Kalat miehen lepyttäminen? *nolohymy*

ange

heips..

Mitenhän sais Kalat miestä lepytettyä useamman viikon kiukku oravanpyörän katkasemiseksi?

Ongelmana nimittäin se että vaikka sisäisesti tiedän hänen tykkäävän ja paljon, niin kaipaisin niitä sanoja huomattavasti useammin...sillä epävarmuus iskee ja sitten aloitan kiukuttelun.. pyydän anteeksi, jonka jälkeen tuntuu silti että mies välittää varmasti vähemmän kuin ennen kiukkua, ja uusi kiukku on valmis...

alkaa meneen jo hermot jopa mulla, joten miehellä mennyt jo aikoja sitten.. :/

eli nyt keinoja miten sais kalat miehen uskomaan että yritän tosissani, ja olen vain epävarma meistä vaikka yritänkin luottaa......

3

1730

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos meinaat kokoajan kiukkuilla niin sie työnnät hänet pois. Tiedän itse koska olen kalat, taitelija luonne, jos tahtoo kokoajan vakuuttelua että rakastaa/tykkää jne niin suoraan sanoen ei tuu onnistumaan.
      Mun ukko on rapu ja hälläki on iso työ lepyttää mua jos suutun pahanpäiväsesti.

Kaikkein järkevintä olisi jos vain antaisit olla, pyydät anteeksi vilpittömästi, koitat ymmärtää hänenkin luonteensa, tai kokkaisit ihanan illallisen hänelle ja koittaisit vain pyytää teoin anteeksi, koska tekstistäsi päätellen sanoista ei enää ole hyötyä sitten ollenkaan.
      Pienin elekin on upeinta mitä tiedän, koska sekin osoittaa kiintymystä toista kohtaan.

Mutta jos et ole valmis tälläiseen niin onko se sitten sen arvoista?

• itekala

minun mielestä kaveri ei ole valmis vakkari styylaamiseen ja tai sitten ette sovi yhteen. äijät tarvii usein aikaa omien juttujen kelaamiseen. lähde jonnekin viikoksi ja jätä se yksin pähkäilemään. osta sille pari pulloa sen lempi alkomahoolia. jos ei auta, ala etsiä sopivampaa

• se siit

sitkii ku mää oon joutunu viimmesen 30v:n aikana pannee usseenpia ämmiä pellolle kun eioo "synkänny"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      136
      849
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      708
    3. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      58
      676
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      82
      646
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      571
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      543
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      461
    8. 42
      459
    9. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      40
      456
    10. Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?

Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?
      Puolanka
      2
      443
    Aihe