Mistä tietää...

skopu

onko kaurismies aidosti kiinnostunut, jos ei voi sanoin tunteita ilmaista?Hitsi kauheeta, kun ei tiedä varmasti!!En kyllä itsekkään kerro omistani:-)

19

5249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi teitä! =)

      Kauris/Skopu on kyllä ihan mahdoton kaksikko! =) Molemmat sellaisia jääräpäitä ja molemmat huonoja puhumaan tunteistaan. Olen itse skorpioninainen ja harrastimme erään kaurismiehen kanssa lähes kolme vuotta semmoista kissa ja hiiri-leikkiä. Lopulta palaset loksahtivat kohdilleen ja sen jälkeen elämä onkin ollut ihanaa.

      Uskon vakaasti, että nämä kaksi ovat kuin luodut toisilleen. Eli yrittäkäähän tekin nyt jotenkin selvittää tunteenne toisillenne! Älkää ottako sitä riskiä, että päästäisitte elämänne mahdollisesti suurimman rakkauden karkaamaan käsistänne!

      Hyvää kesää teille!

      • jaksatko odottaa

        Kuten edellisestä viestistäkin käy ilmi, kaurismies on ERITTÄIN hidas ja tunteidensa näyttämisessä todella pelokas ja epävarma.

        Mieti todella jaksatko elää epävarmuudessa määräämättömän pitkän ajan. Vai haluatko nopeasti reippaan ja raikkaan suhteen, silloin kaurismies ei ole hyvä vaihtoehto.

        Nimimerkillä Kokemusta On


      • skopu

        pari olemme.Kaurismies ei päästä varmaan koskaan ketään lähelleen.Monia naisia,mutta kaukana pysyy.Jaksankohan enää tätä??


      • .....
        skopu kirjoitti:

        pari olemme.Kaurismies ei päästä varmaan koskaan ketään lähelleen.Monia naisia,mutta kaukana pysyy.Jaksankohan enää tätä??

        Sulla on yksi ratkaiseva etu puolellasi. Sä olet skorpioni. Ja skorpioni jos kuka pystyy lumoamaan kauriin. Jos olet tyypillinen skopu, niin se kaurismiehesi kyllä unohtaa muut naiset kunhan vain teet hänelle selväksi, että olet kiinnostunut juuri hänestä.

        Kauriille laatu merkkaa paljon, varsinkin naisasioissa. Ja skorpioninaista laadukkaampaa ei ole olemassakaan. ;)


    • tietää

      Kuule ei tiedä mistään leikkii toisen tunteilla ei tiedä mitä kauriin päässä liikkuu olen huomannut puhuin itse tunteista mut ei mies puhu kait niitä tunteita ei sit olekkaan jos ei niitä pysty sanomaan...Kauriit ovat sisäänpäi kääntyneitä kylmiä tunteettomia suhteen alussa saattavat jotain sanoakki mut siihempä se sit jää..

    • no sanompa

      Ei mistään tiedä kylmiä ovat tunteita eivät sano ainakaan ääneen kokemusta on..Elä kerro itsekkään omia tunteita jakavat varmaan tunteitasa omassa päässään useamman naisen kesken eivät ole luotettavia kaurismiehet ei niille yksi nainen riitä eihän silloin voi ääneen tunteista puhua..jos vaikka lipsahtaa väärän naisen nimi..Kauheeta on mut totta!

    • jouskarinainen

      Usko mua, kun sanon, että mitä vähemmän oot tekemisissä kaurismiesten kanssa, niin sitä paremmat mahikset sulla on selvitä elämästä hengissä.

      Kaurismiehen kanssa menettää sekä järkensä että myöskin sydämensä. Itse olin kahdeksan vuotta kauriin pauloissa. Menetin kaiken. Terveyteni ja rahani. En ole katkera, mutta olen vihainen itselleni. Vuosien ajan kuvittelin kaiken olevan kunnossa. Kaikki oli ihanaa ja kaurismieheni oli kaikkea mistä olin haaveillut. Mutta lopulta totuus valkeni minulle. Hän ei oikeasti välittänyt minusta pennin vertaa. Olin pelkkä pelinappula. Yksi nainen muiden joukossa.

    • minullakin kokemusta kertynyt

      Juu olen ollut kaurismiehen kanssa jonkin aikaa seurusteltu mutta nyt heitän hanskat tiskiin ja juoksen karkuun ei pidä tunteitani minkään arvoisena kun ei koskaan niistä maininnut pelinappulana piti voi hitto kun on tuttua olin tyhmä kun jatkoin mut nyt saapi jäädä sarvipää mun puolesta..

      • vaikeaa..

        Olen tässä useampaan otteeseen katunut lähtemistäni suhteeseen kaurismiehen kanssa.

        Yli vuosi on mennyt tähän vääntämiseen. Olen ollut ymmärtäjän roolissa ihan liikaa. Hän oikkuilee ja on pidättyväinen, ja minä joustan ja luulen, että kun hän oppii luottamaan, niin alkaa muka rakkautta virrata. Toiveajattelua.

        Kunpa minäkin osaisin irrottautua! Heittää hanskat tiskiin.

        Ironista, että juuri tuolla käytöksellään hän varmasti saa kuin saakin minut yhtenä päivänä tekemään sen, mitä pelkää, eli lähtemään.


      • heitä pois
        vaikeaa.. kirjoitti:

        Olen tässä useampaan otteeseen katunut lähtemistäni suhteeseen kaurismiehen kanssa.

        Yli vuosi on mennyt tähän vääntämiseen. Olen ollut ymmärtäjän roolissa ihan liikaa. Hän oikkuilee ja on pidättyväinen, ja minä joustan ja luulen, että kun hän oppii luottamaan, niin alkaa muka rakkautta virrata. Toiveajattelua.

        Kunpa minäkin osaisin irrottautua! Heittää hanskat tiskiin.

        Ironista, että juuri tuolla käytöksellään hän varmasti saa kuin saakin minut yhtenä päivänä tekemään sen, mitä pelkää, eli lähtemään.

        Kannattaa lopettaa suhde samanlainen kuin minun kauriinikin oli rakastin häntä suunnattomasti oli ihana aluksi mut ei puhu tunteista eikä tule puhumaankaan
        Jotain luonnehäiriöisiä ovat kylmiä ihmisiä..
        Ovat arvaamattomiakin ku patoavat sisälleen kaikki Lähde pois suhteesta ennenkuin sydämesi särkyy lopullisesti minun neuvoni on tämä...


      • iisiä sulle
        heitä pois kirjoitti:

        Kannattaa lopettaa suhde samanlainen kuin minun kauriinikin oli rakastin häntä suunnattomasti oli ihana aluksi mut ei puhu tunteista eikä tule puhumaankaan
        Jotain luonnehäiriöisiä ovat kylmiä ihmisiä..
        Ovat arvaamattomiakin ku patoavat sisälleen kaikki Lähde pois suhteesta ennenkuin sydämesi särkyy lopullisesti minun neuvoni on tämä...

        oli se lähteminen.


    • Olen skorpioni ja

      mieheni on kauris. Olemme mielestäni täydellinen pari joka suhteessa, ainakin tuntuu, että parempaa miestä saa hakea. Ihmettelen kyllä kommentteja, että kaurismies ei puhuisi tunteistaan. Ainakin mun kauris sanoo lähes päivittäin rakastavansa minua ja on muutenkin valmis puolestani vaikka mihin. Ajattelee aina ensin minua ja sitten vasta muuta. Myös kauriin rauhallinen luonne ja etenkin huumori ovat hyvää vastapainoa mun vähemmän rauhalliselle luonteelleni. Siinä jää räiskymiset joskus vähemmälle kun mieheni lataa mahtavaa tilannehuumoriaan sekaan. Yritä nyt kuitenkin kertoa ihastuksellesi tunteistasi, uskon, että myös kauris kertoo omistaan. Jos kaurismies sanoo rakastavansa niin hän myös tarkoittaa sitä.

      • edelliseen

        Olen siis ollut saman kauriin kanssa 20 vuotta ja vieläkin on tunne, että oltais juuri tavattu. Kauris on luotettava ja uskollinen. Vieläkin täytyy ihmetellä edellisiä kommentteja joissa kauriit pääsääntöisesti painetaan maanrakoon ja syvälle. Taidamme parina olla siis poikkeus.


      • Kateellinen
        edelliseen kirjoitti:

        Olen siis ollut saman kauriin kanssa 20 vuotta ja vieläkin on tunne, että oltais juuri tavattu. Kauris on luotettava ja uskollinen. Vieläkin täytyy ihmetellä edellisiä kommentteja joissa kauriit pääsääntöisesti painetaan maanrakoon ja syvälle. Taidamme parina olla siis poikkeus.

        ..joku sanoi, että lähde ennenkuin sydämesi särkyy. Mutta kaurismiehen kanssa on minun kohdallani kyse oikeestaan paljon pahemmasta.

        Kun hän on niin kylmä ja tunteeton, ainakin siis ilmentää itseään näin, niin HÄNEN SEURASSAAN muutun pikkuhiljaa itsekin välinpitämättömäksi ja itsekkääksi. Sitä on pakko kovettaa itsensä, muuten pahoittaisin mieleni liian usein.

        Kommentoikaa.. Toisaalta tämä liiasta herkkyydestä ulos kasvaminen on tehnyt minusta entistä vahvemman. Olenko hakoteillä?

        Mielestäni kuitenkin läheisessä suhteessa tulisi saada myös osoittaa heikkoutensa ja saada toiselta tukea.


      • Stonehearted
        Kateellinen kirjoitti:

        ..joku sanoi, että lähde ennenkuin sydämesi särkyy. Mutta kaurismiehen kanssa on minun kohdallani kyse oikeestaan paljon pahemmasta.

        Kun hän on niin kylmä ja tunteeton, ainakin siis ilmentää itseään näin, niin HÄNEN SEURASSAAN muutun pikkuhiljaa itsekin välinpitämättömäksi ja itsekkääksi. Sitä on pakko kovettaa itsensä, muuten pahoittaisin mieleni liian usein.

        Kommentoikaa.. Toisaalta tämä liiasta herkkyydestä ulos kasvaminen on tehnyt minusta entistä vahvemman. Olenko hakoteillä?

        Mielestäni kuitenkin läheisessä suhteessa tulisi saada myös osoittaa heikkoutensa ja saada toiselta tukea.

        "Mielestäni kuitenkin läheisessä suhteessa tulisi saada myös osoittaa heikkoutensa ja saada toiselta tukea."

        Kauriina totean, että heikko ei saa kauriin kanssa olla. Kauris ei voi kunnioittaa heikkoja. Saa olla väsynyt, tuskastunut, epätoivoinen, kiukkuinen tai mitä muuta tahansa, mutta heikkous ei kertakaikkiaan vetoa kauriiseen.

        Tuen saamisesta: oma kumppanini (rapuM) höpöttää jatkuvasti ja on niin sympaattinen ja empaattinen kuin olla voi. Hän tukee omasta mielestään paljonkin tsemppi-jutuillaan. Kauriina haluan tekoja! Höpinät sikseen ja hihat ylös. Jos olen väsynyt, minua helpottaa huomattavasti enemmän se, että mies olisi lasten kanssa poissa jaloista vähän aikaa. Kukat, herkut yms. eivät siinä auta.

        Ainakin minulle ja tuntemilleni kauriille tunteet ovat olemassa, hyvinkin voimakkaina, vaikka niitä ei koko ajan oltaisi näyttämässä tai puhumassa niistä (tai analysoimassa, missä suhteessa mennään). Jos haluaa tunteellisen miehen, sitä on syytä hakea siippaa kaloista tai ravuista.


      • sanoi
        Stonehearted kirjoitti:

        "Mielestäni kuitenkin läheisessä suhteessa tulisi saada myös osoittaa heikkoutensa ja saada toiselta tukea."

        Kauriina totean, että heikko ei saa kauriin kanssa olla. Kauris ei voi kunnioittaa heikkoja. Saa olla väsynyt, tuskastunut, epätoivoinen, kiukkuinen tai mitä muuta tahansa, mutta heikkous ei kertakaikkiaan vetoa kauriiseen.

        Tuen saamisesta: oma kumppanini (rapuM) höpöttää jatkuvasti ja on niin sympaattinen ja empaattinen kuin olla voi. Hän tukee omasta mielestään paljonkin tsemppi-jutuillaan. Kauriina haluan tekoja! Höpinät sikseen ja hihat ylös. Jos olen väsynyt, minua helpottaa huomattavasti enemmän se, että mies olisi lasten kanssa poissa jaloista vähän aikaa. Kukat, herkut yms. eivät siinä auta.

        Ainakin minulle ja tuntemilleni kauriille tunteet ovat olemassa, hyvinkin voimakkaina, vaikka niitä ei koko ajan oltaisi näyttämässä tai puhumassa niistä (tai analysoimassa, missä suhteessa mennään). Jos haluaa tunteellisen miehen, sitä on syytä hakea siippaa kaloista tai ravuista.

        , kun juuria pureksi.


    • vastailen

      exäni oli kauris ja hirveän huono puhumaan tunteistaan, hauskaa meillä kyllä oli ja elämä meni mukavasti, siihen asti kunnes kauris-exäni rakastui toiseen naiseen. suhteemme loppui tietenkin, vaikka kauris ei olisi halunnutkaan lähteä suhteestamme. ehdoton skopu kun olen tuon pettämisen suhteen.

      Nyt sitten reilu vuosi eron jälkeen uusi mieheni on kauris, myöskin :) Hän taas kertoo teoin ja sanoin rakastavansa minua joka päivä. Kertoi rakastavansa minua muutaman viikon tapailun jälkeen ja haluaa yhteistä elämää ja saman katon alle asumaan. Hauskaakin meillä on saan hellyyttä ja hassuttelua joka päivä, työtkin jäänyt vähemmälle takiani. Mies myös sanoi että olen ensimmäinen nainen hänen elämässään jonka seurassa hän unohtaa ne tekemättömät työt.

      • turpiin

        Ja yllättäen.


    • kuutar-79

      Oma kauris mieheni on kyllä täydellinen vastakohta täällä kuvatulle, hän näyttää tunteensa, tukee minua ja ei kyllä millään tavalla kieroile. Meillä asiat puhutan jos toisen mieltä painaa joku. Mieheni ei koskaan hermostu minuun ja eipä meillä juuri koskaan riidellä. Minä joskus karjahtelen, olen horroskoopissa leijona, mutta mies on aina lepyttelemässä... Minulla on aivan ihana ja rakastava kauris-mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe