heips..
Mitenhän sais Kalat miestä lepytettyä useamman viikon kiukku oravanpyörän katkasemiseksi?
Ongelmana nimittäin se että vaikka sisäisesti tiedän hänen tykkäävän ja paljon, niin kaipaisin niitä sanoja huomattavasti useammin...sillä epävarmuus iskee ja sitten aloitan kiukuttelun.. pyydän anteeksi, jonka jälkeen tuntuu silti että mies välittää varmasti vähemmän kuin ennen kiukkua, ja uusi kiukku on valmis...
alkaa meneen jo hermot jopa mulla, joten miehellä mennyt jo aikoja sitten.. :/
eli nyt keinoja miten sais kalat miehen uskomaan että yritän tosissani, ja olen vain epävarma meistä vaikka yritänkin luottaa......
Kalat miehen lepyttäminen? *nolohymy*
3
1635
Vastaukset
Jos meinaat kokoajan kiukkuilla niin sie työnnät hänet pois. Tiedän itse koska olen kalat, taitelija luonne, jos tahtoo kokoajan vakuuttelua että rakastaa/tykkää jne niin suoraan sanoen ei tuu onnistumaan.
Mun ukko on rapu ja hälläki on iso työ lepyttää mua jos suutun pahanpäiväsesti.
Kaikkein järkevintä olisi jos vain antaisit olla, pyydät anteeksi vilpittömästi, koitat ymmärtää hänenkin luonteensa, tai kokkaisit ihanan illallisen hänelle ja koittaisit vain pyytää teoin anteeksi, koska tekstistäsi päätellen sanoista ei enää ole hyötyä sitten ollenkaan.
Pienin elekin on upeinta mitä tiedän, koska sekin osoittaa kiintymystä toista kohtaan.
Mutta jos et ole valmis tälläiseen niin onko se sitten sen arvoista?- itekala
minun mielestä kaveri ei ole valmis vakkari styylaamiseen ja tai sitten ette sovi yhteen. äijät tarvii usein aikaa omien juttujen kelaamiseen. lähde jonnekin viikoksi ja jätä se yksin pähkäilemään. osta sille pari pulloa sen lempi alkomahoolia. jos ei auta, ala etsiä sopivampaa
- se siit
sitkii ku mää oon joutunu viimmesen 30v:n aikana pannee usseenpia ämmiä pellolle kun eioo "synkänny"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2093133Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3002728Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751788Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501687Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391551- 1221356
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171240- 1051239
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4091218MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,91183