heips..
Mitenhän sais Kalat miestä lepytettyä useamman viikon kiukku oravanpyörän katkasemiseksi?
Ongelmana nimittäin se että vaikka sisäisesti tiedän hänen tykkäävän ja paljon, niin kaipaisin niitä sanoja huomattavasti useammin...sillä epävarmuus iskee ja sitten aloitan kiukuttelun.. pyydän anteeksi, jonka jälkeen tuntuu silti että mies välittää varmasti vähemmän kuin ennen kiukkua, ja uusi kiukku on valmis...
alkaa meneen jo hermot jopa mulla, joten miehellä mennyt jo aikoja sitten.. :/
eli nyt keinoja miten sais kalat miehen uskomaan että yritän tosissani, ja olen vain epävarma meistä vaikka yritänkin luottaa......
Kalat miehen lepyttäminen? *nolohymy*
3
1649
Vastaukset
Jos meinaat kokoajan kiukkuilla niin sie työnnät hänet pois. Tiedän itse koska olen kalat, taitelija luonne, jos tahtoo kokoajan vakuuttelua että rakastaa/tykkää jne niin suoraan sanoen ei tuu onnistumaan.
Mun ukko on rapu ja hälläki on iso työ lepyttää mua jos suutun pahanpäiväsesti.
Kaikkein järkevintä olisi jos vain antaisit olla, pyydät anteeksi vilpittömästi, koitat ymmärtää hänenkin luonteensa, tai kokkaisit ihanan illallisen hänelle ja koittaisit vain pyytää teoin anteeksi, koska tekstistäsi päätellen sanoista ei enää ole hyötyä sitten ollenkaan.
Pienin elekin on upeinta mitä tiedän, koska sekin osoittaa kiintymystä toista kohtaan.
Mutta jos et ole valmis tälläiseen niin onko se sitten sen arvoista?- itekala
minun mielestä kaveri ei ole valmis vakkari styylaamiseen ja tai sitten ette sovi yhteen. äijät tarvii usein aikaa omien juttujen kelaamiseen. lähde jonnekin viikoksi ja jätä se yksin pähkäilemään. osta sille pari pulloa sen lempi alkomahoolia. jos ei auta, ala etsiä sopivampaa
- se siit
sitkii ku mää oon joutunu viimmesen 30v:n aikana pannee usseenpia ämmiä pellolle kun eioo "synkänny"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1194555BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003777- 2093085
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome802909Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602757- 1001507
- 601276
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok41208Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2401111MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211020