heips..
Mitenhän sais Kalat miestä lepytettyä useamman viikon kiukku oravanpyörän katkasemiseksi?
Ongelmana nimittäin se että vaikka sisäisesti tiedän hänen tykkäävän ja paljon, niin kaipaisin niitä sanoja huomattavasti useammin...sillä epävarmuus iskee ja sitten aloitan kiukuttelun.. pyydän anteeksi, jonka jälkeen tuntuu silti että mies välittää varmasti vähemmän kuin ennen kiukkua, ja uusi kiukku on valmis...
alkaa meneen jo hermot jopa mulla, joten miehellä mennyt jo aikoja sitten.. :/
eli nyt keinoja miten sais kalat miehen uskomaan että yritän tosissani, ja olen vain epävarma meistä vaikka yritänkin luottaa......
Kalat miehen lepyttäminen? *nolohymy*
3
1520
Vastaukset
Jos meinaat kokoajan kiukkuilla niin sie työnnät hänet pois. Tiedän itse koska olen kalat, taitelija luonne, jos tahtoo kokoajan vakuuttelua että rakastaa/tykkää jne niin suoraan sanoen ei tuu onnistumaan.
Mun ukko on rapu ja hälläki on iso työ lepyttää mua jos suutun pahanpäiväsesti.
Kaikkein järkevintä olisi jos vain antaisit olla, pyydät anteeksi vilpittömästi, koitat ymmärtää hänenkin luonteensa, tai kokkaisit ihanan illallisen hänelle ja koittaisit vain pyytää teoin anteeksi, koska tekstistäsi päätellen sanoista ei enää ole hyötyä sitten ollenkaan.
Pienin elekin on upeinta mitä tiedän, koska sekin osoittaa kiintymystä toista kohtaan.
Mutta jos et ole valmis tälläiseen niin onko se sitten sen arvoista?- itekala
minun mielestä kaveri ei ole valmis vakkari styylaamiseen ja tai sitten ette sovi yhteen. äijät tarvii usein aikaa omien juttujen kelaamiseen. lähde jonnekin viikoksi ja jätä se yksin pähkäilemään. osta sille pari pulloa sen lempi alkomahoolia. jos ei auta, ala etsiä sopivampaa
- se siit
sitkii ku mää oon joutunu viimmesen 30v:n aikana pannee usseenpia ämmiä pellolle kun eioo "synkänny"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2192841TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161714Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291002Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p76989Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä4949Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16881Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9322814Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93802Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26775- 164772