. Rakkauden kohteelle ei varmasti jää epäselvää tunteiden laadusta!- Honey-Cat
neitsyt saadaan vakuuttuneeksi :)
- Nekku
Honey-Cat kirjoitti:
neitsyt saadaan vakuuttuneeksi :)
Jaa ´a, miten saada neitsyt vakuuttuneeksi... Tuo onkin vaikea kysymys ainakin mun kohdalla, sen verran monta kertaa on tullut petyttyä. Sanoisin ehkäpä, että aika, jonka vietän miehen kanssa auttaa kummasti. Mikäli mies on varma halutakseen just mut niin hän haluaa viettää aikaa kanssani ja ottaa yhteyttä (ja tämä aika ei ainakaan mun kohdalla ole mikään kaksviikkonen! vaan kestää kuukausia) Ja tässä ajassa ehdin tehdä myös "tutkimustyötä" miehestä :D
Neitsyt nainen
- fuksia
Olen ihan LOWESSA! Ja sen huomaa naapurin Erkkikin. En uskalla kuitenkaan sita vastapuolelle sanoa. Han kylla nakee, etta olen uskollinen, rehellinen ja valmis hanen kanssaan ihan mihin tahansa. Han on myos rehellinen ja ehdottoman luotettava. Olemme tunteneet vasta 3 kuukautta, mutta han tuntuu juuri sille ainoalle oikealle. Terveyteni petti sain syovan ja han auttaa minua kaikessa. Aivan mahtava mies. Toivottavasti saan pitaa hanet vierellani hamaan loppuun asti. Hanella on oikea arvojarjestys elamassa. Nauttikaa jokaisesta paivasta! Huomisesta ei tieda tuleeko sita...
- Enkelparventie
Teille ! Moni vastauksistanne sopivat hyvin häneen johon olen ihastunut...Mutta kumpikaan meistä ei ole sanonut sitä ääneen...Toivottavasti en ole menettänyt tätä mahdollisuuttani...Näihin laulun sanoihin on hyvä lopettaa.. Something in your eyes was so inviting,Something in your smile was so exciting, Something in my heart,Told me I must have you...Rakkaus on suurinta mitä ihminen voi antaa ja saada !!!!!! Hyvää kesää kaikille !!
- huu
naisena voin sanoa, että olen ihan kyltymätön. Minun pitää koko ajan saada tietää missä mennään ja välittääkö se toinen varmasti vielä. Itse olen välillä hieman varovainen ja hyvin arkakin. Neitsyen haavat ovat syvät ja arpeutuvat hitaasti joten malttia ja hyviä hermoja kaivataan. Tämän hetkinen ukko on ihan uskomaton. Parasta mitä on koskaan ollut. Pelkään juuri siksi koska tuntuu liian hyvältä ollakseen totta.
- Kukka
Neitsytnainen on aina arka näyttämään tunteitaan ennen kun on varma vastapuolen tunteista.Vastapuolen täytyy tehdä aloite koska neitsytnainen ei halua "menettää kasvojaan" jos toinen ei olisikaan kiinnostunut hänestä.Kun neitsytnainen on varma tunteistasi saat itsellesi hänestä uskollisen ja rakastavan kumppanin. Muista vaan sanoa hänelle "rakastan sinua" vähintään kerran päivässä.
- tiitti
minusta kyllä tosiaan huomaa jos oon kiinnostunu. ja pakko saaha se omaksi kenet haluaa.
- neitsytN-
olen rakastuneena ujo ja tarkkailen kohdettani . En pysty tunnustamaan rakkauttani ellen ole 100 varma sen toisen olevan kans. Odotan siksi, että vastapuoli tekee aloitteen. Ja jos olen varma toisen tunteista, niin mikään ei estele. Esiin tulee varsinainen uskollinen ja tunteellinen rakastaja. Mutta alku karsii jyvät akanoista. Kysymys kuuluukin kuka jaksaa olla niin hiton sinnikäs. Ei tarvitse paljoakaan, kun neitsyt vaistoaa toisen pienenkin epävarmuuden ja vetäytyy.
- Kutri
Itse ihastun täysillä monta kertaa, koko ajan. Monesti käy niin, että toinen osapuoli säikähtää sitä, että olen liian ihastunut heti. Minä itse heittäydyn ainakin heti täysillä koko juttuun, ja ihastuminen tapahtuu kyllä heti tutustuttua. Ja kyllä Neitsyt näyttää tunteensa myös. Siinä on vain se huono puoli, että vaikka neitsyt ei olisi ihastunut ollenkaan, hän saatttaa olla todella ystävällinen, joten toinen voi lukea sen väärin
- cesky
Minä olen neitsytn ja olen varma ettei hän kerro olen itsekkin ihastunut ja en varmasti uskalla sanoa sitä hänelle jos hän ei sano ensin p.s (missä kaupungissa asut enkelparventie ihan uteliaisuuttani kysyn?)
- Enkelparventie
29.11.1848! ;) Kaikkea hyvää elämääsi !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984